Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes jako RTS komnata: Podziemna Tawerna |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 | |
dominikcz |
Myśleliście kiedyś o heros jako RTS? Ja chciałbym,aby zamiast widzieć jedną jednostkę na polu bitwy,to widzieć całe hordy. Co wy na to? |
Irhak |
Hmm... trzeba było kompletnie zreorganizować system zarządzania jednostkami i bohaterami, bo oni również by musieli wtedy walczyć, a w heroesach to właśnie ich 'niewalczenie' daje smak czegoś... ciekwawego. A i budynki też by musiałyby być inaczej wybudowywane... i problem z graalem byłby... Podsumowując - za dużo roboty, za dużo zmian i wyszłaby kompletnie inna gra (np. zamiast H7 takie cóś jak War4 ;P) |
AmiDaDeer |
Istniał jeszcze niedawno fanowski projekt RTS-a w stylu bodajże Kozaków w świecie Might and Magic na tym forum. Problem w tym, że teraz nie mogę go nigdzie znaleźć. |
Sawyer |
NIGDY bym herosa nie zamienił w jakiegoś RTS'a który znudzi się po 3-4 godzinach gry. |
dominikcz |
Nie chodzi mi konkretnie o to, by Heroes był RTS-em, ale by było widać na polu bitwy całe hordy tych jednostek, a nie tylko jedną postać, przy której jest jakiś licznik. |
vinius |
To tradycja z dawien dawna, z pokolenia na okolenie, wielowiekowa i niezmienna, sięgająca zamierzchłych czasów King's Bounty. Przykro mi, ale nie. |
Alamar |
Jak ktoś grał w Warlordsów Battlecry, to wie, jak może wyglądać taki HoMM jako RTS. O ile część druga WBC była ciekawa, o tyle część trzecia już nie, a to przez uproszczenia i balans za wszelką cenę (nawet kosztem rozgrywki). No i po wydaniu WBC III, czwarta część Warlordsów (tych turowych) okazała się beznadziejną - wydawcą oczywiście był Ubisoft. |
Mitabrin |
Szczerze mówiąc taki spin-off serii imo byłby lepszy niż np. taki Legends (nie żebym myślał, że to słaba gra). Próba przeniesienia HoMMa mogłaby zaowocować RTSem wyróżniającym się z tłumu... Trzeba o tym poinformować za 5 lat jakiś team robiący fanowską część M&M. :3 Cytat: Jak ktoś grał w Warlordsów Battlecry, to wie, jak może wyglądać taki HoMM jako RTS Zapomniałeś dodać, że bohaterowie mieliby wszystkie cechy, które Ubi chce dodać do H6... :3 |
dominikcz |
Grałem kiedyś w WB.W 1 nie grałem, 2 miałem, ale straciłem już wieki temu, a 3 dalej posiadam.3 jest fajna, a 2 nie pamiętam.I rzeczywiście HoMM nie pasuje jako RTS. |
Haregar |
Takie pomysły były ze strony czysto fanowskiej, aby zrobić spin-off w postaci RTS'a, tylko na planach się to rozpoczęło szybko i równie błyskawicznie skończyło. Howgh. |
Sawyer |
Na "Czego" odpowiada się nie miłym przekleństwem. :P Piszemy "Co proszę?", no ale okej nie będę się czepiać bo sam lepszy nie jestem. :3 Co do tematu, RTS jak mówiłem to by był taki fail, po prostu nie pograł bym to z myślą że kieruje 100 wampirami które niszczą w jakiś sposób zamek wroga. Po prostu to by było dziwne, i myślę że to faktycznie koniec dyskusji. @Rabi - Czepiasz się... :P |
Alamar |
Cytat: A błąd jak był, tak jest. :PA, offtop przeniesiony. |
TopFunny525 |
Heroes jako takowy FPS bodajże istnieje. Nie wiem. Ale sądzę iż takową produkcją jest gra "Heroes Annihilated Empires" Czy coś takiego. |
AmiDaDeer |
Nie FPS, ino RTS. Ale cóż, gra nawet zwróciła moją uwagę. Choć wciąż chętnie bym ujrzał klasyczną strategię pokroju Cossacks czy Age of Empires, ale w świecie Might and Magic... |
Sawyer |
Ja dalej zostaje przy swoim. Nie widzę tego nadal, szczególnie że dzisiaj ludzie tworzą tylko gry dla pieniędzy, kiedyś się w to też więcej "duszy" wkładało. (Wiem że gamedev to nie instytucja charytatywna, ale przydało by się więcej "tego czegoś" włożyć w robienie porządnych gier) |
TopFunny525 |
@Hobbit A ja chciałbym wiele np. milion dolców:D. Aaaaa. Nieważne. W każdym bądź razie chciałbym zobaczyć jakby wyszedł Dawn of War w świecie might and magić bądź Age of Empires III. Ale dobra, Takie pytanie poza tematem. Czy Guild Wars jest w świecie Might and magic czy bardziej w świecie fantasy i science-fiction? |
AmiDaDeer |
Sawyer: Takiej gry raczej by nie robiła żadna profesjonalna firma za jakąkolwiek kasę. Jak już mówiłem:Nie widzę tego nadal, szczególnie że dzisiaj ludzie tworzą tylko gry dla pieniędzy, kiedyś się w to też więcej "duszy" wkładało. Cytat: Niestety projekt został porzucony, mimo że zajmowali się tym ludzie, którzy znani są m.in. z projektów do HoMM3 czy MM6-8.Istniał jeszcze niedawno fanowski projekt RTS-a w stylu bodajże Kozaków w świecie Might and Magic na tym forum [DF2.ru]. TopFunny525: Świat Guild Wars a świat Might and Magic to dwie różne rzeczy. Nie są one w żaden sposób powiązane.
Takie pytanie poza tematem. Czy Guild Wars jest w świecie Might and magic czy bardziej w świecie fantasy i science-fiction? |
Dark Dragon |
Cytat: Do świata Might and Magic należą jedynie gry z "Might and Magic" w tytule (z pewnym wyjątkiem). Co dla Ciebie oznacza świat Might and Magic?
Takie pytanie poza tematem. Czy Guild Wars jest w świecie Might and magic czy bardziej w świecie fantasy i science-fiction? |
Irhak |
Cytat: Wyjaśniając nieścisłości w moim zrozumieniem:Czy Guild Wars jest w świecie Might and magic czy bardziej w świecie fantasy i science-fiction? - świat MM = świat, w którym jest spora dawka magii z nieznacznym dodatkiem technologii futurystycznej (vite blastery) - świat fantasy i science-fiction = świat, gdzie fantazy i S-F są mniej więcej na równi. Dziękuję :) |
TopFunny525 |
Mroczny Smok: Might and Magic tłum.(Moc i Magia) Świat Fantasy, gdzie jako broń wykorzystuje się Moc(Siłę) i Magię(Tego chyba nie muszę tłumaczyć).Do świata Might and Magic należą jedynie gry z "Might and Magic" w tytule (z pewnym wyjątkiem). Co dla Ciebie oznacza świat Might and Magic? Guild Wars akurat rozgrywa się w takim uniwersum gdzie wykorzystuje się przeróżną magię jak i miecze oraz uzbrojenie. Tak jak w przypadku Heroesa. Enough Said! Goodbay! |
strona: 1 - 2 |
temat: Heroes jako RTS | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel