Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Umiejętności
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4

SkorpionXAP PW
13 listopada 2010, 16:41
Dalej wywala... Help please!

Irhak PW
13 listopada 2010, 17:09
Są 2 wyjaśnienia:
1) któryś def w mieście ma błędny status przynależności (np. hero zamiast interface),
2) któryś budynek (wraz z tłem) nie mieści się w ekranie miasta...

SkorpionXAP PW
13 listopada 2010, 17:46
1.Ani to ani to :(
Przerabiam wieżę kuszników, dodałem małą basztę na murze, dodałem do gry, ok.
Zrobiłem obramówkę do nowego budynku i... CRASH za każdym razem, próbowałem na kilku wersjach ( z wogiem włącznie)...

2.Jak przypisać pocisk hydrze?

Altair PW
13 listopada 2010, 18:22
2. Nikt nie obiecywał, że będzie prosto. Grzebiąc w kodzie na takim poziomie musisz przywyknąć do crashy.
Spis obiektów masz tutaj: http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=32214
O dodawania samych pocisków pisałem trochę w tematach związanych z ERM. Jest to trudne i trzeba pamiętać, że w defie jednostki musi być animacja strzelania, a w samym kodzie ilość tych klatek. Tyle w tym temacie.

BanBreaker PW
13 listopada 2010, 21:16
Co do kwasowego oddechu - to umiejętność magiczna, czyli nie mogę Ci pomóc.
Tym sposobem, który przedstawiłem można przypisywać jedynie umiejętności niemagiczne.

Co do hydry atakującej mury miasta - musisz jej po 1 - dodać umiejętność strzelania, po 2 - animację strzelania i po 3 - przypisać pocisk. Z tym trzecim nadal mam pewne problemy... Musisz pokombinować sam albo zaczekać aż dokonam przełomu =|

Anioł 270938
Wiwerna 2734B8
Ul. Wiwerna 27352C

SkorpionXAP PW
14 listopada 2010, 13:51
1.Ok, jakby ktoś znalazł sposób na te obramówki to będe wdzięczny.
2.Ban Breaker, jesteś w HEXie samoukiem czy może nauczyłeś się z tutoriali? Jeżeli to drugie, to podrzuć jakiś, a jak to pierwsze, to wytłumaczył byś to i owo?

Dragonar PW
14 listopada 2010, 14:55
SkorpionXAP:
1.Ok, jakby ktoś znalazł sposób na te obramówki to będe wdzięczny.
Prawdopodobnie źle zrobiłeś te obwódki. Wrzuć je tutaj, wtedy łatwiej będzie Ci pomóc. Ja już zrobiłem dziesiątki takich obwódek i wypełnień budynków.

SkorpionXAP PW
14 listopada 2010, 16:05
To mógłbyś wykonać mi taką obwódkę? - http://img844.imageshack.us/img844/6759/tbcscrs2.png

Był bym wdzięczny :) Swoje wstawie jutro/później bo brat do kompa się dobija...

Dragonar PW
14 listopada 2010, 16:37
Gotowe. Moją obwódkę i wypełnienie możesz pobrać TUTAJ.
Musiałem zwiększyć wysokość bitmapy o dwa piksele, aby obwódka nie nakrywała się z wypełnieniem - gdy się nakrywa, przy budowaniu obwódki budynków nie migają.
Tylko jedno pytanie - czy rozmiary bitmapy, na której był budynek są przypadkowe, czy może już dostosowałeś je do podmienianego budynku? Jeśli to już były dostosowane wymiary, budynek może być przesunięty o 2 piksele z powodu mojej zmiany. Wtedy należy się nieco natrudzić i przesuwać budynek na wszystkich trzech bitmapach (budynek, obwódka, wypełnienie) tak, aby był w tym miejscu, w którym chcesz. Można też dorwać się do *.exe i tam zmienić po prostu współrzędne.

BanBreaker PW
14 listopada 2010, 19:04
Jestem samoukiem, nie znam żadnych tutoriali =(
W ogóle takie pasujące do H3 istnieją? =D Chętnie bym poczytał też =)

Irhak PW
15 listopada 2010, 00:57
A może by ktoś wziął się za proces dekompilacji exeka? ;)

BanBreaker PW
15 listopada 2010, 13:53
To pewnie musi robić ktoś, kto się na tym zna, nie? =D
Bo jeżeli nie, to ja chętnie o ile mi ktoś wytłumaczy co i jak ^^

SubArrin PW
15 listopada 2010, 15:49
Ciężka sprawa z dekompilacją exeka :P
Nie bez powodu WoG zmienia skompilowaną grę, a VCMI piszą od nowa.

SkorpionXAP PW
15 listopada 2010, 17:17
@Dragonar

W formacie BMP, nic się nie zmienia, a w PCX, wywala do Windowsa :(


Ginden PW
15 listopada 2010, 19:39
Bardzo łatwo grę zrobić do formatu asemblera, z asemblera teoretycznie można wynająć programistę/użyć programu, który przepisze kod asemblera do C, a z C do C++. Proste, co nie?
Oczywiście, że nie zadziała, ale o tym sza!

SkorpionXAP PW
16 listopada 2010, 14:02
... macie jakieś pomysły ?.........

Dragonar PW
16 listopada 2010, 15:21
SkorpionXAP:
W formacie BMP, nic się nie zmienia, a w PCX, wywala do Windowsa :(
Coś na pewno musisz robić źle. To oczywiste, że gdy plik jest w formacie *.bmp, nic się nie zmieni. Muszę zadać Ci kilka pytań... Który budynek podmieniasz? W jakim mieście się on znajduje? W jaki sposób go podmieniasz?

SkorpionXAP PW
16 listopada 2010, 19:29
1.Podmieniam wieżę kuszników, nazwa jest dobra jeżeli o to ci chodzi :)
2.Znajduje się w Zamku (Castle)
3.Przeciągam na H3bitmap.exe

Dragonar PW
16 listopada 2010, 22:51
1. Musi być nazwa i pliku *.def i obwódek dobra. A rozmiar bitmapy jest chociaż podobny do oryginalnej? Już nie pamiętam, jaki miała bitmapa z wieżą kuszników.
3. W ten sposób lepiej nie podmieniać bitmap, lepiej tylko pliki *.def. Najlepiej utworzyć łatkę *.wog.

TopFunny525 PW
26 lutego 2012, 14:39
Mam pytanie.
Jeśli chodzi o pewną istotę.
Bowiem chciałbym zastąpić drzewca białym kapłanem znalezionym w sieci. Jest tylko jeden problem. Drzewiec nie umie strzelać. Poruszałem już ten temat w wątku o jednostkach w wogu ale jako tako nic nie zrozumiałem z tymi skryptami i wogóle. Dlatego pytanie. Anyone help me please.
strona: 1 - 2 - 3 - 4
temat: [H3/różne] Umiejętności

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel