Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Modhomm3
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Kryształowy smok PW
26 stycznia 2006, 21:05
Jak korzystać z modhomma3 - programu, który pozwala dodawać obiekty, oraz je modyfikować?

Trang Oul PW
26 stycznia 2006, 22:12
Taki poradnik był w JB. Niestety, już go nie ma. Ale na szczęście istnieje kopia, zrobiona przez Google. Jest na tej stronie.

Kryształowy smok PW
27 stycznia 2006, 14:21
Jak mam dodawać obiekty?

Trang Oul PW
27 stycznia 2006, 14:38
Niestety, nie wiem jak. Wiem tylko, że obiektów nie można dodawać do WoGa.

Kryształowy smok PW
4 lutego 2006, 17:12
Może ktoś inny wie, jak dodawać obiekty?
Bo jak chcę dać obiekt, to pojawia mi się glover error.

Trang Oul PW
4 lutego 2006, 17:14
Obiektów nie można dodawać do WoG.

Dragonis PW
5 lutego 2006, 13:31
Hmmm... A gdzie można zdobyć ten program?

Trang Oul PW
5 lutego 2006, 14:08
W Skarbcu.

Kryształowy smok PW
5 lutego 2006, 17:17
Ech! Powiem po kolei, co zrobiłem.
1.Zrobiłem automatyczną konfigurację.
2.Pokazał mi się Mod_maped.
3.Przeszedłem do robienia obiektów.
4.Wkleiłem grafikę, zrobiłem dostępność obiektu i nazwałem obiekt.
4.Nacisnąłem przycisk i wtedy pokazał mi się glover error.
5.Mod_maped'dzie nie było obiektu.
Co mam zrobić, żeby nie było błędu?
PS.Ten Mod_maped był z SoDa.

avatar PW
6 lutego 2006, 13:55
Przyznam się, że kiedyś udało mi się zrobić parę obiektów do WoGa. Nie pamiętam jak, ale to było dość upierdliwe. Żeby był nowy obiekt do WoGa, to trzeba mieć chyba i .defa, i plik tekstowy z odpowiednim wpisem i trzeba to jeszcze wszystko skomplilować do pliku *.obj, a następnie zintegrować z grą (opcja po naciśnięciu klawisza F3 bodajże). Ale pamiętaj, że nowe obiekty fajnie działają w normalnych Heroesach, w WoGu już duuużo gorzej.

Oczywiście, wszystko jest napisane na stronie ModHomma:
http://modhomm3.free.fr
O tworzeniu nowych obiektów i ich integacji z grą jest napisane na stronie:
http://modhomm3.free.fr/help_notice.htm
Obiekty możesz ściągnąć stąd:
http://modhomm3.free.fr/objet%20general.htm


I wszystko jasne :)

vinius PW
25 marca 2006, 14:50
Jeżeli otwieram Modhomm ze spakwoanego pliku, wszystko jest ok. Ale po rozpakowaniu pliku i otworzeniu go, nie pojawia się napis "automatic configuration". Nie mam pojęcia, dlaczego :( .

avatar PW
28 marca 2006, 11:53
Poszukaj plik modhomm.ini albo heroes3.ini - nie pamietam nazwy, ale powinien być w tym samym katalogu, co modhomm. Jeśli go znajdziesz, to
- albo go skasuj
- albo wyedytuj go wpisując poprawną ścieżkę do twego pliku heroes3.exe

Piszę z pamięci, więc ciut mogę się mylić.

vinius PW
28 marca 2006, 20:49
Serdeczne dzięki :) . Skasowałem. Wcześniej próbowałem edytować (a co!), ale nie dawało rady.

RebeliaMuppet PW
3 maja 2006, 12:49
Zmieniłem nieco animację wielkiej gorgony, a konkretnie atak.
Czy mogę ją wprowadzić do gry? Jeśli tak, to jak?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Trang Oul PW
3 maja 2006, 13:31
Masz już zrobiony plik .def?

RebeliaMuppet PW
3 maja 2006, 13:38
Wprowadziłem zmiany do klatek, w których wielka gorgona atakuje i zastąpiłem nimi te, które wyciągnąłem programem modhomm, więc chyba nie.
A jak go zrobić?


Trang Oul PW
3 maja 2006, 13:40
Programem Defmaker (do śiągnięcia w Skarbcu). Niestety, nie wiem jak.

RebeliaMuppet PW
3 maja 2006, 16:12
Czy ktoś wie, jak posługiwać się Defmakerem?
Czy jest jego polska wersja?

Trang Oul PW
3 maja 2006, 17:42
Nie ma polskiej wersji.

Altair PW
3 maja 2006, 19:32
>> Czy jest jego polska wersja?

Jak znajdę trochę czasu to wezmę się za przetłumaczenie tego na polską wersje.
strona: 1 - 2
temat: Modhomm3

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel