Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Jak zrobić jednostkę? komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 6 - 7 - 8 | |
Irhak |
Cytat: Próbowałem ulepszyć Wysłannika Przodków z 8th level reborn. Że co?! Wysłannika Przodków z MOJEGO 8th Level Reborn?! Jak śmiesz! A na serio... jeszcze nie są oni dopracowani... racz zauważyć, że wersja 1.0 się nie ukazał, a statystyki IIRC są takie jak były dla tego behemotka... jeszcze nie zostały one zmienione... będą wraz z wszystkimi umiejętnościami wypuszczone... ale to właśnie przy nich mam trochę pracy, którą niestety będę mógł wykonać dopiero latem... a do tego czasu jestem otwarty na wszelkie propozycje dot. tych istot... ale jeżeli będziesz chciał je zamieścić to zrób to w odpowiednim temacie, dobrze? Dziękuję... |
ferdek |
Cześć ! Chciałbym się dowiedzieć w jakim pliku .lod zamieszczone są portrety jednostek . Znalazłem tylko kilka w H3bitmap.lod . |
Drwal |
Portrety znajdują się w H3sprire.lod. Plik .*def z wszystkimi dużymi portretami to TWCRPORT.def, a z małymi CPRSMALL.def. |
ferdek |
Dzięki. Ale jak podmienić te portrety w defach ? |
Drwal |
Jeżeli korzystasz z DefPreview, klikasz opcje EDIT -> Extract All for Deftool. Wypakowujesz wtedy pliki *.bmp oraz *.hdl do wybranego folderu. Plik .hdl uruchamiasz za pomocą h3deftoola i tam w prostu sposób podmieniasz każdy portret. |
ferdek |
DefPreviewa nie można rozpakować z pliku .rar .Mam pytanie . Jest spolszczenie do H3deftoola ? |
Dragonar |
Cytat: To spróbuj DefViewem - można go pobrać ze Skarbca.DefPreviewa nie można rozpakować z pliku .rar . Cytat: Jest spolszczenie Gindena, ale tylko starej wersji. Polecam po prostu korzystać z najnowszej, angielskiej wersji.
Mam pytanie . Jest spolszczenie do H3deftoola ? |
ferdek |
Ja czegoś nie rozumiem. W portretach nie ma plików .hdl ani .bmp . Są tylko .pcx . |
Dragonar |
Te *.pcx to zakamuflowane *.bmp, tak naprawdę. A po co co *.hdl? To jedynie pomocnicze deflisty, którą wczytuje się, by nie ustawiać klatek w pliku *.def kilka razy, np. gdy jest ich dużo. |
Matheo |
Ponawiam pytanie zawarte w temacie ;) Mógłby ktoś opisać krok po kroku, jak zrobić nową jednostkę? :) Jak można "edytować" istniejące już jednostki? Jak połączyć elementy kilku jednostek? Np, dodać Diabłowi skrzydła Anioła heh. W jakich programach można tworzyć jednostki do HIII? Narazie chciałbym spróbować zrobić samą jednostkę, lub zedytować jakąś, bez robienia animacji. Wiem że sporo już o tym było pisane, jednak prosił bym o krótki, lecz przejrzysty opis. O tym co trzeba zrobić, gdzie to zrobić i jak to zrobić :) |
avatar |
Nie ma krótkich, przejrzystych opisów. To trudna rzecz. Najlepiej robić metodą prób i błędów i wyciągać wnioski. |
AmiDaDeer |
Cytat: Przeróżnych.W jakich programach można tworzyć jednostki do HIII? Ja osobiście polecam zacząć od Painta (dla wprawy) i coś poeksperymentować w GIMPie. Do tego można też coś popróbować z Photoshopem, ale to już bardziej dla profesjonalistów. Dla amatorów 3D mamy przykładowo Blendera, ale godny uwagi jest również prostszy (lecz mniej zaawansowany) Anim8or. Ale cokolwiek Ci przyjdzie do głowy - zapewne można to jakoś wykorzystać. |
TopFunny525 |
Cytat: Prosto. Wystarczy wejść w DefVieva. A następnie za pomocą niego wypakować istniejące klatki. Wchodzisz w painta bądź inny program i masz:D.
Jak można "edytować" istniejące już jednostki? |
Matheo |
Dzięki :) Dalej to dla mnie niezrozumiałe, ale spróbuje coś zrobić. Kolega bawi się Blenderem, nie ma opcji żebym to opanował heh. Pobawię się w Paincie heh. Na początek zajmę się edycją ;) |
TopFunny525 |
Lepiej w Gimpie, łatwy przyjemny prosty w opanowaniu program. W Paincie niezbyt ci to wyjdzie uwież mi:D. |
BanBreaker |
Zaprzeczam =P Paint 4ever no.1 Chcesz zrobić sklejkę bez problemów z otoczkami używaj tylko painta. Ręczne kolorowanki w paincie też wymiatają. Dobra sklejka jest lepsza od słabego 3D, przynajmniej dla mnie. Edit. NMN pisze, że jak dla niego również =D |
Matheo |
Dzięki spróbuje obu :-) Zobaczę który bardziej mi leży :-) |
fishkebab |
Gimp jest dobry, ale jak na darmowe programy. Osobiście polecam Photoshopa. Niestety nie pomogę wam w zdobyciu jego ;P. |
Gertos |
Jak edytować dźwięki jednostek, te które znajdują się w pliku Hereos3 (dźwięk w formacie AU). |
Hellburn |
Dźwięki jednostek to format *.82m i jest to po prostu *.wav ze zmienioną nazwą. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 6 - 7 - 8 |
temat: [H3/różne] Jak zrobić jednostkę? | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel