Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Random Map
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Haregar PW
25 grudnia 2004, 15:30
Acid, czy wiesz co jest nie tak? Włączyłem sobie mapkę, pokonałem 1 gracza, przejąłem miasta i pokonałem bohaterów 2 gracza, a tu nagle bohater z dość fajną armią, ale jakby uwięziony. Na szczęście po przejęciu miast przeciwnik miał 7 dni i wygrałem. To jakiś błąd WoGa czy już w innych wersjach nastąpił?!

Acid Dragon PW
25 grudnia 2004, 18:02
Wybacz, ale kompletnie nie rozumiem wypowiedzi:
>>> a tu nagle bohater z dość fajną armią,ale jakby uwięziony

Spróbuj napisać to po *polsku* i może w większej ilości słów, lub (marzenie) ZDAÑ, to zobaczymy o co chodzi.

Przy okazji przypominam, że pisanie postów niezrozumiałą polszczyzną jest wbrew konstytucji Kwasowej Groty :P.

Haregar PW
25 grudnia 2004, 18:16
No ok.
Był bohater brązowego gracza uwięziony w drzewach. Miał gobliny i dziki,czyli innymi słowy jednostki ze Stronghold ktorego nie było,siedlisk i jednostek na mapie też. Sprawdziłem mapke w folderze random map. Nie było tam bohatera.
A jeszcze jaśniej to było tam pare drzewek na koło (nie można się dostać) a on tam był.
Wiem, że dałem w poprzednim poscie treść niezrozumiałą, ale nie wiem jak to 'opisać'.

Acid Dragon PW
25 grudnia 2004, 22:01
Wydaje mi się, że skoro ten bohater znalazł się w niedostępnym terenie, to np. mógł się tam dostać poprzez użycie zaklęcia fly lub dimension door - a potem nie miał many, aby się stamtąd wydostać. Co do jego jednostek - na mapie nie musiało być stronghold - każdy bohater zaczyna z pewną małą armią swojej rasy. Mógł też odwiedzić np ołtarz transformacji...

Haregar PW
25 grudnia 2004, 22:56
Ja tam nie wiem, jednostki są i nie są, obiekty są i nie są...
A po jakiego grzyba bohater jak miał mało many 'polecial' na to miejsce? Jak myślał, że nie będzie można ukończyć mapy to się mylił, bo ja z Sylvanami i duchami podbijałem jego miasta i teren ;]

Acid Dragon PW
25 grudnia 2004, 23:37
Nie wiem - trzeba było spytać tego bohatera :P. Niezbadane są wyroki sztucznej inteligencji.

Haregar PW
26 grudnia 2004, 00:02
Zapytałem się i mi odpowiedział:
"Super jest tak się zablokować xD "
Ale żadna gra nie jest idealna.

Kathrin PW
26 grudnia 2004, 16:57
Często zdarza się , że komputer gra irracjonalnie np.bohater nie wychodzi z zamku mając ogromną przewagę i czeka aż uzbieramy taką armię, która go pokona.
Zdarza się też, że nie odbija zamku, chociaż mógłby - tak pewnie było w Twoim przypadku Haregarze. Dość często zdarzało mi się z czymś takim zetknąć i to nie tylko w WoGu ale i innych częściach Heroes-ów. Dlatego nie ma to jak gra z drugim człowiekiem:)

Haregar PW
26 grudnia 2004, 17:09
Kathrin, mi sie często (czyt. zawsze) zdarza że bohaterek stoi przy mieście i czeka na moją armie albo/i ma miasto bez jednostek i sobie chodzi podbijając tartaki i kamieniołomy. Ale wole z nim grać, niż z moim kumplem, co w 1 tydzień można go pokonać :D

Kathrin PW
27 grudnia 2004, 09:49
To faktycznie lepiej grać z wirtualnym przeciwnikiem :) Ja gram z synem i muszę się mocno starać, żeby go pokonać. On znakomicie rozgrywa bitwy (minimalne straty), ja natomiast znam mapy;)Czasem udaje mi się z nim wygrać:)Rozgrywka trwa przeważnie kilka miesięcy(na dużej mapie). Mam nadzieję, że w grze z Tobą przetrwałabym dłużej niż tydzień :) Jednak kto wie - zasada pierwsza nie lekceważyć przeciwnika. Pozdrawiam poświątecznie.K.

Haregar PW
27 grudnia 2004, 11:37
Hehe, Kathrin, muszę ci coś powiedzieć, kiedyś niemalże każdą mapkę wygrywałem w tydzień. Kiedyś byłem w tym dobry, przeciwnik każdy na widok mej armii uciekał. Kto wie, może kiedyś pogramy, ale teraz musze potrenować. Mnie bardziej bierze taktyka od HoMM4:equilibris (ach te koszmary ze zgrozą ;] ).Kiedyś pod bardzo starym WoG było bardzo łatwo, ale teraz już jest trudniej.

treze PW
29 stycznia 2006, 20:05
Czy jest jakiś sposób, by ustawić prawdopodobieństwo wyboru konkretnego rodzaju mapy (tzn. by rodzaj mapy np. XMX8 czy Muzgob były częściej tworzone)?

Trang Oul PW
29 stycznia 2006, 20:17
O co Ci chodzi? Muzgob to miasto na jednej z map.

val-gaav PW
8 kwietnia 2006, 11:42
Napiszę tutaj, by nowego tematu nie tworzyć.
Randomowy generator map z WoGa lubi sobie ustawiać nowe wogowe ozdobniki jak np. ta statue z AoE, czy też nowy ośnieżony teleport. Czy jest gdzieś jakiś patch który by to wyłączał ? Podobnie jak ten patch z powrotem do nieanimowanych drzew. Jestem świadom, że mogę to podmienić sam poprzez zmianę nowych plików .def na odpowiednie z SoD, ale nie chce mi się robić czegoś co być może już gdzieś jest wykonane.

Acid Dragon PW
8 kwietnia 2006, 13:01
Owe obiekty są dołączane do map WoGa nie poprzez podmianę grafik, a drobne modyfikacje konfiguracyjne (nie wiem konkretnie jakie) plików wykorzystywanych przez random map generator. Nie ma do tego patcha. Może dlatego, że jak dotąd nikomu to nie przeszkadzało :P.

Patch do standardowych drzewek SoD jest w Skarbcu WoG Kwasowej Groty.

val-gaav PW
8 kwietnia 2006, 21:43
@Acid Dragon :

Dziękuję za sugestie, jakoś nie przyszło mi do głowy, że to może byc w .txt ...

A owe pliki to zaobjts.txt , zeobjts.txt, zobjct.txt .. czy jakoś tak :P ... wszystkie podmieniłem na orginalny object.txt z sod i działa :) .
temat: Random Map

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel