Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 87 - 88 - 89 ... 162 - 163 - 164 | |
AmiDaDeer |
Wygląda jak czarne kafelki ułożone w kształcie wilka. A wśród nich mała, czerwona lampka. |
Dog Master |
Hobbit: Zapomniałeś o zębach :P Nie myślałem że jest tak źle. Wiem, że to cud grafiki nie jest, ale od razu kafelki? |
janpawel |
fajny |
Trang Oul |
Wygląda jak bardziej regularna (chodzi o kształt kafelków) wersja gorgony... |
Mitabrin |
Cytat: Nie myślałem że jest tak źle. Wiem, że to cud grafiki nie jest, ale od razu kafelki? Gdybym był złośliwy, to powiedziałbym, że roboty nie należą do świata M&M... :P A tak serio - Wygląda jak robot, którego pokryto stalowymi płytkami, czerwone oczy potęgują ten efekt a zęby wyglądają jak z metalu... Niemniej, jeśli zrobiłeś tą jednostkę całą, to i tak ci się brawa należą i możesz się wywyższać, bo należysz do grona nielicznych. :3 |
vinius |
Cytat: Gdybym był złośliwy to bym powiedział, że się mylisz :P.Gdybym był złośliwy, to powiedziałbym, że roboty nie należą do świata M&M... :P Co do tego wilka - zrobiłeś całą animację jednostki, czy tylko te klatki? |
Dog Master |
Vinius: Na dzień dzisiejszy mam 75% klatek. PS : Sorry, że dopiero teraz napisałem. Wczoraj nie miałem internetu. |
vinius |
Skoro już zacząłem - to skończ, ciekawi mnie, jak Ci wyszło w praktyce obracanie klatek ;). |
Damianis |
Chciałem zaprezentować kilka klatek jednostki "szkielet pikinier" http://up.programosy.pl/view/cpkman01.png.html http://up.programosy.pl/view/cpkman36_1.png.html http://up.programosy.pl/view/cpkman18.png.html http://up.programosy.pl/view/cpkman33.png.html http://up.programosy.pl/view/cpkman49.png.html http://up.programosy.pl/view/cpkman02.png.html Edit: Cytat: Hmm... Ale żadna klatka nie posiada koloru niebieskiego na zbroi ani na innych elementach :Pi dorobił mu jakąś zbroje zamiast niebieskiej bluzki :) Edit: Cytat: Jak będę miał trochę czasu to poprawię klatki.
Przerób te nogi i tą zbroję na jeszcze ciemniejszą. |
Zerek |
Według mnie ten szkielet to nie jest arcydzieło. O ile się nie mylę to szkielety nie chodzą w spodniach :) . Dał bym mu nogi szkieleta, i dorobił mu jakąś zbroje zamiast niebieskiej bluzki :) EDIT : Jakoś tak z daleka wyglądało na niebieski. Przerób te nogi i tą zbroję na jeszcze ciemniejszą. |
Kuririn |
witam :) chciałbym zaprezentować moje pierwsze konwersacje jednostek z h4 do naszego kochanego WOG'a :) o to one : 1.Lord piorunów : http://img211.imageshack.us/i/mouse001.png/ cały def znajduje się na http://www.wogjednostki.dbv.pl 2. Ptak burzy : http://img440.imageshack.us/i/mouse012.png/ def skończony zostały tylko portrety i def na mapie przygody :) 3. Mega dragon : http://img263.imageshack.us/i/moving001.png/ 4 animacje ukończone :) Lord piorunów no i kurde widzę problem :) w oryginale błyskawica rzucana jest bardzo szybko nie ma opóźnienia, Z h4 opóźnienie jest mianowicie " jest zamach i błyskawica leci pierwsza, później zostaje wyrzucona przez tego lorda" Czy dało by się z tym coś zrobić? Aby to było bez opóźnienia? |
dominikcz |
Ja nie widzę modelów jednostek z H4 w H3 |
Artov |
dominikcz - A mod Zbigniewa? |
AmiDaDeer |
dominikcz miał na myśli chyba to, że to wygląda źle. Jeżeli tak, to się z nim jak najbardziej zgadzam. |
dominikcz |
Tak Hobicie, chodziło mi o to, że to wygląda źle. PS:@Artov Ciekawy ten projekt, do którego dałeś link. |
Laskuna |
Chciałbym zapytać forumowych wyjadaczy czy próbował już ktoś prób konwersji jednostek z Etherlordsa do Heroesa??? |
Irhak |
Laskuna - też nad tym myślałem... wiele ma ciekawy wygląd, ale jeśli to nie jest pełny 3D, to praktycznie nic nam po nich... |
Laskuna |
A niby co jak nie 3d? Znalazłem już program który otwiera archiwa z tej gry, teraz szukam czegoś co prze-eksportuje modele do 3dmaxa. Otworzyłem już textury http://img407.imageshack.us/i/greenfingus00.jpg EDIT: file:///C:/Program%20Files%20%28x86%29/UNPAKERY/3DRipperDX/DOC/3DRipperDX.htm znalazłem takie coś, ale nie wiem jak mam dodać ścieżkę do directX u mnie nie ma takiego pliku EnhancedMesh.exe |
Haregar |
Cytat: Zależy jak [o ile] szkielet został "zaprogramowany" prze nekromantę - jako soldat czy nudysta.
O ile się nie mylę to szkielety nie chodzą w spodniach :) |
Kuririn |
Witam. Podczas kolejnego defa z kolei mam poniższy problem, wszystko postaram się zaprezentować na screenach: W def tool'u wyglada to tak: http://img145.imageshack.us/i/problemt.png A w grze tak: http://img7.imageshack.us/i/prblem5.png przesuniecie jakieś 3 hexy :/ (ale tylko w tym oknie) na polu bitwy wszystko ok:)) Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim, mógłby ktoś mi pomoc? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 87 - 88 - 89 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel