Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 41 - 42 - 43 | |
Field |
Nie bardziej niż w wypuszczonej na początku becie ;) |
Artov |
Cytat: A widziałeś, żeby wypuszczali następną wersję? ;P
Ale wygląda na to, że miasto jest już w pełni grywalne i można w nie grać bez obawy o ciągłe crashe i błędy? :) |
Dragonar |
Artov: Oficjalnie nie wypuszczaliśmy, ale jest już nieoficjalnie wersja gamma, w której brak jedynie balansu i podpiętych do gry dźwięków, gdyż sam ich zestaw jest już przygotowany. ;)
A widziałeś, żeby wypuszczali następną wersję? ;P |
Slender |
A wypuścicie oficjalnie w najbliższym czasie? No nie bądź taki, podaj datę :D |
Irhak |
Cytat: Nie pospieszaj... jak zechcą, to wydarzą... mają jeszcze trochę do roboty...A wypuścicie oficjalnie w najbliższym czasie? No nie bądź taki, podaj datę :D BTW. - a o samym czasie i jego względności w tawernie wywiązała się dysputa... ;) |
Trith |
Cytat: datę Gdybyśmy tylko ją znali... Niestety nie wiemy ile czasu co nam jeszcze zajmie, więc wszelkiego ustalania dat lepiej nie ruszać. |
Aklantes |
Witam. Piszę w jednym celu - aby pogratulować twórcom. W obliczu Waszej roboty pierwszy raz w pełni wybrzmiewają słowa "Polak potrafi". |
Trith |
Więc... Cytat: aby pogratulować twórcom Czyli pierwotnym twórcom projektu Grove, gdyż New Grove Team wyłącznie dopuścił się na tym jak na razie niezbyt udanej nekromancji... Cytat: "Polak potrafi" Jeśli dobrze pamiętam, to na rosyjskich forach o H3 często padało takie hasło... W niezbyt pozytywnym kontekście. I jeśli jeszcze ktoś jest nam wdzięczny za wydanie niedorobionego półproduktu robionego archaicznymi metodami, to właśnie osiągam wyższy poziom poznania absurdu. Zaczekaj jeszcze pół roku, a może lider NGT w końcu zarządzi wydanie nieco poprawionej wersji, która po dwóch minutach nie będzie wywalać do pulpitu... |
Dragonar |
Trith: Tak, gratulacje należą się pierwotnym twórcom - zgadzam się. Natomiast nekromancja w gammie jest już bardzo udana. :)Czyli pierwotnym twórcom projektu Grove, gdyż New Grove Team wyłącznie dopuścił się na tym jak na razie niezbyt udanej nekromancji... Trith: Tyle w temacie.Jeśli dobrze pamiętam, to na rosyjskich forach o H3 często padało takie hasło... W niezbyt pozytywnym kontekście. Trith: Cicho, dobre opinie dają dobry zapał do pracy. ;)I jeśli jeszcze ktoś jest nam wdzięczny za wydanie niedorobionego półproduktu robionego archaicznymi metodami, to właśnie osiągam wyższy poziom poznania absurdu. Trith: 1. BARDZO poprawionej.Zaczekaj jeszcze pół roku, a może lider NGT w końcu zarządzi wydanie nieco poprawionej wersji, która po dwóch minutach nie będzie wywalać do pulpitu. 2. Z mnóstwem nowości. 3. Beta nie wywala do pulpitu po dwóch minutach - wywala po trzech. Tzw. trial. ;P |
Blade |
Mam pytanie odnośnie miasta Grove. Na stronie są podane wszystkie informacje i widziałem, że budynki specjalne mają te same funkcje co budynki w oryginalnej cytadeli (te dodające punkty obrony). Nie instalowałem miasta, bo nie mam zbytnio teraz czasu, by bawić się WoG'iem. Czy jest możliwe w przyszłości zaproponowanie nowych, całkowicie innych właściwości budynków specjalnych Grove? |
Dragonar |
Jest to możliwe i zostało już zrobione. W nowej wersji wszystkie budynki specjalne będą miały nowe właściwości. :) |
Dragonar |
Jako że bardzo rzadko ujawniamy jakiekolwiek informacje na temat najnowszej wersji miasta, postanowiliśmy nieco uchylić rąbka tajemnicy. Przedstawiamy krótki blok informacyjny dotyczący projektu: > Data wyjścia kolejnej wersji nie jest jeszcze określona, lecz na pewno pojawi się ona w roku 2010. > Obecnie przygotowujemy się do testów nowego balansu, który został opracowany - oficjalnymi testerami zostają: Dru, Kreator Irhak oraz jedna osoba wyłoniona w konkursie. > Błędy i niedociągnięcia w najnowszej wersji będą maksymalnie ograniczone, nie będzie żadnych braków. > Wiele nowości, np. nowe specjalizacje bohaterów, nowe właściwości budynków specjalnych. > Zmieniono część grafik na lepszą. > Nowy układ budynków. > Od pewnego czasu jednostki tworzone są w 3D. Pełny zestaw tych jednostek nie pojawi się w najbliższej wersji, lecz dopiero w następnych. > Miasto nadal podmienia Cytadelę, aż do uzyskania technicznej możliwości dodania miasta. > Nasz zespół zdecydował się zorganizować mały konkurs. Osoba o najlepszych kwalifikacjach, która odpowie najbardziej przekonująco na poniższe pytania zostanie testerem najnowszej wersji miasta: 1. Dlaczego chciałbyś zostać testerem? 2. Jakie jest Twoje doświadczenie z WoGiem? 3. Co możesz zaoferować poza testowaniem? Odpowiedzi proszę przysyłać na adres: kondzio09-10@wp.pl Jako temat wiadomości proszę wpisywać: "Konkurs". Przypominamy, że tester będzie miał obowiązek donoszenia o każdym zauważonym błędzie oraz podawania własnych propozycji odnośnie zbalansowania Gaju. Konkurs kończy się 1 października 2010 roku. Wszelkie e-maile przysyłane po tym dniu nie będą brane pod uwagę. > Kilka screenów: Screen I Screen II Screen III Screen IV New Grove Team |
DyMeKsS |
a planujecie: 1. kompatybilność z NU i Script Updatem? bo jak narazie tylko na czystego Woga sie da rzucic, bo z NU i SciptUpdatem sie crashuje :P 2. jakies nowe opcje (opcje wog) pozdrawiam ;) |
Dragonar |
1. Miasto nie będzie kompatybilne z NU. Ale postaramy się, aby było z czymś innym. Ze aktualizacją skryptów już będzie kompatybilne - sam z niej korzystam. :) 2. Dodane zostaną skrypty zmieniające właściwości budynków specjalnych, specjalizacje bohaterów i kilka dodatków, np. kule żywiołów na mapie, znane z oryginalnej wersji Grove - screen. |
Artov |
Mam pytanie Czy to: 1) będzie w grze? 2) jeśli tak to jest to neutralna jednostka? 3) jeśli nie jest neutralna to (a zakładam, że jest to księżycowy zabójca) to czemu na screenach jest stara wersja, z dorobionym upgrade? To tyle :P EDIT: Aha |
Dragonar |
1. Ja: 2. Nie jest to jednostka neutralna.> Od pewnego czasu jednostki tworzone są w 3D. Pełny zestaw tych jednostek nie pojawi się w najbliższej wersji, lecz dopiero w następnych. 3. To jednostka 2 poziomu w Gaju. W najbliższej wersji miasta pojawi się tylko wersja w 2D, natomiast w następnych wersjach postaramy się podmienić wszystkie jednostki na wykonane w 3D. |
DyMeKsS |
a czemu z NU nie bedzie smigac, jakies wieksze komplikacje ?:(( NU to jedna z fajniejszych opcji WoG'a ;/ ech... |
AmiDaDeer |
Nie chce nam się po prostu robić odpowiednich ulepszeń, dobrać odpowiednich nazw oraz odpowiednio dostosowywać skryptów. Poza tym jednostki się kończą. Me sorry. |
DyMeKsS |
jednostki mogłyby być przekolorowane narazie... nazwy nieważne przeciez... opis i wgle ... tylko tyle zeby hulalo :D tak czy inaczej dzieki za odpowiedz i zainteresowanie moim poste :P pozdrawiam D.. |
fishkebab |
Postanowiłem napisać tutaj, ponieważ miałem dziwne zjawisko w WOGu z pathem Grove Town. Podczas gdy stworzyłem własną mapę w czasie grania jednostki pomieszały się miejscami w Grove a na 6 poziomie wstawiły się jednostki Dzewiec(oczywiście ten dodany w pathu) i jako ulepszenie pająk(czy na odwrut?). A wcześniej zanim stworzyłem mapę było normalnie. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 41 - 42 - 43 |
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel