Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Sanktuarium
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)
strona: 1 - 2

Alamar PW
9 stycznia 2011, 09:43
No i mamy pierwsze obrazki piątej frakcji, na razie w beznadziejnej jakości i prawdopodobnie o nieaktualnych nazwach.
Co sądzicie o tej frakcji jako całości a także o poszczególnych jednostkach?

Sawyer PW
9 stycznia 2011, 11:33
To są chyba te Nagi, chociaż coś ich mało. Nie wyglądają na kopie jednostek z Wojennego rzemiosła (część 3) a inaczej, po prostu w stylu Ashan. Więc dla mnie plus, można powiedzieć że ten zamek to taki odpowiednik wrót żywiołów i akademii połączony z nowymi rasami.(Przecież w H3 były nagi! Tak samo w h4, oczywiście w akademii.)

AmiDaDeer PW
9 stycznia 2011, 12:59
Powiem krótko: podoba mi się.

A teraz dłużej :P - typowo wodnego/lodowego miasta w serii Heroes zawsze mi brakowało. A tu nagle bach! i oczom nie mogę uwierzyć. Nie dość, że mamy wodę i lód, to jeszcze w całkiem sympatycznej, wschodniej konwencji. Kappy, kiriny, nagi-samuraje? Dziwne syreny, duszko-panienki i ryboludy? Jakkolwiek to dziwnie zabrzmi: jestem na tak. Ashan się wyrobiło - zamiast pseudomangowego zerżnięcia H3 w baśniowym trójwymiarze mamy stosunkowo oryginalny świat. Z trudem to mówię, ale tak trzymać, Ubi!

Coraz bardziej jestem nastawiony względem HVI "na tak"... Może nawet zaniecham bojkotu, zaryzykuję i kupię szóstkę...?

Alistair PW
9 stycznia 2011, 13:35
Mi też się podobają, a smoki żądzą. Jedno co mi się nie podoba to zbyt podobne do siebie te kobiece jednostki elitarne. Tak jakby jednym dodano lekką zbroję i trochę przemodelowano.

Alamar PW
9 stycznia 2011, 13:43
Kiriny to nie smoki... ani jednorożce, to po prostu... kiriny.
Tak samo jak meduza nie jest nagą (mimo że Chińczycy tak ją kwalifikują).

Sawyer PW
9 stycznia 2011, 14:05
Hobbit@
Jak to nie mieliśmy miasta lodowego, przecież było, Akademia. :P

Mitabrin PW
9 stycznia 2011, 15:25
Podoba mi się, że oprócz dwóch jednostek będących żywiołakami lodu (bo te wodne panny bardziej mi się z lodem kojarzą) miasto jest zupełnie "różnorasowe".

Nie podoba mi się to, że meduzy są w strojach bardziej starogreckich niż chińskich i że w mieście wodnym najsilniejszą jednostką jest coś co nie wygląda jakby w wodzie żyło...
Z bardziej rozbudowaną opinią wstrzymam się do pierwszych growych screenów...

AmiDaDeer PW
9 stycznia 2011, 16:17
Rah:
Jak to nie mieliśmy miasta lodowego, przecież było, Akademia. :P
Forteca z H3 była ledwo miastem śnieżnym. Miasto krasnali z HV również. I to niekoniecznie typowo. :P

Mitabrin:
meduzy są w strojach bardziej starogreckich niż chińskich
Z Chinami to by przegięli... Acz jedna z tych panienek mogłaby w sumie wyglądać na gejszę (z jakimś ogromnym wachlarzem!).

Mitabrin:
i że w mieście wodnym najsilniejszą jednostką jest coś co nie wygląda jakby w wodzie żyło...
Po pierwsze - to jest miasto wodno-lodowe. Po drugie - byś się zdziwił, bo to coś w wodzie żyć jak najbardziej może IMO. ;P

Nerevar PW
9 stycznia 2011, 16:22
Hobbit:
Po pierwsze - to jest miasto wodno-lodowe. Po drugie - byś się zdziwił, bo to coś w wodzie żyć jak najbardziej może IMO. ;P
Gdyby tylko nazwa nie wskazywała raczej na niebiosa ;P

Frakcja mi się podoba (no, może panny wodno-lodowe są nieco zbyt podobne) i mam tylko jedną uwagę - czemu do czorta innych frakcji nie mogli zrobić równie ciekawymi?!

YamiYugi PW
9 stycznia 2011, 18:36
Miałem rację, cieszę się z tego miasta. Ciekawi mnie, czy to będzie piąte dziecko króla, bo to trochę będzie dziwne.

AlamarAlamarNie króla (imperatora właściwie), lecz księcia Królestwa Gryfa, jednej z prowincji imperium.

dambibi PW
9 stycznia 2011, 18:52
Król w przeszłości miał romans z jakąś flądrą...

Trith PW
9 stycznia 2011, 20:13
Nie wydaje mi się, żeby chodziło tu o zoofilię. (Wszak w Sanktuarium nie ma syren.)
fragment opisu Chudziny z działu H6 w Grocie::
(Sveltana) Podróżowała ze swym mistrzem przez wyspy Nag na Oceanie Nefrytowym, by uwolnić Matkę Namtaru, potężną aspekt Pajęczej Bogini.

A co do samych jednostek Sanktuarium... Ciekawe, nie da się zaprzeczyć. Nawet sprawia pozytywne wrażenie (czyt. nie odpycha tak mocno jak koncepcje innych miast). Jednak jakoś nie pasują mi te "śnieżynki". Sam pomysł dobry, ale mi nie pasują, jeśli mają stać obok Duszków ze Strumyka.

vinius PW
9 stycznia 2011, 20:21
Za dużo się gada o poprawności politycznej i parytetach. I tak muszą być dwie kruche babeczki (no gdzież takie na wojnę -_-' ?) w Zamku, tutaj trzy, w Inferno - jedna, w Nekropolii trzy (wliczając ducha, czempiona i bossa), w Twierdzy - dwie (wliczając elitarne). Za czasów Caneghema to było nie do pomyślenia. Quo vadis, Heroes?

Down: Też. To daje sumę na dzisiaj 12.
AlamarAlamarA matka roju z Inferna?

Alamar PW
9 stycznia 2011, 20:41
Cytat:
Za czasów Caneghema to było nie do pomyślenia
A Rangerka z Zamku w H2? :D

Eniphoenix PW
9 stycznia 2011, 20:42
Frakcja jako całość mi się podoba. Były opinie, że to wielki powrót Fortress... ale według mnie nie. Z jednej strony źle, albowiem Fortress bardzo lubiłem, ale z drugiej strony to bardzo dobrze - morskie miasto to dość ciekawy pomysł. Co do jednostek - całokształt jest dobry. Osobiście nie podobają mi się rekini wojownicy, ale ujdą w tłoku. Myślę też, że koralowe damy można było nazwać po prostu meduzami. No i nie są potrzebne jednocześnie duszki źródła i śnieżne panny - wyrzuciłbym te pierwsze i zastąpił czymś (może syreną?). Za to kappy i kiriny są zdecydowanie plusem. Podsumowując - Sanktuarium jest jednym z (niewielu) dobrych pomysłów Ubi.

ewerlordxp PW
9 stycznia 2011, 20:52
Co do tej nowej frakcji (przypiuszczalnej) to jest ona chyba najgorszą z dotąd zaprezentowanych.
Pomysł z wprowadzeniem zamku lekko japońsko/cjińskiego bądź śnieżnego jest ciekawy ale ten tutaj jest skaszaniony.
Jednostka która po ulepszeniu dostaje 2 parw rąk jest dziwna.
"Lądowe" Rekiny (sic!) - mogliby by dac ogry lub tengu nawet przynajmniej bylby zqachowany klimat.
Żywiołaki wody i lodu/śniegu wyglądaja jak swoje komletne klony, w dodatku są nijakie.
Kiryu (z Godzilli, która swoją drogą nawet zerżnieta wyglądem bylaby lepsza jednostką niz to to) co to wogóle jest?? To bydle jest wodnym, lodowym czy smokiem błeskawic?
Zamiast złożyć jakieś sensowne miasto robią taki badziew.
Te żywiołaczki mogliby nawet dac z kappa na core unity to wtedy lepszymi jednostkami byłyby przynajmniej jednostki myślace a nie żywiołaki.

YamiYugi PW
9 stycznia 2011, 21:28
Drogi ewerlordxp w Heroes III naga miała dwie ręce, a po ulepszeniu dwie albo trzy pary rąk.

Wracając do tematu to jak myślicie, (kto będzie bohaterem\kim będą bohaterowie) Sanktuarium?

Nerevar PW
9 stycznia 2011, 21:29
Cytat:
A Rangerka z Zamku w H2? :D
Patrząc na to, że "perłowa dziewica" też wliczona jest do kruchych kobiet, do listy trzeba dodać:
- meduzy z H2 i 3
- nagi z H3
- wróżki H1-H3
- duchy z H1 i 2

Nie, w Heroesach nigdy wcześniej nie walczyła płeć piękna... :P

ewerlordxp PW
9 stycznia 2011, 21:30
Klasa magiczna: Enchantress/Templar
Klasa might: Myrmidon
Rasa bohaterów: Nagi/Medusy/Ludzie
Możliwe że bedą sie poslugiwać magią przywoływania z powodu mnogości elementali w ich mieście, bądź jakąś nową szkoła magii (ilussion lub slt).

vinius PW
9 stycznia 2011, 21:49
Cytat:
Patrząc na to (...)
Zapomniałeś o harpiach i żywiołakach wody. Ale spójrz na proporcje! Widać, że na siłę upychane nie były.
Cytat:
Nie, w Heroesach nigdy wcześniej nie walczyła płeć piękna... :P
A tak poza tym... wybaczcie za wulgaryzmy :P. Wrażliwi nie clickać.
strona: 1 - 2
temat: Sanktuarium

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel