Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG/mod] Heroines
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 11 - 12 - 13

zbigniew PW
17 października 2010, 13:53
Ok. Nie ma problemu. Jakby co tu jest link:

http://www.multiupload.com/NXGSWL703V

Kuririn PW
10 stycznia 2011, 16:29
Kiedy następna wersja moda? w jakiem programie można zmienić takie coś jak np ten podkulony ogon smoka w (Gold dragon)?

zbigniew PW
13 stycznia 2011, 23:54
W Corellu- zapomocą pędzla maski. Wyciąłem ogon z jakiejś innej klatki tego samego smoka a następnie wkleiłem go do klatki stendingu- w obróconej, tudzież odbitej wersji. Dopieściłem ostatecznie narzędziem które się nazywa "efekt rozmazania", żeby to jakoś w miarę naturalnie wyglądało.

Generalnie metoda bardzo toporna i nie polecam jej w przypadku gdy chcesz przerobić więcej niż kilka klatek. Twórcy nowego Grove pewnie coś o tym wiedzą. Bo sami stosowali pewnie podobną metodę.

Co do kolejnej wersji... W tym miesiącu planuję umieszczenie zapowiedzi w której zaprazentuję kilka jednostek. Całkowicie nowych, zrobionych na bazie moich konceptów. No i wtedy opinie forumowiczów (jeżeli takowe będą ;)) roztrzygną czy kolejna wersja będzie wcześniej czy później.

Haregar PW
17 stycznia 2011, 12:50
Piękne! :) Niektóre jednostki sprowadzone z czwórki do trójki istotnie wymagają poprawy, na ten przykład Anioł, ale i tak wszystko pięknie wygląda. Życzę powodzenia w rozwijaniu kolejnych wersji moda

Od siebie mogę też dodać, że dawniej również używałem Corela i to namiętnie... :)

Dragonar PW
17 stycznia 2011, 15:29
Zbigniew:
Twórcy nowego Grove pewnie coś o tym wiedzą. Bo sami stosowali pewnie podobną metodę.
W naszym przypadku elementy jednostek były obracane w RotatePic lub Gimpie. :P

vinius PW
17 stycznia 2011, 18:36
RotatePic to szajs straszny, zabraniam używać kategorycznie! Mimo, że go niegdyś wielokrotnie polecałem.

AmiDaDeer PW
17 stycznia 2011, 18:38
To se zabraniaj. Ja i tak nie używam. ^^

zbigniew PW
20 stycznia 2011, 22:07
Dzięki za słowa uznania Haregarze. Nowy Supreme Angel istotnie wymaga poprawy. Mnie też on generalnie coraz bardziej wnerwia. Problem jednak w tym że za bardzo nie da się nic porpawić i bardzo możliwe że zrobię go od nowa. W mojej wersji będzie to oczywiście aniołowa. ;).

Co do programów 2d, to Corell Photoshop też nie należy do najlepszych (Nawet sami profesjonalni userzy twierdzą że ze wszystkich modułow Corella tylko Corell Draw trzyma poziom). Ale to jedyny taki program jaki znam dość dobrze. Gimp ponoć jest niezły ale nie jestem obeznany w jego obsłudze. Liderem w 2d pewnie jest Photoshop.

Kuririn PW
22 stycznia 2011, 16:33
Aniołowa do hirków :( mam nadzieje ze to będzie jakaś neutralna jednostka :] to raz :] a po drugie to, animacja wskrzeszania... nie dało się zrobić tak jak jest oryginalnie w h4? Bo mi się osobiście to podobało te wskrzeszenie a nie jakieś tam machniecie miecza :)


P.S Kiedy Zbigniewie odpiszesz na @? Dla mnie to bardzo ważne :) Pozdrawiam.

zbigniew PW
23 stycznia 2011, 13:42
W 3d wszystko da się zrobić. I to jest przyszłość- a nie ripowanie.

Postaram się dzisiaj odpowiedzieć.

zbigniew PW
27 lutego 2011, 21:47
No to chyba czas najwyższy pokazać że coś robiłem.
W pierwszej odsłonie "Heroines" takimi sztandarowymi jednostkami były przewódczynie- czyli nowe żeńskie wersje dowodców. Jako że moim celem jest zastapienie wszystkich (lub przynajmniej wiekszości) przekolorywanek i skladanek woga na nowe "lepsze" jednostki to w przyszłej wersji (jeżeli się ukaże) sztandarowymi jednostkami będą emisariuszki bogów.
Poniżej zamieszczam animacje czterech nowych emisariuszy. Bez animacji śmierci.
EoW:

EoP:

EoM:

EoL:

Nie są to już jak widać przekonwertowania z innych gier, lecz jednostki robione from scratch w blenderze. Mam więc nadzieję że dzięki temu nowa wersja moda będzie trochę bardziej lubiana niz poprzednia. Jeżeli oczywiscie dojdzie do skutku. Bo istnieje też alternatywa że zamiast kolejnej wersji utworzę po prostu kolejny pakiet ze stworami, który każdy bedzie mógł wykorzystać wedle życzenia.
Opinie oczywiście mile widziane.

Mistrzsz PW
27 lutego 2011, 21:51
No no postarałeś się no nie powiem nie razi w oczy ani nic świetna grafika :]

zbigniew PW
27 lutego 2011, 21:57
Mam nadzieję że klimatem też pasują do woga.

Alistair PW
27 lutego 2011, 22:02
Brawo! Mi najbardziej przypadła do gustu EoW. Za to EoL to Czarodziejka z Księżyca ;)

zbigniew PW
27 lutego 2011, 22:43
Dzięki. Ta "czarodziejka z księżyca" miała być pierwotnie trzecim rozwinięciem pixie. Dlatego ma taki "laluniowaty" wygląd. Uznałem jednak że bedzie pasować jako jedna z emisariuszek.

Sawyer PW
27 lutego 2011, 23:32
Rozumiem że robiłeś je od zera w Blenderze?
Gratulacje, nie mam się do czego przyczepić, piękne twory!

Acid Dragon PW
27 lutego 2011, 23:39
Mnie się podoba - z chęcią widziałbym to w jakimś większym projekcie niż tylko mod podmieniający jednostki.

vinius PW
27 lutego 2011, 23:56
Dwie pierwsze bardzo, bardzo zacne, może minimalnie za wysokie, ale generalnie odniosłem pozytywne wrażenie, dopracowane. Czy to rip, czy robione od podstaw - nieważne, pasują.

Xelacient PW
28 lutego 2011, 08:02
Dal mnie cudo, albo 4 mniejsze cuda ;). Owszem EoL jest trochę za bardzo "sweetnaśnaa", ale wydaje mi się, że po "przycięciu" włosów efekt zostałby zminimalizowany.

Warmonger PW
28 lutego 2011, 10:42
^Ona nie jest słitaśna, ona jest emo ;)

Świetna robota! Oryginalne i dobrze wykonane, nie mam zastrzeżeń. Może i nieco odbiegają od oryginalnego stylu gry, ale ileż można wałkować te same modele.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 11 - 12 - 13
temat: [WoG/mod] Heroines

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel