Witaj Nieznajomy!
|
temat: Mapy okolic komnata: Nieznane Opowieści |
wróć do komnaty |
Alamar |
Las Turleański: W Lesie Turleańskim znajduje się stolica elfów z Avlee - Pierpoint wraz z Zamkiem Navan(29), w którym urzęduje król elfów Eldrich Parson. Las jest spokojnym miejscem, gdzie można spotkać drzewce. Lecz dalej w głuszy zdarzają się ataki dzikich zwierząt. Miastem zarządza Rada Miasta Pierpoint (15), a jej przewodniczącym jest elf Stefan. Rada częśto wyznacza nagrody za głowy okolicznych bestii. Najlepszym miejscem do odpoczynku jest Szmaragdowa Gospoda (19), którą prowadzi Emeril. Niedaleko niej jest kowal" Myśliwska Chata" – Jared (16) i płatnerz Skóry i Puklerze – Sable (17) . Oprócz tego zaklinacz "Magia Naturalna" (42) – James Mag (człowiek) i alchemik "Bulgoczący Kocioł" (38) – Schmendrick. Lokalna świątynia "Leki Naturalne" – Jonathan (27) oferuje usługi natury, pomocne w leczeniu chorób i trucizn. Miasto posiada również bank "Rezerwy Natury" – Bremen Bankier (14) jak i stajnie "Rumakia Hu" (13) i doki (1), w której stacjonuje Duch Morza kapitana Halsey'a. 33-37 Jest to teren gildii żywiołów, zaś (11) to Dom Grena – gdzie mieszka Arcydruid Anthony Greek. W mieście mieszka również słynny Łowca nagród Ebednezer Sower (40). Do najciekawszych miejsc poza Pierpoin należą: Las wraz z Najstarszym drzewem (47) - niedostępny drogą lądową (trzeba się zamoczyć), czy Laboratorium Clankera (46), miejsce słynnego zaklinacza broni i pancerzy. Podobno to właśnie od niego swoje uzbrojenie kupował Archibald Ironfist, jak i piraci z Regny. Są jeszcze Groty Turleańskie (45), które podobno łączą się z podziemiami Zamku Navan. Ale tego nikt jeszcze nie sprawdził. |
Alamar |
LINK do mapy jest niżej, w poście Tranga (dzięki). Te "kwadraty" to właśnie mapy obszarów, jak ta powyżej. Aha, do Nighon można się dostać tylko droga morską, bo tunele jeszcze nie istnieją. QUI: Możesz zmniejszyć te obrazki do rozsądnych rozmiarów? Ja dzisiaj nie mam siły na zabawę z tym... Jak zobaczę jakiś obrazek to go niechybnie zmniejszę. Ale tu jest tylko napis image hosted by angelfire. EDIT: Ups...chociaż u mnie było widać, dopóki nie wcisnąłem F5. Po ponownym otworzeniu przeglądarki mapa też była. |
Trang Oul |
Trzeba otworzyć w nowym oknie http://www.angelfire.com/id/mmvii/images/erathiacolor.jpg. |
vinius |
a ze się tak wyrażę, to nie działa. pisze: hosted by... |
Trang Oul |
Mi jakoś działa. Po otwarciu tej strony na początku pojawia się "image hosted..", ale zaraz jest właściwy obrazek. |
Alamar |
Żeby nie było, że znów nie znacie mapy (pobrana z Jaskini Behemota, mam nadzieję że autor mnie nie zabije za to): 45 - tą drogą przyjechaliście z Pierpoint 9 - tawerna "Samolubny Goblin" prowadzona przez goblinkę Kasię 1 - Wierne Ogiery – stadnina Jaspera Goblina (tu zostawia się konie, można też wynając powóz do Pierpoint, Steadwick lub Spaward w Avlee 14- wieża William Setaga Złoczyńcy (nie przyjmuje gości bez zaproszenia) 15 - Wieża Strażnicza nr 6 (w pełni obsadzona) - patrole strzegą również poniższej drogi do Steadwick (Erathii) 16- tajne wejście do wieży (w wieży czeka komitet powitalny przy tym wejściu) 18-22 - lokalni mieszkańcy 23- wejście do Przedsionka Czeluści (a stamtąd do Czeluści - bez pozwolenia Nekromantów drzwi do Czeluści się nie otworzą) 44 (i reszta cyferek w okolicy) Wioska Moulder - nie prowadzi tam żadna droga, trzeba przedzierać się przez skalisty, pagórkowaty teren, na którym żyją harpie. W wiosce jest gildia umysłu, sklep maga i alchemika, gildia ciemności (tylko dla wtajemniczonych), świątynia ciemności. Można tam też spotkac mistrza assassynów Seknita Undershadowa (może ma jakąś "robotę") czy kapłana ciemności Dedala Falka. EDIT: Jeszcze jedno - wszystkie sklepy, gildie oraz stadnina otwarte są od 18 do 6 (akurat jak "wstają" nieumarli), świątynia i karczma mają przerwę od 14 do 17. |
Trang Oul |
Mapa całego kontynentu jest źle podpisana. Kontynent nie nazywa się Erathia, tylko Antagarich. |
temat: Mapy okolic | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel