Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [Archiwum][H3] Ulubiony zamek
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)
strona: 1 - 2 - 3 - 4

Smoczykieł PW
2 lutego 2006, 19:46
Piszcie tutaj jaki jest wasz ulubiony zamek w Heroes 3.;)

Dragonis PW
2 lutego 2006, 20:15
Ciekawe - Nikt dotąd nie zrobił takiego tematu...
Ja osbobiście lubię Dungeon z następujących powodów:
1. Silna wiedza i moc - Moc to wiadomo, a wiedzę daje nam wir magii (czy many)
2. Akademia wojny - Nieoceniona na początku gry, nie ma to jak 1000 pd-ków na starcie;)
3. Portal przyzywań - Wiadomo co...
A teraz wady i zalety jednostek:
a) Troglodyci są nawet sympatyczni, mają spory przysrost i odporność na oślepienie.
b) Harpie to jakby strzelcy, a i wręcz nieźle sobie radzą. Dobre przy oblężeniach
c) Obseraworzy to moja ulubiona jednostka:) Szalenie skuteczne, co potwierdza nawet pewna pogłoska z dodatku: ,,Polegaj na beholderach"
d) Tutaj raczej miernie (właściwie to bardzo miernie)... Mało strzał, małe obrażenia, mało życia, no kiepściuchy!
e) Minusieeee! ŁUP! Potęęężna siła ofensywna, mało kto przetrwa duelik (jeśli można to tak nazwać:) z bykami:) Najlepsi w lochu za beholderami.
f) Chimery... Kotlety takie! Reczej nieprzydtane niż przydatne, można coś tam nimi wykombinować, ale w starciu z Nagami (z konkurencyjnego Towera) wypadają bielej niż blado.
g) Smoki. GRRRRR! Zawsze mam problem, jak je ocenić i opisać. No każdy widzi, co i jak...

Smoczykieł PW
2 lutego 2006, 21:28
Co do tego ulubionego zamku to ja również lubie Dungeon, ale chyba bardziej pasuje mi Tower.Siłą tego zamku są: golemy(mają małego speeda, ale są doskonałe do taktyk obronnych ze względu na swoją wytrzymałość),Skorpeny i oczywiście Tytani(chyba nie trzeba tłumaczyć).

PS.Dragonis-w twojej wypowiedzi dopatrzyłem się błędu, bo przecierz Harpie nie są strzelcami.

Trang Oul PW
2 lutego 2006, 21:47
Chodziło mu chyba o to, że Harpie wracają po ataku i (wiedźmy) powstrzymują kontratak.

Smoczykieł PW
2 lutego 2006, 22:00
Możliwe, ale co to oznacza?: "a i wręcz nieźle sobie radzą".

Trang Oul PW
2 lutego 2006, 22:14
Nieznajomość jednostek?

Qui PW
2 lutego 2006, 22:41
A czy harpia ma ręce?

Smoczykieł PW
2 lutego 2006, 22:44
Nie - Harpia ma macki.:P

Trang Oul PW
2 lutego 2006, 22:45
Jakie macki? Ja widzę skrzydła i szpony.

Smoczykieł PW
2 lutego 2006, 22:49
Przecież żartuje, ale Qui się pytał czy Harpia ma ręce, to co miałem powiedzieć?

Trang Oul PW
2 lutego 2006, 23:02
To co ja.
Dobra, skończmy już z tym. Wiem, nie znam się na żartach.

Dragonis PW
3 lutego 2006, 08:49
Mi chodziło w tym o to, że i podczas walki w zwarciu potrafią napsuć trochę krwi (tzn. np. gdy wróg JE atakuje). W pierwszym zdaniu zginąło mi ,,jakby" (harpie to jakby strzelcy). Sorry błędną interpretację.

Alagar PW
11 lutego 2006, 18:56
Moim ulubionym zamkiem jest Bastion.Ma on bardzo dobre jednostki do taktyk obronnych(Enty i Krasnale),również dobre jest to że mają dwie jednostki latające-chociaż pegazy nie są wytrzymałe.Minusem jest że mają tylko jedną jednostkę strzeającą.Według mnie jest to jeden z najlepszych zamków.

Bloodhawk PW
11 lutego 2006, 19:14
Ja lubie Cytadele. Fajnie wygladaja w niej jednostki a po wogifikacji cytadela jest jeszcze lepsza (smocze wazki rzadza :D). Szkoda tylko ze nie ma tego zamku w H4 i nie bedzie w H5 :/

Koshi PW
13 lutego 2006, 21:45
Hmm...Mi podoba się wiele zamków, jednak jeśli miałbym wybierać to postawiłbym na Twierdzę.Zamek ma ogólnie fajny klimat i całkiem dobre jednostki(no może z kilkoma wyjątkami).Bardzo dobrze spisują się Ogry szczególnie ulepszone.Roki też potrafią nieźle namieszać w szeregach wroga.Kolejną bardzo dobrą jednostką są Behemoty oraz ich umiejętność osłabiania obrony atakowanego oddziału, są może trochę zbyt wolne, ale nadrabiają to dużą ilością punktów życia.

Kathrin PW
13 lutego 2006, 22:34
Podpisuję się pod postem Dragonisa, chociaż grajac z "żywym" człowiekiem wolę zamek z behemotami (najlepsza jednostka dostepna już w pierwszym tygodniu)

Qui PW
13 lutego 2006, 22:53
Rampart. Już od pierwszego tygodnia ma spore możliwości - centaury i elfy wystarczają na zdemolowanie okolicznych słabych neutralnych. Elfy i centaury upgraduję możliwie najszybciej (chyba że to WoG, ale o tym potem ;)). Potem w miarę możliwości do armii dołączają pegazy, jednorożce i smoki. Drzewce i krasnoludy zostają w domu, są zbyt powolne. Siedlisko krasnoludów buduję jedynie ze względu na możliwość wybudowania skarbca. Rekrutuję tylko w przypadku konieczności obrony zamku. W armii zostają więc 2 wolne miejsca, w sam raz jakby coś sensownego zechciało się przyłączyć. A nie, to zawsze można wrzucić tam po pegazie/centaurze, żeby brały na siebie kontratak.

Jako bohater oczywiście Kyrre. Logistyka szybko na ekspert, pathfinding już niekoniecznie, ale też nie zawadzi. Magia ziemi jak się trafi, i jeśli można to też powietrza... No i oczywiście szukać butów i rękawiczek. Przy ładnej kolekcji skilli, czarów i artefaktów nawet mapy XL się robią jakieś takie małe ;).

A co do centaurów i WoGa... Jeśli gra się z włączonym doświadczeniem dla jednostek, centaury należy zostawić nieupgradowane. Ponieważ tylko nieupgradowane uczą się strzelać. Trochę treningu i bardzo sympatycznie sieją zniszczenie. No i znika problem jednego strzelca :P.

Smoczykieł PW
14 lutego 2006, 08:43
Który z tych zamków bardziej wam się podoba Tower czy Dungeon?

Alagar PW
14 lutego 2006, 10:35
Mnie bardziej podoba się Dungeon ale wydaje mnie się że Tower ma lepsze jednostki.Ulepszenie do Tytanów dużo kosztuje ale smoki też wcale nie są tanie.W Towerze są aż trzy jednostki które atakuja z dystansu(wprawdzie 2 trzeba ulepszać żeby mogły strzelać-Giganty i Chochliki),pomimo tego siłą armii są Skorpeny i Dżiny.W Dungeonie też są dobre jednostki (Minotaury,Belholdery i Czarne Smoki),ale lepszy chyba jest Tower.

Huksi PW
14 lutego 2006, 18:43
Dlaczego tylko w H3 ? Inne części się nie liczą ?
Ja oceniam zamki w dwóch kategorich : klimatyczność i praktyczność.

H1 :
Klimatyczność: Wtedy najbardziej spodobał mi się zamek Czarodziejki - takie fajne baśniowe... feniksy..
Praktyczność: Czarnoksiężnik - minosy jako tarcze, atak hydr - miodzio
H2:
Klimatyczność: Barbarzyńcy - ta muzyka, wilczki, klimat pustego barbarzyńskiego świata...
Praktyczność: Czarnoksiężnik byłby niezwykły - gdyby nie cena jednostek.. nawet statua nie pomaga.. więc najbardziej lubię tu Nekropolię
H3:
Klimatyczność: Tower - przeniesienie w zimowe klimat było dobrym posunięciem, poz tym muzyka...taka jakby w jakieś surowej Akademii..
Praktyczność: Znowu Nekropolia - za black knighta
H4:
Klimatyczność: Akademia - znowu za muzykę i postacie w zamku (krasnoludki!!)
Praktyczność: Chaos - świetne ifryty, czarne smoki i umiejętność zwiad
H5:
Klimatyczność: Historia zatacza koło.. znowu najbardziej spodobało mi się miasto elfickie - Sylvan. Szczwgólnie war dancer i druid - miodzio
Praktyczność: Na chwilę obecną Nekropolis, ale na pewno zostanie osłabione więć chyba przerzuce się na Dungeo lub Inferno(za succuby).
strona: 1 - 2 - 3 - 4
temat: [Archiwum][H3] Ulubiony zamek

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel