Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 91 - 92 - 93 ... 162 - 163 - 164 | |
Haregar |
kuririn: Czekamy, aż Hobbit przyjdzie i to przeczyta. xP
Dzięki jednemu grotowiczowi :D jak mu tam :P Hobbit :D |
AmiDaDeer |
Już przeczytałem. Mowa jest srebrem... |
Kuririn |
Ja tylko chciałem obrócić to w żart :) |
ferdek |
Hobbit, ja o opcji kontrastu i jasności wiedziałem od dawna. Myślałem, że wasze cieniowanie to osobna opcja . To jedno i to to samo. W każdym razie dzięki za pomoc . |
Haregar |
Z cyklu odświeżania projektów tudzież sklejek :P |
AmiDaDeer |
ferdek: A ja nie o tej opcji mówiłem.Hobbit, ja o opcji kontrastu i jasności wiedziałem od dawna. Haregar: Nieźle, choć perspektywa gąsienic jest bardzo średnia. Powinny być skierowane nieco bardziej w dół.
Z cyklu odświeżania projektów tudzież sklejek :P |
Haregar |
Hobbit: Ano nieźle, wzorowałem się na Naga Tank od Zielevitza i na projekcie mistrza K1nga, aczkolwiek mamy ta Naga użyta nie zostanie. Tak jak mówisz, kiepska perspektywa gąsienic i dodaj do tego zbyt niskie położenie jak na poziom szósty Niebiańskiej Kuźni.Nieźle, choć perspektywa gąsienic jest bardzo średnia. Powinny być skierowane nieco bardziej w dół. To pozostało w fazie projektu i niech tak pozostanie, podobnie jak Kobold do Przebudzenia Bogów. ;) |
Kuririn |
Haregar: Mi się wydaje ze naga powinna zastępować wieżyczkę w tym czołgu, tylko ze wieżyczki są prawie na środku takowego pojazdu pancernego :) |
Haregar |
Cóż... Naga Tank to inne założenia wyglądu (chociażby z arta w Forge można wywnioskować) niż tanki, które znamy z normalnego życia. |
Kuririn |
Skończyłem następna jednostkowe z h4:) Thunderbird: http://www.pl.image-share.com/upload/42/31.gif Cały def znajduje się TUTAJ |
Sawyer |
UP@ Doskonała konwersja, coraz lepiej kuririnie! Coś czuje że FU 2.0 będzie czymś lepszym od FU 1.0 (Bez urazy Drago :P) |
Haregar |
Piękne kururinie! Thunderbird mnie wręcz zauroczył, super wygląda ta konwersja. :) |
Kuririn |
Jeszcze animacje na mapie przygody muszę poprawić bo nie po mojemu :P a jednostka jak każda :] |
Drwal |
Osobiście jednostka też mi się bardzo podoba, zwłaszcza animacja lotu widoczna na zamieszczonym obrazku. Niestety jak każda jednostka skonwertowana z h4 jest pod złym kątem na polu bitwy. W gifie pokazanym przez Kuririna tego nie widać, ale wystarczy przejrzeć dokładnie cały def. Rah: Doskonała konwersja, coraz lepiej kuririnie! Coś czuje że FU 2.0 będzie czymś lepszym od FU 1.0 (Bez urazy Drago :P) To się dopiero okaże:P. Co do *defa to bezpośrednio w FU 2 go nie będzie. Za dużo jest przeciwników jednostek wyciągniętych z HIV. Będzie natomiast w małej łatce do moda typu "New Looks", wiec każdy kto tylko będzie mieć ochotę, zobaczy między innymi te ptaszynę w grze.:) |
Haregar |
Cytat: Ale przynajmniej ten mały gif ładnie się prezentuje... ;)
Niestety jak każda jednostka skonwertowana z h4 jest pod złym kątem na polu bitwy |
Kuririn |
Haregar mały gif? o ten o ?:D Może i fajnie lecz kurde 2 jednostka kura musiała zostać podcięta :/ wymiary za duże :) a jak bym pomniejszył jeszcze to całkiem pięknie by wyglądało :] (pod lupą) |
Haregar |
Not really, chodziło mi o małą rzecz, która cieszy, jaką był Thunderbird w locie, ale jeśli chodzi o bycie dosłownym, to ten "mały gif" uważam za bardzo dobry! :) Poszperałem po internecie i znalazłem również taką ewolucję tej jednostki: Może na takich modelach opierać dobranie kolorów czy elementów, a nie po prostu konwertować z HIV? |
Kuririn |
W Blenderku zacząłem działać :)myślę ze za jakiś czas coś pokarze:P a konwersje z h4 robiłem ponieważ niektóre stworki mi się podobały:) Czarnego smoka nie mogę coś przekabacić ;) Co do ewolucji ptaszyna do hirków pasuje B.D.B. :P lecz :D animacja ataku mi się nie podoba :D bo pluje czymś... coś co nie pasuje do ptaka burzy :D i animacja DEATH? zmałpowana z feniksa :) i to również moim zdaniem nie pasuje :) |
SkorpionXAP |
Mam pytanie, da się wyciągać jednostki z MM6? Jeżeli tak to bym był naprawdę baaaaaaaaaaaaaaaaardzooooo wdzięczny za "Defender of VARN", wydaje mi się, że byłby ciekawym dowódcą dla nekropolii. Oraz "Death King". |
Acid Dragon |
Teoretycznie tak. W praktyce jest problem z ilością klatek animacji. Jednostki z MM6 - w odróżnieniu od tych z MM7-8 - mają animację ataku jedynie ustawioną "na wprost", która jest praktycznie nieprzydatna w H3, gdzie potrzebne są animacje ataku "z profilu", "ukośnie w górę" i "ukośnie w dół". To nie jest niemożliwe, ale by poprawnie skonwertować jednostkę z MM6 trzeba by nieco klatek dorobić i trochę się napracować. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 91 - 92 - 93 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel