Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Umiejętności komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 | |
SkorpionXAP |
Dalej wywala... Help please! |
Irhak |
Są 2 wyjaśnienia: 1) któryś def w mieście ma błędny status przynależności (np. hero zamiast interface), 2) któryś budynek (wraz z tłem) nie mieści się w ekranie miasta... |
SkorpionXAP |
1.Ani to ani to :( Przerabiam wieżę kuszników, dodałem małą basztę na murze, dodałem do gry, ok. Zrobiłem obramówkę do nowego budynku i... CRASH za każdym razem, próbowałem na kilku wersjach ( z wogiem włącznie)... 2.Jak przypisać pocisk hydrze? |
Altair |
2. Nikt nie obiecywał, że będzie prosto. Grzebiąc w kodzie na takim poziomie musisz przywyknąć do crashy. Spis obiektów masz tutaj: http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=32214 O dodawania samych pocisków pisałem trochę w tematach związanych z ERM. Jest to trudne i trzeba pamiętać, że w defie jednostki musi być animacja strzelania, a w samym kodzie ilość tych klatek. Tyle w tym temacie. |
BanBreaker |
Co do kwasowego oddechu - to umiejętność magiczna, czyli nie mogę Ci pomóc. Tym sposobem, który przedstawiłem można przypisywać jedynie umiejętności niemagiczne. Co do hydry atakującej mury miasta - musisz jej po 1 - dodać umiejętność strzelania, po 2 - animację strzelania i po 3 - przypisać pocisk. Z tym trzecim nadal mam pewne problemy... Musisz pokombinować sam albo zaczekać aż dokonam przełomu =| Anioł 270938 Wiwerna 2734B8 Ul. Wiwerna 27352C |
SkorpionXAP |
1.Ok, jakby ktoś znalazł sposób na te obramówki to będe wdzięczny. 2.Ban Breaker, jesteś w HEXie samoukiem czy może nauczyłeś się z tutoriali? Jeżeli to drugie, to podrzuć jakiś, a jak to pierwsze, to wytłumaczył byś to i owo? |
Dragonar |
SkorpionXAP: Prawdopodobnie źle zrobiłeś te obwódki. Wrzuć je tutaj, wtedy łatwiej będzie Ci pomóc. Ja już zrobiłem dziesiątki takich obwódek i wypełnień budynków.
1.Ok, jakby ktoś znalazł sposób na te obramówki to będe wdzięczny. |
SkorpionXAP |
To mógłbyś wykonać mi taką obwódkę? - http://img844.imageshack.us/img844/6759/tbcscrs2.png Był bym wdzięczny :) Swoje wstawie jutro/później bo brat do kompa się dobija... |
Dragonar |
Gotowe. Moją obwódkę i wypełnienie możesz pobrać TUTAJ. Musiałem zwiększyć wysokość bitmapy o dwa piksele, aby obwódka nie nakrywała się z wypełnieniem - gdy się nakrywa, przy budowaniu obwódki budynków nie migają. Tylko jedno pytanie - czy rozmiary bitmapy, na której był budynek są przypadkowe, czy może już dostosowałeś je do podmienianego budynku? Jeśli to już były dostosowane wymiary, budynek może być przesunięty o 2 piksele z powodu mojej zmiany. Wtedy należy się nieco natrudzić i przesuwać budynek na wszystkich trzech bitmapach (budynek, obwódka, wypełnienie) tak, aby był w tym miejscu, w którym chcesz. Można też dorwać się do *.exe i tam zmienić po prostu współrzędne. |
BanBreaker |
Jestem samoukiem, nie znam żadnych tutoriali =( W ogóle takie pasujące do H3 istnieją? =D Chętnie bym poczytał też =) |
Irhak |
A może by ktoś wziął się za proces dekompilacji exeka? ;) |
BanBreaker |
To pewnie musi robić ktoś, kto się na tym zna, nie? =D Bo jeżeli nie, to ja chętnie o ile mi ktoś wytłumaczy co i jak ^^ |
SubArrin |
Ciężka sprawa z dekompilacją exeka :P Nie bez powodu WoG zmienia skompilowaną grę, a VCMI piszą od nowa. |
SkorpionXAP |
@Dragonar W formacie BMP, nic się nie zmienia, a w PCX, wywala do Windowsa :( |
Ginden |
Bardzo łatwo grę zrobić do formatu asemblera, z asemblera teoretycznie można wynająć programistę/użyć programu, który przepisze kod asemblera do C, a z C do C++. Proste, co nie? Oczywiście, że nie zadziała, ale o tym sza! |
SkorpionXAP |
... macie jakieś pomysły ?......... |
Dragonar |
SkorpionXAP: Coś na pewno musisz robić źle. To oczywiste, że gdy plik jest w formacie *.bmp, nic się nie zmieni. Muszę zadać Ci kilka pytań... Który budynek podmieniasz? W jakim mieście się on znajduje? W jaki sposób go podmieniasz?
W formacie BMP, nic się nie zmienia, a w PCX, wywala do Windowsa :( |
SkorpionXAP |
1.Podmieniam wieżę kuszników, nazwa jest dobra jeżeli o to ci chodzi :) 2.Znajduje się w Zamku (Castle) 3.Przeciągam na H3bitmap.exe |
Dragonar |
1. Musi być nazwa i pliku *.def i obwódek dobra. A rozmiar bitmapy jest chociaż podobny do oryginalnej? Już nie pamiętam, jaki miała bitmapa z wieżą kuszników. 3. W ten sposób lepiej nie podmieniać bitmap, lepiej tylko pliki *.def. Najlepiej utworzyć łatkę *.wog. |
TopFunny525 |
Mam pytanie. Jeśli chodzi o pewną istotę. Bowiem chciałbym zastąpić drzewca białym kapłanem znalezionym w sieci. Jest tylko jeden problem. Drzewiec nie umie strzelać. Poruszałem już ten temat w wątku o jednostkach w wogu ale jako tako nic nie zrozumiałem z tymi skryptami i wogóle. Dlatego pytanie. Anyone help me please. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 |
temat: [H3/różne] Umiejętności | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel