Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: [przyklejony] MM - problemy i porady
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)
strona: 1 - 2 - 3 ... 65 - 66 - 67 ... 85 - 86 - 87

Dalerius PW
1 maja 2011, 15:17
Mam taki problem odnośnie MM7. Otóż dzisiaj zacząłem sobie grać (jestem na Szmaragdowej Wyspie) i zdobyłem wszystkie przedmioty potrzebne do zawodów, ale chciałem jeszcze zabić smoka w grocie. Tylko, że własnie nie mogę ubić dziada, a w ognistej różdżce zostało mi tylko 7 ładunków. Czy jest jakiś sposób, by go zabić nie używając różdżki? Albo czy mogę wrócić na wyspę później i go zabić (wykonując zadanie z zaginionymi poszukiwaczami przygód)?

Kirin PW
1 maja 2011, 15:33
Najlepiej zaopatrzyć się w drugą różdżkę, stając przed sklepem z magicznymi przedmiotami i korzystając z metody save - wejście - load jeśli nie ma różdżki (działa tylko przy pierwszym wejściu do sklepu). Jeśli już odwiedziłeś ten sklep, to zawsze możesz ubić gada z kuszy/łuku, ale trwa to długo i wymaga wysokich zdolności w unikaniu ataków smoka.

Wrócić na Szmaragdową Wyspę bez edytowania plików gry/instalowania moda od BDJ nie możesz.

Field PW
1 maja 2011, 16:04
Rozwijając wypowiedź Kirina - trzeba postąpić jak w zwyczajnym fpp, tzn: biegasz po wyspie, perkujesz postaci, a jak już będą miały na sobie wszystkie możliwe błogosławieństwa, to wtedy wchodzisz do jaskini i walczysz z gadem. Tylko, broń Boże, nie w trybie turowym. Najlepsza metoda to hit and run, ew. strafing. Trwa to dobrą godzinę, ale w końcu go zabijesz.

noname PW
2 maja 2011, 12:48
Od siebie dodam że jak nawet z różdżkami i łukami\kuszami go nie będziesz mógł ubić, a bardzo byś chciał to edytor służy pomocą. Osobiście uważam, że warto go użyć jednie w sytuacjach kryzysowych.

Alamar PW
2 maja 2011, 16:31
Łukami spokojnie da się ustrzelić smoka, co więcej jedną postacią z jednym łukiem jest to możliwe (choć czasochłonne).
Najważniejsze to zapisywać grę co jakiś czas, by przypadkowe zionięcie smoka, nie zepsuło całej tej zabawy tuż przed jego domniemanym zejściem.

Dalerius PW
3 maja 2011, 07:33
Już go dawno zabiłem, ale dzięki za porady :)

Ech, mam kolejny problem.
Gram po stronie Światła i jestem w Czeluści. Problem jest taki, że jedna z moich postaci zamieniła się w zombie! Czy można tą postać jakoś odczarować?

swiru444 PW
24 maja 2011, 01:14
Nie wiem czy wybrałem dobry temat, ale do rzeczy! Czy ktoś z was orientuje się, jak wyglądały i czy w ogóle były ikony do gier MM I - V, SoX, WoX? Jeśli do którejś z wymienionych gier istniała kiedykolwiek ikona, czy mógłbym prosić o podanie linku?

Posiadam "The Ultimate Might and Magic Archives" lecz w tym zestawie można znaleźć jedynie ikonę do MM6.

Alamar PW
24 maja 2011, 07:19
Jako, że były to gry dosowe, to nie miały ikon.
Wersje z GoG-u mają jako ikony okładki gier.

Dalerius PW
2 czerwca 2011, 22:05
Problem był już poruszany, ale... niedawno zacząłem grać w MM9 i wszystko dobrze, oprócz jednego irytującego buga. Mianowicie chodzi o to, że podczas wczytywania łódka się zawiesza i pozostaje restart. Próbowałem też Alt + Tab, ale działa to bardzo rzadko. Ktoś wie jak rozwiązać ten problem?

Alamar PW
2 czerwca 2011, 22:14
Niestety nie.

Irhak PW
2 czerwca 2011, 22:20
Cytat:
Mianowicie chodzi o to, że podczas wczytywania łódka się zawiesza i pozostaje restart. Próbowałem też Alt + Tab, ale działa to bardzo rzadko. Ktoś wie jak rozwiązać ten problem?

Ech... pamiętam to... u mnie to właśnie Alt+Tab dawało zawieszenie.
Po prostu jeśli tak się dzieje i nie używałeś wcześniej tej kombinacji klawiszy, to znaczy, że musi zapisać niezwykle dużą ilość danych i jednocześnie wczytać jakąś lokację. O dziwo, pod koniec gry, gdy tych danych jest więcej, zauważyłem, że jakby szybciej się to wszystko ładowało...

Alamar PW
2 czerwca 2011, 22:47
Jeszcze jedno - zawieszanie dotyczy quicksave'a czy też normalnego stanu gry? Musiałbym przetestować, ale chyba właśnie quicksave jest "skopany" (tzn. na pewno jest, nie wiem czy ta sytuacja dotyczy też normalnego zapisu).

Polecam przejrzeć tematy w Tawernie TELP-u, ale z tego co pamiętam, to chyba nikt nie znalazł skutecznego rozwiązania tego problemu.

EDIT:
Cytat:
My best guess is that it's a problem with DirectX 10. I presume that you have the most recent version and I wouldn't expect Microsoft or Ubisoft to care much about fixing the problem.

You might try fiddling with the DirectX settings by Disabling and Enabling the DX Features under the Display tab of DxDiag. I'm betting that it won't help, but there no harm in trying. You can also make sure that the drivers for your graphics card are current. Please keep us informed. Thanks.

Dalerius PW
3 czerwca 2011, 16:34
Chyba quicsave, bo z niego ciągle korzystam (normalny tylko w jakiś poszczególnych miejscach).

A właśnie, patch 1.3 rozwiązuje ten problem? I jeśli tak, to będzie działał MM9 po polsku?

swiru444 PW
24 czerwca 2011, 23:02
Istnieje jakikolwiek edytor might and magic 3, 4, lub 5 ?? Chodzi mi między innymi o pliki .CC niby wiem jak z nich wyciągnąć pliki właściwe, ale co z tego gdy do tamtych już nie potrafię się dobrać. Potrzebuję narzędzi do edytowania tekstu, wyciągania grafik, jednym słowem wszystkiego co ułatwia modowanie, pracę nad spolszczeniem itp.

Acid Dragon PW
24 czerwca 2011, 23:22
Nic mi o takim edytorze nie wiadomo, choć niegdyś sam próbowałem coś z MM4-5 wyciągać.

Natomiast szukając naprawdę głęboko w googlach można się dobrać do opisów formatów tych plików.

Jeśli znajdziesz jakieś narzędzie, daj znać.

swiru444 PW
24 czerwca 2011, 23:42
Smoku!

Kluczową rolę odegrałaby dla mnie informacja, o jaki engine zostały oparte poszczególne części Might and Magic, całkiem możliwe ze jeśli zbuduję swoją reputację na stronie grajpopolsku.pl, znajdą się programiści, graficy i inni ludzie którzy mają już pewien staż w przekładaniu gier na ojczysty język, i może zbudują własnoręcznie jakiś program + polskie czcionki.

Ogólnie mówiąc znalazłem już parę osób które przychylnie patrzą na moją osobę, a autorytety sprawdzają moją cierpliwość. Jednak jeśli do czegoś doję, podzielę się możliwościami.

Odnośnie takich ciekawszych rzeczy dotyczących tematu, powinno zainteresować http://rewiki.regengedanken.de/wiki/.CC

Edit: Człowiek który właśnie rozebrał moją wersję z The Ultimate Might and Magic Archives, stwierdził że nie byłoby problemu z dodaniem polskich napisów do wstawek filmowych ;] (Chodzi mi tutaj o WoX)

Acid Dragon PW
24 czerwca 2011, 23:50
Byłoby świetnie!

Ze swojej strony mogę zaoferować podobne zaplecze i miejsce na serwerze, jakie mają do dyspozycji autorzy polonizacji do MM6.

swiru444 PW
25 czerwca 2011, 00:00
Z mojej strony będę miał tylko jedną prośbę, jeśli jest ktoś zainteresowany pomocą, zna grupy moderskie, undergroundowe fora, ślijcie zapytania o takowe narzędzia, gdyż każdy program który przybliży nas chociaż o krok do rozpoczęcia prac nad projektem będzie kluczowy w całym przedsięwzięciu.

Absolutnie nikogo nie namawiam szczególnie, zależy mi na tym tak bardzo że zacznę pochłaniać informatyczną makulaturę jeśli zostanę sam z tym projektem, aż w końcu za jakieś 10 lat spolszczenie ujrzy światło dzienne, ale zawsze to inaczej jak jest więcej zainteresowanych.

Narsil PW
26 czerwca 2011, 20:47
Po kilkukrotnym przejściu MM7 i MM8 nareszcie zabrałem się za MM6 i... szok! Już pierwsze podziemia (opuszczona świątynia) są strasznie rozległe, poza tym w tym jednym lochu wrogów naciupano chyba więcej niż w całym MM7! Pytanie: czy tak jest przez całą grę, czy tylko na początku trzeba się żmudnie przebijać przez hordy wrogów?

Acid Dragon PW
26 czerwca 2011, 20:51
Ujmę to tak - naostrz miecze i topory :>

(Jeszcze będziesz miał tego dosyć :P)
strona: 1 - 2 - 3 ... 65 - 66 - 67 ... 85 - 86 - 87
temat: [przyklejony] MM - problemy i porady

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel