Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG/mod] 8th Level Reborn
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6

Irhak PW
31 lipca 2010, 21:24


Tak, to prawda, co było słychać na chacie ostatnimi czasy...
Nadchodzi czas zmian...
Nadchodzą nowe stwory ósmego poziomu!

Jako, że czasami słyszało się głosy, że potwory ósmego poziomu są bardzo podobne do 7 poziomu, postanowiłem "coś" z tym zrobić. Znalazłem kilka defów, które spodobały mi się i mogły po japońsku (czyt. jako tako) być nowymi stworami dla ras Antagarichu.

Screeny z 8th Level Reborn:





Oto te wspaniałe jednostki!

Zamek/Castle - Niebiański Strażnik
Nadchodzą nowe czasy. Bogowie to wiedzą, a niektórzy "eksperymentowali" z aniołami. Podczas tych "badań" obdarzyli zwykłe anioły niespotykanymi do tej pory zdolnościami i wizerunkiem. Te sześcioskrzydłe istoty stanowią zwiastun zmian jakie nastąpią...

Bastion/Rampart - Pradawny Stwór
Te istoty wywodzą się z czasów sprzed krucjaty Gelu przeciwko Ostrzu Mrozu, a nawet sprzed Ciszy. Nigdy nie zawadzały nikomu, ale gdy się je zdenerwowało potrafiły być naprawdę groźne. Elfy i smoki myślały, że wyginęły dawno temu, ale niedawno odkryto ich gniazno w głebi Lasów Tulareańskich i zwerbowano do ochrony elfich włości.

Forteca/Tower - Mistrzyni Magii
W Bracadzie uczy się magii, każdy to wie. Przybywają do niej istoty obdarzone magicznymi zdolnościami z całego Antagarichu, jednakże tylko niewielka część z nich staje się prawdziwie potężna. Bardzo rzadko zdarza się, że do tej grupy należą kobiety, ale gdy to się stanie są naprawdę potężna i niewielu może się z nimi mierzyć...

Inferno - Upadły Anioł
Istnieje pewna legenda o potężnych istotach zwanych Aniołami. Głosi ona, że część z najpotężniejszych zbuntowała się przeciwko ich zwierzchnikowi i została wygnana i zapięczętowana na wieki gdzieś pod Antagarichem. Niedawno jednak Kreeganie znaleźli leże Zbuntowanych i obudzili Upadłe Anioły, które w podzięce za uwolnienie zgodziły się przyłączyć do walk Kreegan...

Necropolis - Śmierć
Wielu uważa, że Śmierć to stara kostucha. Nekromanci wiedzą jednak, że śmierć to stan przejściowy między jednym życiem a drugim. Starali się jednak stworzyć istotę, która przerażałaby innych tak, jak legendarna Strażniczka Przejścia. Śmierć, jak została nazwana ta kreatura, stanowi połączenie szkieletów wielu istot m.in. smoka i tytana...

Loch/Dungeon - Cień
Czarnoksiężnicy z Nighonu eksperymentowali z pradawną magią. Niestety część z nich się nie udała. Jednakże z tej porażki powstały Cienie, przerażające istoty stworzone z cieni i ciała czarnoksiężnika. Istoty poprzysięgły szerzyć śmierć wśród wrogów Nighonu, ponieważ stały się idealnymi zwiadowcami i asasynami...

Twierdza/Stronghold - Wysłannik Przodków
W dobie zmian wielu twierdzi, że Przodkowie to relikt dawnej wiary i że tak naprawde oni nie istnieją. Wiadomość ta dotarła właśnie do Przodków, którzy wysłali swe najgroźniejsze sługi, aby przypomnieć barbarzyńcom o swojej obecności i potędze. Wysłannicy Przodków mają za zadanie strzec wiary i opiekować się wojownikami podczas bitew, w których sami mogą wziąć udział...

Cytadela/Fortress - Bagienny Potwór
Ten niewidzialny stwór posiada swoją tajemnicę - nie zawsze taki był. To nieudany projekt szamanów z Tatalii. Próbowali stworzyć istotę o niewiarygodnej sile i zdolnościach. I udało im się choć nie tak jak zamierzali. Pierwszy stwór stał m.in. nieśmiertelny i niewidzialny, a siła wzrosła wielokrotnie. Wiele z tych cech odziedziczyły jego "dzieci". Niestety jednej cechy im zabrakło - nieśmiertelności...

Wrota Żywiołów/Conflux - Mityczny Ptak
Władca Żywiołu Ognia władał Feniksami. W międzyczasie na planie magii żyły Mityczne Ptaki, znacznie przewyższające zdolnościami Feniksy. Właściwie Mityczne Ptaki to protoplaści Feniksów. Mieszkańcy Wrót Żywiołów, przeczuwając nadchodzące zmiany, wysłali posłańców do króla Mitycznych Ptaków z prośbą o wsparcie. Oczywiście król się zgodził...

A! I bym był zapomniał o najważniejszym - o pliku "instalacyjnym" z tymi wspaniałymi jednostkami! ;)

Na razie to "tylko" wersja 0.7 PL

P.S. W tym temacie możecie się do woli wyżywać na tym projekcie, jeśli Strażnicy na to pozwolą ;P

Field PW
31 lipca 2010, 21:49
Się podoba zasadniczo, tylko ruch jednostek jest o wiele szybszy niż normalnie. No i czekam na portrety jednostek, ale zasadniczo to tego moda zainstalowałem z przyjemnością ;)

Irhak PW
31 lipca 2010, 22:07
Dziękuję... co do szybkości animacji - to nie moja wina! ja tylko zebrałem defy z HC i od Mita... jedyne moje defy to te statyczne na mapie przygody...

Field PW
31 lipca 2010, 22:10
Spoko ;) Ale teraz kilka uwag (po dokładniejszym przetestowaniu):
1. Bagienny potwór - pomysł sam w sobie fajny, ale w ogóle super będzie, jeśli uda Ci się usunąć znaczniki ile ich jest (wtedy będzie walka z totalnym zaskoczeniem). Minus - w edytorze albo trzeba od razu edytować jednostkę, albo w ogóle nie można w nią trafić.
2. Ptak - najsłabszy, zwykła kolorowanka, przez co odstaje jakościowo od reszty.
3. Babka z Tower jest mało herosowata, właściwie najmniej, ale ujdzie.

Plus mam nadzieję, że w tym modzie pozmieniasz również umiejętności jednostek i odgłosy? (Ziejące stwory z Rampart oraz magiczka chrząkająca basem... ;).

No i "Śmiercie"... "Śmierci". Śmierdzi to może trochę, ale brzmi lepiej niż "Śmiercie" ;)

Dragonar PW
31 lipca 2010, 22:12
f!eld:
Się podoba zasadniczo, tylko ruch jednostek jest o wiele szybszy niż normalnie.
Najszybsza jest animacja ruchu dowódcy Cytadeli. No i jaki wygląd! Pełen profesjonalizm, prawda? Zrobiłem go w 3D... ;P

Irhak PW
31 lipca 2010, 22:17
Jak już wspomniałem to dopiero wersja 0.7, więc jest jeszcze trochę pracy...

Lista 'to do':
- def, msk i msg budynków, [7/9 gotowe ;)]
- dodatkowy def dla budynków zewn., :(
- dodatkowe defy jednostek (zaatakowane i ikony),
- umiejętności,
- skrypt ;)
- odgłosy, skoro prosisz ;P
- ew. zmiana jednostek i inne rzeczy, ale dopiero w późniejszych wersjach ;)

EDIT - ktoś chętny do pomocy? skrypt będzie pod koniec zrobiony do końca ;)

Field PW
31 lipca 2010, 22:24
Kreator:
- odgłosy, skoro prosisz ;P

Jakoś fanem transseksualistów nie jestem :P

Stone Sour PW
31 lipca 2010, 23:18
Jak to zainstalowac ?

Trang Oul PW
1 sierpnia 2010, 01:50
Jak każdy dodatek do WoGa (z instalką :P ) - wklejasz do Homm3/UPDATE, zmieniasz język systemu na eng/USA i uruchamiasz H3wUpd.exe.

Stone Sour PW
1 sierpnia 2010, 08:47
Wielkie dzięki

Irhak PW
2 sierpnia 2010, 16:43
Oto moje propozycje budynków (na razie daję nazwy):
- Zamek: Portal (Niebiańskiego) Splendoru, [to do]
- Bastion: Gniazdo, [to repair]
- Forteca: Świątynia Magii, [done]
- Inferno: Czeluść Upadłych, [done]
- Necropolis: Grobowiec Wieków lub Antyczny Posąg, [to do/to repair]
- Loch: Jaskinia Mroków lub Antyczny Posąg, [to repair]
- Twierdza: Kryształ Przodków, [done]
- Cytadela: Magiczny Krater lub Antyczny Posąg, [done/to repair]
- Wrota Żywiołów: Portyk Magii. [done]

Budynki oznaczone [to repair] pochodzą z alfy WoGa ;), ale mam z nimi pewien problem:

Może mi ktoś z tym pomóc? *mina Puszka ze Shreka*

SubArrin PW
2 sierpnia 2010, 20:42
Chyba pierwszy mój komentarz raczej pozytywny :D
- Zamek: nazwa dobra, zostawiłbym Portal Splendoru, żeby długa nie była.
- Bastion: Gniazdo: mało wypasiona, może jakiś przymiotnik "pradawne"?
- Forteca: Świątynia Magii: OK, proste, pasujące.
- Inferno: Czeluść Upadłych: j.w.
- Necropolis: Grobowiec Wieków bardziej pasuje.
- Loch: Jaskinia Mroków lepsze - antyczny posąg jest taki nijaki, ogólny.
- Twierdza: Kryształ Przodków: to mi nie pasuje do barbarzyńców, ale nie mam pomysłu.
- Cytadela: Magiczny Krater: tu lepiej niż wyżej, jednak magia i cytadela znów mi nie pasuje.
- Wrota Żywiołów: Portyk Magii: OK

Irhak PW
2 sierpnia 2010, 21:11
Może budynki z samej nazwy nie wiele dają, ale np. Gniazdo to:

a Antyczny Posąg wygląda tak:


Pozdrawiam Acida, którego pomoc przy tych budynkach byłaby nieodzowna... ;)

A co do kryształu, to nazwa wzięła się od wyglądu budynku i teorii "spiskowej" wokół Przodków/Pradawnych i Escatona...

avatar PW
2 sierpnia 2010, 23:12
Cytat:
Budynki oznaczone [to repair] pochodzą z alfy WoGa ;), ale mam z nimi pewien problem

To nie z alfa WoGa tylko z Disciples I.

Irhak PW
3 sierpnia 2010, 12:24
Nie będę się sprzeczał, ale zobacz sobie to.

Blade PW
3 sierpnia 2010, 12:36
Pierwsze było Disciples I ;)

@down

Nieprawda, polska wersja była później wydana :p

Alamar PW
3 sierpnia 2010, 12:44
Nieprawda, bo Apostołowie: Święte Ziemie. ;)

Irhak PW
4 sierpnia 2010, 16:26

Field PW
4 sierpnia 2010, 18:15
Propozycja drobnych przesunięć (chodzi o dostosowanie jeszcze do stylu, jaki panuje w mieście - np. obecnie Portyk Magii wygląda jak jeden z budynków Cytadeli. Oczywiście wymaga to zmian w nazewnictwie...):

Gniazdo -> Stronghold
Antyczny Posąg -> Inferno
Świątynia Magii -> Tower (zostaje jak jest)
Portyk Magii -> Cytadela
Portal Splendoru -> to bym w ogóle zmienił na coś, bo stylem to nijak, co najwyżej do Tower, ale Castle (zostaje jak jest). Nawiasem mówiąc jak ta poświata prezentuje się na mapie?
Jaskinia Mroków -> Necropolis
Kryształ Przodków -> Conflux
Czeluść Upadłych -> Dungeon
Magiczny Krater -> Rampart

Irhak PW
4 sierpnia 2010, 18:22
Portal Splendoru na 90 % zostanie zmieniony (właśnie za wygląd tej poświaty)...
Co do reszty - to jeszcze się zastanowię... Brakuje mi ciągle Grobowca Wieków, który miałby być do Necropolis i jako taki od razu przystosowany... Gniazdo wg mnie może zostać tak jak jest (patrz opis jednostki), tylko trzeba by poprawić msk i msg... Antyczny Posąg to budynek awaryjny, gdyby coś się nie udało...
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6
temat: [WoG/mod] 8th Level Reborn

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel