Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG/mod] Heroines
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13

Lyokoheros PW
6 października 2010, 16:41
Ta nowa jednostka jest moim zdaniem najlepsza z tego moda, obrócenie w stronę walki jest dobrym pomysłem, głowa faktycznie mogłaby(lecz nie musi) być mniejsza, ale proporcje ogólnie są moim zdaniem dobre(co do zmniejszenia, najlepiej zachowaj wersje większą i mniejszą by ten co chce ściągnąć mógł wybrać tą która mu się bardziej podoba), ale ramiona zbroi lepiej nie zmniejszaj, ich wielkość jest ważną częścią wyglądu tej jednostki.

zbigniew PW
6 października 2010, 19:27
Generalnie zauważam że wszyscy są zgodni co do jednego. Że trzeba zmienić klatkę stendingu tak żeby jednostka była zwrócona bardziej w kierunku pola. Z tym akurat problemu nie będzie bo to jedna klatka zaledwie jest i nawet coś takiego wcześniej zrobiłem ale niezbyt mi się to podobało i postawiłem ostatecznie na tą jaka jest obecnie. Mogę wiec to zrobić jeszcze w tym tygodniu. Co do zmiany rozmiarów... Tu jest dużo gorzej bo na moim "superszybkim" sprzęcie (100MB RoM) rendering tych wszystkich klatek to katorga. No nie wiem. Może w przyszlym...
Hełm i naramienniki z założenia miały być takich rozmiarów. Tworząc tą jednostkę inspirowałem się amazonką z diablo 2. Ona tam miała taką zbroję że naramienniki i hełm były dosyć duże- no ale z drugiej strony ja mogłem po prostu trochę przesadzić i dlatego pokombinuję z tym jeszcze.

Aha. Co do jej ogólnych rozmiarów to ona jest mniej więcej wielkości archdevila. Więc to chyba nie jest jakiś wielki problem?

Artov PW
6 października 2010, 20:33
Cytat:
Aha. Co do jej ogólnych rozmiarów to ona jest mniej więcej wielkości archdevila. Więc to chyba nie jest jakiś wielki problem?
Zależy od tego którego poziomu ma to być jednostka. Wiadomo, że 'wyższopoziomowe' stworzenia są większe.
pdzr

Lyokoheros PW
7 października 2010, 15:00
No poziom może mieć jak kto chce(nawet 10), więc to chyba nie problem. A po za tym jedno pytanko, bo nie zostało to powiedziane - czy ma animacje strzelania?

zbigniew PW
7 października 2010, 19:00
Artov: Poziom 8. Wczesniej napisałem że stworzyłem ją po to aby nie trzeba było już więcej używać przekolorowanego lorda piorunów. W następnym paczu pojawi się ona zresztą jako nowy LoT. Wraz z nowymi dźwiękami- bo stare nie bardzo będą pasować.

Maciej: Tak. Ma. Ale ilość klatek animacji strzału jest dostosowana do ilości klatek strzału tytana. Gdy podmienisz jednostkę za inną strzelającą niż tytan i strzelisz- może nastąpić krasz. ;)

Lyokoheros PW
11 października 2010, 21:21
A tak w ogóle to skąd pomysł na nazwę "Heroines"

zbigniew PW
13 października 2010, 15:47
Skąd pomysł na nazwę? No raczej ciężko byłoby nie wpaść na taką nazwę skoro prawie wszystkie z nowych jednostek tego moda to kobiety? Prawda?

Ok. Poprawiłem klatkę standingu w ten sposób że postać jest zwrócona bardziej w kierunku pola.




Przyznam wam jednak rację że tak jest lepiej. Co o tym sądzicie?

Jakby co- to tu jest cały, nowy def. Na razie tylko z poprawioną klatką, bez resize'u.

http://www.multiupload.com/4HDSUJS6RH

AmiDaDeer PW
13 października 2010, 17:38
Dalej perspektywa wymaga poprawy. Ze stojącym obok Arcydiabłem porównaj - powinna być zwrócona nieco bardziej w stronę wroga, bo na razie gapi się nie wiadomo gdzie...

vinius PW
13 października 2010, 18:56
Teraz lepiej, ale, jak zauważył Hobbit, trzeba obrócić jeszcze trochę. A co powiecie na małe wydłużenie stóp?

Lyokoheros PW
13 października 2010, 21:28
Dobry pomysł

AmiDaDeer PW
13 października 2010, 22:46
To zależy... Najpierw musiałbym to zobaczyć w dobrej perspektywie.

Cati7 PW
14 października 2010, 07:26
a co z portretami do tych nowych def'ów?

zbigniew PW
14 października 2010, 16:53
Wcześniej zastosowałem taką bardziej boczną perspektywę. Ale wg mnie wyglądała ona gorzej.



Po za tym zauważcie że nie wszystkie jednostki są tak mocno z boku pokazane jak archdevil. W przypadku tytana pozycja stania jest z boku ale też trochę bardziej z przodu niż archdevil. Podobna jak na porzednim obrazku który skrytykowaliście.

Ze stopami to chyba troche przesadziliście. :). Po za tym uważam że lepiej jeżeli kobieta ma stopy za małe niż za duże.

Co do obrazków- to można samemu je sobie zrobić. Przynajmniej na razie. Bo jak wyjdzie pacz to oczywiście wszystkie niezbędne obrazki też będą.


AmiDaDeer PW
14 października 2010, 17:27
Cytat:
Po za tym zauważcie że nie wszystkie jednostki są tak mocno z boku pokazane jak archdevil. W przypadku tytana pozycja stania jest z boku ale też trochę bardziej z przodu niż archdevil. Podobna jak na porzednim obrazku który skrytykowaliście.
Owszem, Tytan jest nieco bardziej z boku, ale nie aż tak. Poza tym ma dłuższe stopy, więc efekt jest nieco lepszy.

I chyba już wiem, co sprawia takie złe wrażenie...

1.Kolory. Trochę zbyt kreskówkowe z daleka. Daj ciemniejszy ambient (czy jak to się w Blenderze zwało...).
2.Stopy. Wydłuż je.
3.Ramiona. Są za wysoko, przez co jednostka sprawia wrażenie zbyt dużej.
4.Postawa. To chyba najważniejsze - Arcydiabeł jest nieco zgięty w kolanach, poza tym jest delikatnie zgarbiony, dlatego sprawia o wiele lepsze wrażenie.

Lyokoheros PW
14 października 2010, 18:16
W sumie to chyba faktycznie Zbigniew ma rację, pierwsza wersja wyglądała najlepiej.

Drwal PW
14 października 2010, 19:55
Ja uważam natomiast, że zmniejszenie jednostki naprawiłoby problem. Żadna jednostka w grze na polu bitwy nie zasłania więcej niż 3 hexy (chyba tak to się nazywa). Perspektywa jest jak najbardziej w porządku, minimalnie można jedynie poprawić kierunek prawej stopy, gdyż jest chyba zbyt bardzo skierowany na dół.
Zgadzam się także z Hobbitem, kolory są zbyt jaskrawe, drażnią trochę oczy. Można by je było trochę przyciemnić.
Mimo wszystko trzeba przyznać, że jest to bardzo dobry projekt.:)

Alistair PW
14 października 2010, 20:23
Mi się akurat wydaje, że to Arcydemon jest bardziej do przodu niż Tytan. Myślę jednak, że nasza krytyka w najmniejszym stopniu nie oznacza, że projekt jest zły, wręcz przeciwnie, jest bardzo dobry. Nasze uwagi to kwestie w sumie czysto kosmetyczne.

Wazz PW
14 października 2010, 21:38
Może warto by rozważyć nieco zmianę układu rąk, takie sztywne i odstające od ciała są strasznie nienaturalne. Większość ulepszeń ma zresztą pozy podobne jak wersje bez nich, więc może sensowny byłby takie zgięcie łokci jak ma tytan i gigant.

zbigniew PW
16 października 2010, 22:03
Jeżeli chodzi o zbyt dużą jaskrawość to zrobiona ona zastała w programie 2d- corellu. Zrobiłem to ponieważ render zrobiony w blenderze jak dla mnie wypadł zbyt blado. Zresztą sami zobaczcie:



zwiększyłem jaskrawość żeby ożywić nieco kolory i żeby zbroja się tak bardziej błyszczała.

Co do pozycji... Zależy ona od jednostki. Archdevil jest deczko zgięty ale taki behemoth to chyba dużo bardziej. Zgarbiona kobieta nienajlepiej by wyglądała. W tym przypadku pozycja stania powinna byc bardziej taka... dostojna. Czyli wyprostowana. Dotyczy to również rąk. Wcześniej zrobiłem zgięte ręce (wzorowane na tytanie) ale wyglądało to fatalnie. Strasznie niekobieco. Zwłaszcza w czasie animacji chodu jednostka prezentowała się tak trochę jak kobieta- harpagan.

"Myślę jednak, że nasza krytyka w najmniejszym stopniu nie oznacza, że projekt jest zły, wręcz przeciwnie, jest bardzo dobry. Nasze uwagi to kwestie w sumie czysto kosmetyczne."

:). Miło mi to słyszeć. Dlatego na razie dam se spokój z tą jednostką i wezmę się za następne. Uwzględniając przy ich tworzeniu Wasze uwagi co do storm queen.
Samą storm queen może też poprawię jak już będę tworzył kolejny pacz. Po za tym jeżeli komuś ta jednostka bardzo się podoba, chciaby to i owo poprawić a zna się trochę na blenderze to zawsze mogę podesłać plik blend.

Trith PW
16 października 2010, 23:06
Prośby o plik *.blend zamieszczać tu, czy brane pod uwagę będą tylko e-maile? Bo jestem zainteresowany, a moja skrzynka elektroniczna ostatnio pokopała mnie prądem, kiedy próbowałem włożyć do niej listy. :P
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13
temat: [WoG/mod] Heroines

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel