Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 88 - 89 - 90 ... 162 - 163 - 164

vinius PW
18 lutego 2011, 11:48
Spróbowałeś przesunąć jednostkę parę pixeli w prawo? Być może jakieś pojedyncze w niektórych klatkach wystają "do tyłu".

Kuririn PW
18 lutego 2011, 12:01
vinius wszystko jest ok z klatkami, już próbowałem wszystkiego i kurde no nie mam bladego pojęcia co to jest 1 taki przypadek tak jak w def toolu pokazałem tak jest ze wszystkimi klatkami :/

Kuririn PW
26 lutego 2011, 22:32
Cicho na forum :) Oto moje nowe konwersje z h4:)

1) dokończony mega dragon :D

http://img707.imageshack.us/i/mdrg.gif

2)OGR :D

http://img825.imageshack.us/i/ogrkrol.gif/

3) Bone Dragon

http://img713.imageshack.us/i/bonedragon.gif

Jednostki dostępne na stronie z def'ami czyli TUTAJ



W trakcie realizacji... ostatnie konwersje z h4 :)

2) Ifryt

http://img826.imageshack.us/i/ifryt.gif

3) Ptak burzy czy jak mu tam...(efekty końcowe)

http://img694.imageshack.us/img694/8408/ptakburz.gif Stara wersja :D
http://img830.imageshack.us/i/ptakburzy.gif/ Nowa wersja

... i przyjdzie czas na własne pomysły (...)

vinius PW
26 lutego 2011, 23:19
Megadragon wygląda nieźle, ciekawi mnie, jak prezentuje się na polu bitwy :).

Pół-Znajomy PW
15 marca 2011, 20:01
Może ktoś zrobić animację Dzikiego Dzika z mojego avatara?Nie umiem zrobić animacji sam.Jakby ktoś chciał pomóc to link do obrazka to:http://img3.imageshack.us/img3/6453/dzikidzik.gif

Sawyer PW
17 marca 2011, 10:31
(Facepalm)
Jak Dzik może być dziki? To jest bezsensu! :P
Wracając do pytania, trzeba włączyć painta/gimpa i przestawiać (dzikiemu :P) dzikowi nóżki. Jak stworzysz animacje chodu wtedy nam ją pokaż i ktoś ew. poprawi ci ją. (O ile będzie mu się chciało)


Kuririn PW
18 marca 2011, 20:08
Jest jakiś odpowiednik krwawego Minotaura? Oprócz "Tauren, autora autora: Darkloke" i ten z "NU" chodzi mi o plik def.

Kuririn PW
23 marca 2011, 00:16
Z nudów :D postanowiłem przemalować troszkę "drakolka"

http://img600.imageshack.us/i/drakolek.png

Lyokoheros PW
23 marca 2011, 13:00
Hmm... ciekawy pomysł i dobre przekolorowanie.

Kuririn PW
23 marca 2011, 15:03
Taki "misz masz" :D

Kawałek jednostki :P

http://www.pl.image-share.com/image.php?img=40/227.gif

Cały def znajduje się TUTAJ

Kuririn PW
24 marca 2011, 20:13
Postanowiłem "poprawić" dodać coś "zioniecie" co brakowało jednemu z def'ów Salamandre

kawałek baby dragon: :D

http://www.pl.image-share.com/igif-40-252.html

Artov PW
24 marca 2011, 23:25
Istnieje coś takiego, jak funkcja "edytuj". A przekolorowanek to jest już, aż w nadmiarze (Co w cale nie oznacza, że twoja jest zła. Po prostu nie ma na nie zapotrzebowania).

Sawyer PW
25 marca 2011, 12:49
Jeżeli odpowiedni zmieni się barwę jednostki i jest to staranne (że to tak powiem) to czemu nie?

Artov PW
26 marca 2011, 02:50
Wydaje mi się, że w takim wypadku obok tematu: "Nasze jednostki cośtam" powinien powstać: "Nasze przekolorowanki do WoGa"

Drwal PW
26 marca 2011, 10:18
Nie każdy posiada na tyle umiejętności by stworzyć jednostkę od zera. Wiem to po sobie. Umiejętne przekolorowanie to też sztuka. Jeden zrobi to lepiej, drugi natomiast gorzej. Temat jest luźny, wiec każdy projekt jest tu mile widziany. Chcę też przypomnieć, że w samym Wogu o ile się nie mylę, mamy aż 16 przekolorowanych jednostek (Posłańcy, Jednostki 8 poziomu, Strzelcy). To świadczy jak ciężko jest zrobić DOBRĄ (czyt. Pasującą) jednostkę do Heroes III. Zmiana kolorów to często najlepsza opcja.

Sawyer PW
26 marca 2011, 21:09
Zmiana kolorów + ew. dodatkowe elementy, ulepszenie modelu (patrz HotA) i zmienienie koloru czy też "fraken" czyli sklejka robiona z jednostek staranie wykonana mają racje bytu, ale ja preferuje tylko modele 3D choć innymi jednostkami wykonanymi inną metodą nie pogardzę. ;)

Kuririn PW
26 marca 2011, 21:46
Hmmm...

Chciałem sobie przerobić WOG'a "po swojemu", (na swój sposób, ze swoimi możliwościami) :) m.in. zmiana jednostek tła, bohaterów itp... :) Oryginalne jednostki mi troszeczkę się znudziły(nie wszystkie ale po części)... Chciałem mieć ul. drakolicza lecz :D nie mam wiedzy o erm, i do mojej zmiany woga :D jeszcze mi dużo brak:/ Dużo mi pomógł drwal-siekiery oraz skrypt od mistrza Altair'a :D:) za co jestem niezmiernie wdzięczny :) Jednostki kolorowane :D dociągnięte dodane rożne efekty... możne nie umiem jeszcze dorównać innym lepszym, lecz nie jest to takie łatwe... niektórzy chwalą takie jednostki a inni nie :D możne to kwestia gustu... Dużo fajnych defow całkiem nowych, robionych od podstaw np ten baby dragon Salamandre on nie był przekolorowany lecz brakowało mu moim zdaniem zionięcia ;)

To ja tyle chciałem...

Mistrzsz PW
27 marca 2011, 08:06
Mogłeś zrobić że np Baby dragon atakuje ogonem np. na jakąś tam szpilke na ogonie lub zębami ponieważ wg. mnie zionięcie jest przestarzałe :]

Irhak PW
27 marca 2011, 11:51
Cytat:
Mogłeś zrobić że np Baby dragon atakuje ogonem np. na jakąś tam szpilke na ogonie lub zębami ponieważ wg. mnie zionięcie jest przestarzałe :]
Indead jest to dość oklepany pomysł... poza tym to smoki się chyba uczą zionięcia przez ileś tam wieków... będę musiał to sprawdzić jeszcze, ale IIRC to jednak nie umieją jej jako pisklaki jeszcze...

Sawyer PW
27 marca 2011, 12:01
Kuririn proponuje ci abyś przesiadł się na jakiegoś Blednera, efekty murowane. ;)
Smoki co prawda uczą się zionięcia po 200-300 latach, wiadomo że ono silne nie jest więc nie powinno robić wrażenia. BTW zrobił się z lekka offtop.
strona: 1 - 2 - 3 ... 88 - 89 - 90 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel