Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 ... 41 - 42 - 43

avatar PW
17 lutego 2011, 15:54
Gry się testuje pod kątem błędów w samej grze a nie mieszania różnych wersji. W psuciu wyobraźnia ludzka jest nieograniczona a sposoby naprawy są tylko skończone. Dlatego lepiej nie mieszać różnych wersji tylko trzymać w osobnych katalogach. Gdyż H3 można instalować/odinstalowywać, a WoGa i mody odinstalować się nie da.

Matthew PW
17 lutego 2011, 15:59
Mi jednak chodzi:) Na szczęście:) tylko nie da się zainstalować WoGa 3.58f

Dragonar PW
7 marca 2011, 16:09
Oficjalna strona została uzupełniona o dział z budynkami Gaju, w obu wersjach językowych. Niektóre nazwy mogą dziwić, ale to nazewnictwo z najnowszej wersji - powrót do korzeni, czyli nazw, które nadał obiektom zespół K1nga.

vinius PW
7 marca 2011, 16:53
Powrót do korzeni warto chwalić, ale nie myśleliście nad jakimś urozmaiceniem nazw? W sześciu na siedem przypadków siedlisk stworzeń ulepszona wersja miast nowej czy chociaż zmodyfikowanej nazwy ma jedno doklejony skrót "ul." - uważam, ze stanowicie trochę bardziej kreatywny zespół, by zdobyć się na jakieś ciekawsze nazwy :).

AmiDaDeer PW
7 marca 2011, 17:04
vinius, grałeś w Heroes 3? :P

Irhak PW
7 marca 2011, 17:04
Zawsze mogę poddać parę pomysłów pod głosowanie... w końcu i tak planuje zrobić 'łatkę' z nowymi nazwami dla ulepszonych siedlisk... i może dla zewnętrznych i nieulepszonych też... ;)

Warmonger PW
7 marca 2011, 17:20
A można prosić o formę "Satyrowie", "Fauni"? Satyry to utwory literackie są.

vinius PW
7 marca 2011, 17:35
Ano grałem, może nawet Ty też miałeś taką okazję :P czy mi się zdaje, czy w zależności od wersji językowej nazwy siedlisk bywały różne? Albo przynajmniej takie rozwiązania, jak dla siedliska szmaragdowego (czy jakiego tam) smoka pojawiały się nieco częściej.

EDIT: jeśli tak, to kajam się ;).

AmiDaDeer PW
7 marca 2011, 17:35
Do Warmongera:
Słownik Ortograficzny Języka Polskiego z 1989 roku:
satyr -yrze; te -y, ci -owie
Obie formy są poprawne i nie widzę powodu "poprawiania" tej nazwy.

viniusie, z tego co pamiętam w polskiej wersji było tylko "Legowisko chimer" zamiast "Ul. legowisko mantikor" (wynikało to z "błędnego przetłumaczenia" słowa "scorpicore" :P).

Dragonar PW
7 marca 2011, 17:39
Vinius - we wszystkich wersjach językowych jakie grałem, niemal wszędzie było tylko dodane "Ul." w wersji polskiej lub "Upg." w wersji angielskiej. Jedynie w Lochach chyba jest wyjątek - siedlisko mantikor i chimer. W Gaju dodaliśmy kolejny wyjątek: Kwarcowa forteca - Ametystowa forteca. Głównie z tego powodu, że nazwę, która zawiera "Ul." ciężko znaleźć, ale też dla oryginalności.

A TUTAJ znajduje się filmik z wersji GAMMA miasta. Zawiera elementy DELTY. :]

Artov PW
7 marca 2011, 20:15
Co do filmiku jeden komentarz


Animacje 3D - Prima sort.

avatar PW
7 marca 2011, 22:43
Skoro to jest mod, to niby czemu należy trzymać się kanonu i drętwych przedrostków "Ulep.". Może w języku angielskim upgrade coś tam brzmi fajnie - ale jeśli dałoby radę dla Gaju wymyślić nowe klimatyczne nazwy na ulepszone budowle - to czemu nie?

Acid Dragon PW
7 marca 2011, 23:56
Genialny filmik! Dodałem do "ulubionych" kanału grotowego.

Może za dużo trochę tych "zbliżeń", które już po 30 sekundach stają się nieco irytujące, ale z drugiej strony na duży plus zasługuje synchronizacja zawartości z muzyką. I przy okazji zdradza trochę nowych elementów graficznych.

Mnie się bardzo podoba.

Irhak PW
8 marca 2011, 01:06
Po obejrzeniu go stwierdzam, że najlepiej wygląda na pełnym ekranie... a tak poza tym to kawał dobrej roboty...

A teraz do rzeczy... Acid już posłałem nawet napalone krasnale! I ciągle nie widzę poprawek na Zwojach!

AmiDaDeer PW
8 marca 2011, 10:49
avatar:
Skoro to jest mod, to niby czemu należy trzymać się kanonu i drętwych przedrostków "Ulep.".
Bo w teamie jest taki jeden zrzęda, co się nazywa Hobbit i co na takie nagłe odstępstwo od reguły nie pozwoli ze względów estetycznych. :P

@DOWN - if I really must... :P

Irhak PW
8 marca 2011, 11:47
taa... a na inne to przymykasz oko... ;P
Ale nie będziem wyciągać tego tutaj... może ktoś sam się skapnie o co mi chodzi ;)

Dragonar PW
8 marca 2011, 15:27
Avatar:
Skoro to jest mod, to niby czemu należy trzymać się kanonu i drętwych przedrostków "Ulep.". Może w języku angielskim upgrade coś tam brzmi fajnie - ale jeśli dałoby radę dla Gaju wymyślić nowe klimatyczne nazwy na ulepszone budowle - to czemu nie?
Zgadza się, jest to mod, ale w przyszłości, jeżeli będziemy mieli taką możliwość, stanie się dodatkiem. Poza tym - tworzymy nowe miasto i całość powinna być tworzona analogicznie do innych miast. Moim zdaniem należy zostawić nazwy z "Ul." lub zmienić to we wszystkich miastach w grze. I tak mieliśmy mały problem z wyjątkiem w postaci siedliska 7 poziomu, ale to było akurat konieczne.

satyr64 PW
8 marca 2011, 18:06
Tak po filmiku to zauważyłem, że te zbliżenia to są "irytujące", ale jest dobrze . Piękne jednostki w 3D . Odwalacie kawał dobrej roboty :)

Dark Dragon PW
4 kwietnia 2011, 17:45
Za dużo zbliżeń, końcówka fajna, ale chyba za wolno tym czymś machnął, część animacji nadal drętwa... ale modele 3D prezentują się przyzwoicie i oby do przodu...

Jeddite PW
12 maja 2011, 14:57
Ja mam mały offtop:Drwalu, skąd wziąłeś tego prastarego enta na pierwszej stronie? W wogowych jednostkach go nie ma :( a BARDZO, ale to BARDZO by mi się przydał.
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 ... 41 - 42 - 43
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel