Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 91 - 92 - 93 ... 162 - 163 - 164

Haregar PW
2 kwietnia 2011, 14:34
kuririn:
Dzięki jednemu grotowiczowi :D jak mu tam :P Hobbit :D
Czekamy, aż Hobbit przyjdzie i to przeczyta. xP

AmiDaDeer PW
2 kwietnia 2011, 15:44
Już przeczytałem. Mowa jest srebrem...

Kuririn PW
2 kwietnia 2011, 16:22
Ja tylko chciałem obrócić to w żart :)

ferdek PW
2 kwietnia 2011, 21:01
Hobbit, ja o opcji kontrastu i jasności wiedziałem od dawna. Myślałem, że wasze cieniowanie to osobna opcja . To jedno i to to samo. W każdym razie dzięki za pomoc .

Haregar PW
3 kwietnia 2011, 12:01
Z cyklu odświeżania projektów tudzież sklejek :P

AmiDaDeer PW
3 kwietnia 2011, 12:11
ferdek:
Hobbit, ja o opcji kontrastu i jasności wiedziałem od dawna.
A ja nie o tej opcji mówiłem.

Haregar:
Z cyklu odświeżania projektów tudzież sklejek :P
Nieźle, choć perspektywa gąsienic jest bardzo średnia. Powinny być skierowane nieco bardziej w dół.

Haregar PW
3 kwietnia 2011, 12:26
Hobbit:
Nieźle, choć perspektywa gąsienic jest bardzo średnia. Powinny być skierowane nieco bardziej w dół.
Ano nieźle, wzorowałem się na Naga Tank od Zielevitza i na projekcie mistrza K1nga, aczkolwiek mamy ta Naga użyta nie zostanie. Tak jak mówisz, kiepska perspektywa gąsienic i dodaj do tego zbyt niskie położenie jak na poziom szósty Niebiańskiej Kuźni.

To pozostało w fazie projektu i niech tak pozostanie, podobnie jak Kobold do Przebudzenia Bogów. ;)

Kuririn PW
3 kwietnia 2011, 12:38
Haregar:

Mi się wydaje ze naga powinna zastępować wieżyczkę w tym czołgu, tylko ze wieżyczki są prawie na środku takowego pojazdu pancernego :)

Haregar PW
3 kwietnia 2011, 13:04
Cóż... Naga Tank to inne założenia wyglądu (chociażby z arta w Forge można wywnioskować) niż tanki, które znamy z normalnego życia.

Kuririn PW
3 kwietnia 2011, 19:50
Skończyłem następna jednostkowe z h4:)

Thunderbird:
http://www.pl.image-share.com/upload/42/31.gif

Cały def znajduje się TUTAJ

Sawyer PW
3 kwietnia 2011, 21:30
UP@
Doskonała konwersja, coraz lepiej kuririnie!
Coś czuje że FU 2.0 będzie czymś lepszym od FU 1.0 (Bez urazy Drago :P)

Haregar PW
3 kwietnia 2011, 22:17
Piękne kururinie! Thunderbird mnie wręcz zauroczył, super wygląda ta konwersja. :)

Kuririn PW
3 kwietnia 2011, 22:49
Jeszcze animacje na mapie przygody muszę poprawić bo nie po mojemu :P a jednostka jak każda :]

Drwal PW
3 kwietnia 2011, 23:55
Osobiście jednostka też mi się bardzo podoba, zwłaszcza animacja lotu widoczna na zamieszczonym obrazku. Niestety jak każda jednostka skonwertowana z h4 jest pod złym kątem na polu bitwy. W gifie pokazanym przez Kuririna tego nie widać, ale wystarczy przejrzeć dokładnie cały def.

Rah:
Doskonała konwersja, coraz lepiej kuririnie!
Coś czuje że FU 2.0 będzie czymś lepszym od FU 1.0 (Bez urazy Drago :P)

To się dopiero okaże:P. Co do *defa to bezpośrednio w FU 2 go nie będzie. Za dużo jest przeciwników jednostek wyciągniętych z HIV. Będzie natomiast w małej łatce do moda typu "New Looks", wiec każdy kto tylko będzie mieć ochotę, zobaczy między innymi te ptaszynę w grze.:)

Haregar PW
4 kwietnia 2011, 19:18
Cytat:
Niestety jak każda jednostka skonwertowana z h4 jest pod złym kątem na polu bitwy
Ale przynajmniej ten mały gif ładnie się prezentuje... ;)

Kuririn PW
4 kwietnia 2011, 19:32
Haregar mały gif?



o ten o ?:D

Może i fajnie lecz kurde 2 jednostka kura musiała zostać podcięta :/ wymiary za duże :) a jak bym pomniejszył jeszcze to całkiem pięknie by wyglądało :] (pod lupą)

Haregar PW
4 kwietnia 2011, 19:39
Not really, chodziło mi o małą rzecz, która cieszy, jaką był Thunderbird w locie, ale jeśli chodzi o bycie dosłownym, to ten "mały gif" uważam za bardzo dobry! :)

Poszperałem po internecie i znalazłem również taką ewolucję tej jednostki:



Może na takich modelach opierać dobranie kolorów czy elementów, a nie po prostu konwertować z HIV?

Kuririn PW
4 kwietnia 2011, 19:46
W Blenderku zacząłem działać :)myślę ze za jakiś czas coś pokarze:P a konwersje z h4 robiłem ponieważ niektóre stworki mi się podobały:) Czarnego smoka nie mogę coś przekabacić ;)

Co do ewolucji ptaszyna do hirków pasuje B.D.B. :P lecz :D animacja ataku mi się nie podoba :D bo pluje czymś... coś co nie pasuje do ptaka burzy :D i animacja DEATH? zmałpowana z feniksa :) i to również moim zdaniem nie pasuje :)

SkorpionXAP PW
14 kwietnia 2011, 17:42
Mam pytanie, da się wyciągać jednostki z MM6? Jeżeli tak to bym był naprawdę baaaaaaaaaaaaaaaaardzooooo wdzięczny za "Defender of VARN", wydaje mi się, że byłby ciekawym dowódcą dla nekropolii.



Oraz "Death King".

Acid Dragon PW
14 kwietnia 2011, 18:06
Teoretycznie tak.
W praktyce jest problem z ilością klatek animacji.
Jednostki z MM6 - w odróżnieniu od tych z MM7-8 - mają animację ataku jedynie ustawioną "na wprost", która jest praktycznie nieprzydatna w H3, gdzie potrzebne są animacje ataku "z profilu", "ukośnie w górę" i "ukośnie w dół".

To nie jest niemożliwe, ale by poprawnie skonwertować jednostkę z MM6 trzeba by nieco klatek dorobić i trochę się napracować.
strona: 1 - 2 - 3 ... 91 - 92 - 93 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel