Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Rasy do dodatku HVI
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)

Magius PW
12 czerwca 2011, 18:09
Ten kto jest zainteresowany nież wstawi tu rasy, które powinny znależć się w dodatku i podać ich jednostki.
Wg. Mnie pojawią się na pewno Sylwan i Mroczne Elfy.

ELFY
Trzon
Poziom 1 : Ognik - Magiczny Ognik
Poziom 2 : Łowca - Mistrz Łuku
Poziom 3 : Tancerka Ostrzy - Tancerka Mieczy
Elita
Poziom 4 : Władca Ostrza - Władca Miecza
Poziom 5 : Rusałka - Driada
Poziom 6 : Drzewiec - Ent
Czempion
Poziom 7 : Zaczarowany Smok - Magiczny Smok
Boss
Kryształowy Smok

Zdolności
Poziom 1 :
Błędny Ogień : Ognik atakuje jednostki, które znajdują się obok wybranego celu, lecz zadane obrażenia zmniejszają się o 5% za każdą uderzoną jednostkę. (Obie formy)
Poziom 2 :
Kwasowa Strzała : Otruwa wskazany cel zadając 1pkt obrażeń celowi co dwie tury za każdego Łowcę w oddziale. (Obie formy)
Barykada Leśna : Stawia przy jednej z jednostek barykadę, które będzie brała na siebie 10% obrażeń. Aby efekt działał musi stać przy niej jakaś jednostka.(UL.)
Poziom 3 :
Taniec ostrzy : Zadaje 50% obrażeń wrogom naokoło jednostki. (Obie Formy)
Rzut Ostrzem : Rzuca ostrzem we wrogą jednostkę i zadaje jej 50% obrażeń. Nie traci tury, a zaklęcie ładuje się 3 tury. (UL.
Poziom 4 :
Zaklęty Róg : daje 20% szans na to, że wierny rumak (Jednorożec) oślepi cel. (Obie Formy)
Podwójny Cios : Mistrz Miecza ma 20% szans na ponowne uderzenie po wykonaniu kontrataku przez wroga. (UL.)
Poziom 5 :
Magia Natury : Pozwala oplątać jednostkę wroga cierniami spowalniającymi go
i zadającymi 5pkt obrażeń co turę. (Obie formy)
Przyzwanie Cierni : Przyzywa małe jednostki atakujące zwane cierniami. Przyzywana jest jedna jednostka na 5 driad (UL.)
Poziom 6 :
Zakorzenienie : Pozwala Entowi zakorzenić się w ziemii co nie pozwala mu się ruszać, ale zwiększa dwukrotnie zadawane przez niego obrażenia i obronę, oraz daję umiejętność - [zawsze kontratakuje] (UL.)
Poziom 7 :
Losowa Pomoc : Rzuca na sojuszniczą jednostkę losowy czar wspomagający poziomu:1-3 (Podst.)
Większa Losowa Pomoc : To samo co Losowa pomoc tylko z większym możliwym poziomem czaru czyli 1-4. (UL.)
Losowa Klątwa : Pozwala na rzucenia w przeciwnika losową klątwą o poziomie 1-3.

Acid Dragon PW
13 czerwca 2011, 14:30
Słowo wyjaśnienia, choć decyzja o zamknięciu tego tematu należała do Strażnika, nie do mnie.

Tematy w stylu "wymyślamy nową jednostkę" lub "nowy zamek" są powszechne na wielu forach HoMM-MM, ale... nie w Grocie (co nie znaczy, że nie ma ich w ogóle). Tutaj mogą - jak widać - być potraktowane jak spam.

Naprawdę - jaką wartość ma 100 postów z wymyślonymi nazwami jednostek, czy zdolnościami? To nie jest nawet dyskusja. To nie jest wymiana poglądów na temat czegoś, co istnieje. To po prostu "radosna twórczość", która na nic nie wpłynie, nikt na nią nie spojrzy, nic z niej nie wyniknie.

Możemy rozmawiać o tym, które rasy lubimy, czy próbować zgadnąć która pojawi się w dodatku. Ale może bez spamowania poziomami, parametrami, czy zdolnościami. Tego i tak nikt nie zgadnie.
temat: Rasy do dodatku HVI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel