Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] The Forge - temat ogólny
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 29 - 30 - 31

AmiDaDeer PW
5 lutego 2011, 13:26
A fuj.

Nie dość, że wykorzystujesz udostępnioną animację Alex-andra i na jej podstawie robisz resztę defa, później obwołując się jego autorem, to jeszcze Ci to nie wychodzi i całość wygląda po prostu kiepsko.

I nic dziwnego, że później na DF2.ru używają słowa "Polak" zamiast "złodziej"... -_-

Wstyd!

Sawyer PW
5 lutego 2011, 14:17
Co fakt to fakt, ale nie należy za to fishkebaba przekreślać, po prostu niech pamięta żeby Rosjaninom niczego nie podbierać! To ich praca i co najwyżej możesz ich zapytać(autora) czy możesz przerobić/poprawić tą jednostkę.

BanBreaker PW
5 lutego 2011, 14:42
Przecież on nigdzie nie napisał, że jest autorem animacji.
Nie wmawiaj Hobbicie innym czegoś, czego nie zrobili, a co do złodziejstwa i wstydu to już w ogóle nie powinieneś nawiązywać, prawda? Bo do nazywania złodzieja Polakiem doskonale wiesz kto się przyczynił.

Sawyer PW
5 lutego 2011, 14:50
Up@ Rah ze współką. :P
Nie no dżołk.

W każdym razie, nie przekreślać tu fishkebaba!

vinius PW
5 lutego 2011, 14:57
BB ma rację. Pan RybnyKebab napisał wyraźnie, ze def został stworzony na podstawie cudzej animacji.
Swoją drogą, robią tam w miarę niezłe modele.

AmiDaDeer PW
5 lutego 2011, 15:03
Rah:
nie należy za to fishkebaba przekreślać
Ja nikogo nie przekreślam. Po prostu nie lubię, gdy później nas tak nazywają. To psuje reputację.

Jeżeli jednak ktoś uznał moją wypowiedź za atak, to nie pozostaje mi nic innego jak tylko przeprosić za mój ton.

BanBreaker:
Przecież on nigdzie nie napisał, że jest autorem animacji.
Nie wmawiaj Hobbicie innym czegoś, czego nie zrobili
Czytaj uważnie.

Ja:
robisz resztę defa, później obwołując się jego autorem
fishkebab:
Na tej stronie widać jego animację na podstawie której zrobiłem def'a

BanBreaker:
Bo do nazywania złodzieja Polakiem doskonale wiesz kto się przyczynił.
Już wystarczająco wiele razy musieliśmy to tłumaczyć. -_-

Nigdy nie nazywaliśmy siebie autorami Grove. W przypływie niezadowolenia z losu oryginalnego Gaju postanowiliśmy reaktywować stary koncept. Poza tym mamy aprobatę starego teamu.

Patrząc na animacje jednostek Hoty czy Forge (oba te projekty nie zostały w końcu porzucone w żadnym stopniu - a przynajmniej nic o tym nie wiemy) nazywanie nas złodziejami ma teoretycznie większe uzasadnienie. Sobie, Dragonarowi ani reszcie New Grove Teamu nie mam nic do zarzucenia.

Koniec offtopu.

fishkebab PW
5 lutego 2011, 19:42
Hobbit źle mnie zrozumiałeś uwarzając że udaję autora(ja po prostu zrobiłem def z klatek animacji Alex-andra i nie chcem zostać nazwanym autorem zrobiłem to dla tych któży chcą mieć w grze tą jednostkę).

AmiDaDeer PW
5 lutego 2011, 19:48
Nie, nie uważam, że Ty udajesz autora. Gdyby tak było, to by nie było tak źle.

Ty po prostu tym autorem teoretycznie jesteś.


Sęk w tym, że to po prostu wypada niezbyt przyzwoicie na tle tego, co zrobił Alex-ander. Czy naprawdę lepiej jest zrobić coś średniej jakości na podstawie świetnego fragmentu animacji niż poczekać na tego defa? W końcu nikt niczego nie porzucał, nie masz więc żadnego uzasadnionego moralnie powodu, dla którego miałbyś coś takiego zrobić.

Dla mnie takie zachowania to przejaw niecierpliwości i braku poszanowania wobec ciężkiej pracy oryginalnego autora. Tak ja to widzę i stąd jest moja reakcja.


Stąd oraz z faktu, iż już i tak wśród rosyjskiej społeczności moddingowej nie jesteśmy mile widziani. -_-

fishkebab PW
5 lutego 2011, 19:57
Tak naprawdę zrobiłem to dla siebie bo sobie zmieniam wrota żywiołów na Forge i pomyślałem że ktoś by takie coś chciał mieć(chyba lepiej mieć słabą animację jednostki którą można później zmienić niż nie mieć nic).

Haregar PW
5 lutego 2011, 19:59
Nie wiem Hobbicie czy dobrze zauważyłeś, ale zgodzę się ze zdaniem BanBreakera - stereotyp Polaka-złodzieja to plaga, którą ty m.in. powieliłeś jeszcze dla naszych słowiańskich braci... i już dosyć offtopu.

Co do projektu jednostki to cóż, średnia, ale FishKebabie nalegam, abyś się nie poddawał. :)

fishkebab PW
5 lutego 2011, 20:05
Nie zamierzam się poddać.

Edit:Hobbit ja szanuję pracę Alex-andra bo przy nim jestem cienki.

Haregar PW
5 lutego 2011, 20:07
FishKebab:
Nie zamierzam się poddać.
Może zatem na Cmentarny Czat wejdziesz? Chętnie pomogę Ci jeśli zechcesz.

OGARexs PW
19 lipca 2011, 18:05
Coś co jeszcze nigdzie (chyba), nie było poruszane, czyli statystyki

Pierwszych trzech nie zamieszczam ponieważ Alex-Andre i Hobbit tworząc jednostki chyba o tym pomyśleli.

Stinger
Atak: 14
Obrona: 8
Strzały: 24
Życie: 45
Obrażenia: 6-13
Szybkość: 4
Koszt: 300
Przyrost: 4

Bruiser
Atak: 14
Obrona: 8
Strzały: 24
Życie: 65
Obrażenia: 6-13
Szybkość: 5
Koszt: 400
Przyrost: 4

Jump Soldier
Atak: 15
Obrona: 13
Strzały: 0
Życie: 55
Obrażenia: 12-21
Szybkość: 6
Koszt: 500
Przyrost: 3

Jump Trooper
Atak: 16
Obrona: 14
Strzały: 0
Życie: 55
Obrażenia: 12-21
Szybkość: 8
Koszt: 575
Przyrost: 3

Tank
Atak: 17
Obrona: 14
Strzały: 0
Życie: 110
Obrażenia: 21
Szybkość: 6
Koszt: 1100
Przyrost: 2

Heavy Tank
Atak: 17
Obrona: 14
Strzały: 0
Życie: 110
Obrażenia: 30
Szybkość: 8
Koszt: 1600
Przyrost: 2

Statystki jednostek 7 poziomu nie mam na czym się oprzeć ale wiem że jest silniejszy od archanioła.

AmiDaDeer PW
23 lipca 2011, 18:40
Cytat:
Pierwszych trzech nie zamieszczam ponieważ Alex-Andre i Hobbit tworząc jednostki chyba o tym pomyśleli.
Ja nie pomyślałem. Zapewne Alex-ander też nie.

Ja dlatego, że nie jestem członkiem jakiegokolwiek teamu pracującego nad Forge. Alex-ander zapewne dlatego, że jest tylko grafikiem, a nie człowiekiem od balansu.


A te twoje... No cóż - kiedyś zamieszczałem coś podobnego na HC (opierałeś się na odpowiednikach z innych zamków, prawda?) i było równie nieoryginalne. Może poza pomysłem, by wszystkie jednostki były nieumarłe bądź mechaniczne. :P

fishkebab PW
26 lipca 2011, 21:38
Nie wiem w jakim celu to zrobiłeś ponieważ żaden znany mi Team pracujący nad Forge, albo wprowadził zmiany w jednostkach albo te właściwości już uzgodnił ale nie mówię że ta praca jest całkowicie bezużyteczna i podziwiam za chęć pracy bo nie u wszystkich osobników ta zaleta się znajduje :P.

avatar PW
26 lipca 2011, 22:21
Znakomitą większość fanowskich statystyk można o kant tyłka rozbić, gdyż z balastem jaki znamy z H3 ma niewiele wspólnego. Podstawowy błąd - opieranie się tylko parametrach stworzeń. Dlaczego nikt nie zwraca uwagi na wielopłaszczyznowość balansu w oryginalnej grze? Dlaczego niektóre zamki znakomicie się nadają po map S a niektóre są nie do pokonania na XL-kach? Dlaczego w niektórych zamkach siedlisko wysokopoziomowe wymaga tylko drewna i złota a w innych trzeba mieć całkiem sporo rzadszych surowców? Czemu, żeby dorobić się siedliska 7 poziomu czasami trzeba najpierw wznieść 7 innych budowli a czasami tylko 3? Itd, itp. To, co sprawiło że HoMM3 jest grą prawie że idealną to właśnie wieloparametrowe myślenie o balansie. W radosnej twórczości fanów tego BRAK!

Alistair PW
26 lipca 2011, 22:28
Sorry, ale najlepszy balans jest wtedy, gdy wszystkie zamki są tak samo silne, wymagają takiej samej ilości zasobów itp. Czasem dążenie do balansu idealnego jest bezsensowne, bo zamki stają się coraz bardziej podobne do siebie.

Acid Dragon PW
26 lipca 2011, 22:52
Wydaje mi się, że sam sobie zaprzeczyłeś.

Nie. Wg mnie najlepszy balans, to nie danie każdemu miastu identycznych parametrów i tylko różnych grafik. Najlepszy balans to taki, kiedy każde miasto sumarycznie ma tyle samo szans na wygranie. Co nie oznacza, że na danej mapie wszyscy mają mieć równe szanse. To znaczy, że mniej-więcej będzie tyle samo map, na którym dane miasto ma przewagę ile map, na których ma mniejsze szanse.

To znaczy, że każde miasto ma zastosowanie, każde ma swoje wady i zalety, każdym można grać optymalnie - ale zależnie od warunków. Nie ma miast, które są "zawsze lepsze" lub "zawsze gorsze", ale też nie ma praktycznie sytuacji, w której każdy ma idealnie równe szanse (no chyba, ze mapa zostanie specjalnie do tego zaprojektowana - np, konwentowa arena).

Alistair PW
26 lipca 2011, 23:36
Wiem, wiem, tak sobie po prostu ironizowałem. Mi akurat na takim balansie, jak ten, o którym pisałem, nie zależy i się przy nim nie upieram. Po prostu wydaje mi się, że co niektórzy do takiego właśnie dążą (pi razy oko, rzecz jasna, może nawet nie bardzo zdając sobie z tego sprawę). Akurat ja się najmniej nadaję do tworzenia balansu, bo mimo rozegrania od groma różnych scenariuszy, nie znam się na taktykach, nie gram na poziomach niemożliwych itp. Po prostu wybieram sobie bohatera, rozwijam go, rozbudowuję zamek. Nawet nie wiem, który zamek jest lepszy na różnych mapach. Uważam tylko, że wiele zależy od samych graczy. Jeden sobie nie poradzi choćby Przystanią, a drugi pokona innych cytadelą czy inferno.

fishkebab PW
27 lipca 2011, 08:11
Po pierwsze to zamek a nie przystań, a po drugie to offtopic się zrobił.
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 29 - 30 - 31
temat: [ważne] The Forge - temat ogólny

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel