Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 41 - 42 - 43

Field PW
29 czerwca 2010, 15:22
Nie bardziej niż w wypuszczonej na początku becie ;)

Artov PW
1 lipca 2010, 02:36
Cytat:
Ale wygląda na to, że miasto jest już w pełni grywalne i można w nie grać bez obawy o ciągłe crashe i błędy? :)
A widziałeś, żeby wypuszczali następną wersję? ;P

Dragonar PW
1 lipca 2010, 14:57
Artov:
A widziałeś, żeby wypuszczali następną wersję? ;P
Oficjalnie nie wypuszczaliśmy, ale jest już nieoficjalnie wersja gamma, w której brak jedynie balansu i podpiętych do gry dźwięków, gdyż sam ich zestaw jest już przygotowany. ;)

Slender PW
1 lipca 2010, 20:04
A wypuścicie oficjalnie w najbliższym czasie? No nie bądź taki, podaj datę :D

Irhak PW
1 lipca 2010, 20:07
Cytat:
A wypuścicie oficjalnie w najbliższym czasie? No nie bądź taki, podaj datę :D
Nie pospieszaj... jak zechcą, to wydarzą... mają jeszcze trochę do roboty...
BTW. - a o samym czasie i jego względności w tawernie wywiązała się dysputa... ;)

Trith PW
1 lipca 2010, 23:00
Cytat:
datę

Gdybyśmy tylko ją znali... Niestety nie wiemy ile czasu co nam jeszcze zajmie, więc wszelkiego ustalania dat lepiej nie ruszać.

Aklantes PW
21 sierpnia 2010, 00:42
Witam. Piszę w jednym celu - aby pogratulować twórcom. W obliczu Waszej roboty pierwszy raz w pełni wybrzmiewają słowa "Polak potrafi".

Trith PW
21 sierpnia 2010, 03:11
Więc...

Cytat:
aby pogratulować twórcom

Czyli pierwotnym twórcom projektu Grove, gdyż New Grove Team wyłącznie dopuścił się na tym jak na razie niezbyt udanej nekromancji...

Cytat:
"Polak potrafi"

Jeśli dobrze pamiętam, to na rosyjskich forach o H3 często padało takie hasło... W niezbyt pozytywnym kontekście.

I jeśli jeszcze ktoś jest nam wdzięczny za wydanie niedorobionego półproduktu robionego archaicznymi metodami, to właśnie osiągam wyższy poziom poznania absurdu. Zaczekaj jeszcze pół roku, a może lider NGT w końcu zarządzi wydanie nieco poprawionej wersji, która po dwóch minutach nie będzie wywalać do pulpitu...

Dragonar PW
21 sierpnia 2010, 13:46
Trith:
Czyli pierwotnym twórcom projektu Grove, gdyż New Grove Team wyłącznie dopuścił się na tym jak na razie niezbyt udanej nekromancji...
Tak, gratulacje należą się pierwotnym twórcom - zgadzam się. Natomiast nekromancja w gammie jest już bardzo udana. :)

Trith:
Jeśli dobrze pamiętam, to na rosyjskich forach o H3 często padało takie hasło... W niezbyt pozytywnym kontekście.
Tyle w temacie.

Trith:
I jeśli jeszcze ktoś jest nam wdzięczny za wydanie niedorobionego półproduktu robionego archaicznymi metodami, to właśnie osiągam wyższy poziom poznania absurdu.
Cicho, dobre opinie dają dobry zapał do pracy. ;)

Trith:
Zaczekaj jeszcze pół roku, a może lider NGT w końcu zarządzi wydanie nieco poprawionej wersji, która po dwóch minutach nie będzie wywalać do pulpitu.
1. BARDZO poprawionej.
2. Z mnóstwem nowości.
3. Beta nie wywala do pulpitu po dwóch minutach - wywala po trzech. Tzw. trial. ;P

Blade PW
21 sierpnia 2010, 15:10
Mam pytanie odnośnie miasta Grove. Na stronie są podane wszystkie informacje i widziałem, że budynki specjalne mają te same funkcje co budynki w oryginalnej cytadeli (te dodające punkty obrony). Nie instalowałem miasta, bo nie mam zbytnio teraz czasu, by bawić się WoG'iem. Czy jest możliwe w przyszłości zaproponowanie nowych, całkowicie innych właściwości budynków specjalnych Grove?

Dragonar PW
21 sierpnia 2010, 19:36
Jest to możliwe i zostało już zrobione. W nowej wersji wszystkie budynki specjalne będą miały nowe właściwości. :)

Dragonar PW
20 września 2010, 17:15


Jako że bardzo rzadko ujawniamy jakiekolwiek informacje na temat najnowszej wersji miasta, postanowiliśmy nieco uchylić rąbka tajemnicy. Przedstawiamy krótki blok informacyjny dotyczący projektu:

> Data wyjścia kolejnej wersji nie jest jeszcze określona, lecz na pewno pojawi się ona w roku 2010.
> Obecnie przygotowujemy się do testów nowego balansu, który został opracowany - oficjalnymi testerami zostają: Dru, Kreator Irhak oraz jedna osoba wyłoniona w konkursie.
> Błędy i niedociągnięcia w najnowszej wersji będą maksymalnie ograniczone, nie będzie żadnych braków.
> Wiele nowości, np. nowe specjalizacje bohaterów, nowe właściwości budynków specjalnych.
> Zmieniono część grafik na lepszą.
> Nowy układ budynków.
> Od pewnego czasu jednostki tworzone są w 3D. Pełny zestaw tych jednostek nie pojawi się w najbliższej wersji, lecz dopiero w następnych.
> Miasto nadal podmienia Cytadelę, aż do uzyskania technicznej możliwości dodania miasta.
> Nasz zespół zdecydował się zorganizować mały konkurs. Osoba o najlepszych kwalifikacjach, która odpowie najbardziej przekonująco na poniższe pytania zostanie testerem najnowszej wersji miasta:

1. Dlaczego chciałbyś zostać testerem?
2. Jakie jest Twoje doświadczenie z WoGiem?
3. Co możesz zaoferować poza testowaniem?

Odpowiedzi proszę przysyłać na adres: kondzio09-10@wp.pl
Jako temat wiadomości proszę wpisywać: "Konkurs".
Przypominamy, że tester będzie miał obowiązek donoszenia o każdym zauważonym błędzie oraz podawania własnych propozycji odnośnie zbalansowania Gaju.
Konkurs kończy się 1 października 2010 roku. Wszelkie e-maile przysyłane po tym dniu nie będą brane pod uwagę.

> Kilka screenów:

Screen I
Screen II
Screen III
Screen IV

New Grove Team

DyMeKsS PW
22 września 2010, 02:02
a planujecie:
1. kompatybilność z NU i Script Updatem? bo jak narazie tylko na czystego Woga sie da rzucic, bo z NU i SciptUpdatem sie crashuje :P
2. jakies nowe opcje (opcje wog)

pozdrawiam ;)

Dragonar PW
22 września 2010, 14:54
1. Miasto nie będzie kompatybilne z NU. Ale postaramy się, aby było z czymś innym. Ze aktualizacją skryptów już będzie kompatybilne - sam z niej korzystam. :)
2. Dodane zostaną skrypty zmieniające właściwości budynków specjalnych, specjalizacje bohaterów i kilka dodatków, np. kule żywiołów na mapie, znane z oryginalnej wersji Grove - screen.

Artov PW
22 września 2010, 15:08
Mam pytanie
Czy to:
1) będzie w grze?
2) jeśli tak to jest to neutralna jednostka?
3) jeśli nie jest neutralna to (a zakładam, że jest to księżycowy zabójca) to czemu na screenach jest stara wersja, z dorobionym upgrade?

To tyle :P

EDIT: Aha

Dragonar PW
22 września 2010, 15:13
1.
Ja:
> Od pewnego czasu jednostki tworzone są w 3D. Pełny zestaw tych jednostek nie pojawi się w najbliższej wersji, lecz dopiero w następnych.
2. Nie jest to jednostka neutralna.
3. To jednostka 2 poziomu w Gaju. W najbliższej wersji miasta pojawi się tylko wersja w 2D, natomiast w następnych wersjach postaramy się podmienić wszystkie jednostki na wykonane w 3D.

DyMeKsS PW
1 października 2010, 21:13
a czemu z NU nie bedzie smigac, jakies wieksze komplikacje ?:((

NU to jedna z fajniejszych opcji WoG'a ;/ ech...

AmiDaDeer PW
1 października 2010, 21:45
Nie chce nam się po prostu robić odpowiednich ulepszeń, dobrać odpowiednich nazw oraz odpowiednio dostosowywać skryptów. Poza tym jednostki się kończą.

Me sorry.

DyMeKsS PW
4 października 2010, 16:24
jednostki mogłyby być przekolorowane narazie... nazwy nieważne przeciez... opis i wgle ... tylko tyle zeby hulalo :D

tak czy inaczej dzieki za odpowiedz i zainteresowanie moim poste :P

pozdrawiam D..

fishkebab PW
4 grudnia 2010, 17:16
Postanowiłem napisać tutaj, ponieważ miałem dziwne zjawisko w WOGu z pathem Grove Town. Podczas gdy stworzyłem własną mapę w czasie grania jednostki pomieszały się miejscami w Grove a na 6 poziomie wstawiły się jednostki Dzewiec(oczywiście ten dodany w pathu) i jako ulepszenie pająk(czy na odwrut?). A wcześniej zanim stworzyłem mapę było normalnie.
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 41 - 42 - 43
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel