Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 85 - 86 - 87 ... 162 - 163 - 164

Dragonar PW
4 sierpnia 2010, 12:57
Dobrze, ja mogę wyciągnąć te jednostki. Już od jakiegoś czasu tego nie robiłem, ale mogę. :P
Jedno pytanie - najemnik i żołnierz fortuny to ten sam model, ale w MM8 są w innych kolorach. Chcesz tę samą jednostkę w dwóch kolorach, tak?

SkorpionXAP PW
4 sierpnia 2010, 13:09
Tak, bo nie che mi się przekolorowywać :P

EDIT
Ponawiam Pytania.
1.
Nomad Nomadowie 0 0 0 0 0 0 200 285 345 7 0 30 7 9 8 2 6 0 0 12 25 Nie zwalnia na piasku.

Pisze że nie zwlania na piasku, jest to umiejętność, a gdzie jest zadeklarowane że jednostka takową umiejętność posiada? Wystarczy napisać?! Chyba nie...

2.Jak wyciągać grafiki z H5?

Dragonar PW
4 sierpnia 2010, 14:02
Jednostki z MM8 będą niebawem.

SkorpionXAP:
Pisze że nie zwlania na piasku, jest to umiejętność, a gdzie jest zadeklarowane że jednostka takową umiejętność posiada? Wystarczy napisać?! Chyba nie...
W pliku *.txt jest tylko tekst w oknie jednostki, jej nazwa i statystyki. Umiejętność da się zmienić na trzy sposoby - edycja *.exe, język ERM lub system doświadczenia jednostek. Pomijając *.exe, lepiej skorzystać z systemu doświadczenia, gdyż nie jestem pewien, czy istnieje zmienna w ERM do umiejętności nomada. Samouczek do edycji doświadczenia (nawet po polsku, gdy zainstalujemy spolszczenie) znajduje się w: Data\Text Resources Copy\Stack Experience Bonuses.txt.

SkorpionXAP:
2.Jak wyciągać grafiki z H5?
Nie wiem, ale nie polecam - to zupełnie inny styl graficzny.

SkorpionXAP PW
4 sierpnia 2010, 20:53
Wielkie dzięki.
Co do umiejętności nomada, jeżeli WoGóle da się zmieniać umiejętności za pomocą ERM, to bardzo fajnie, nie musi być umiejętność nomada, podałem tylko taki przykład.

Styl może i nie pasuje, ale gdyby całe herosy 3 (albo miasto) zamienić na te z H5, to było by ok (ja mam taki zamiar).
Dlatego ponawiam.

1.Jak wyciągać grafiki z H5?

Irhak PW
4 sierpnia 2010, 21:51
Co do zdolności Nomada, to na 99 % jest to możliwe, chociaż "nie zwalnia na piasku" jest wkodowane w grę...
A co do wyciągania plików z H5, to poszukaj jakiegoś programu, który otworzy ich bazę plików...

Field PW
5 sierpnia 2010, 00:13
Zerknij tutaj, może Ci to pomoże.

SkorpionXAP PW
5 sierpnia 2010, 10:25
Dzięki, ale tam jest o wyciąganiu tekstur. A mnie chodzi o wyciąganie (konwercję) animacji (szkieletów) postaci z H5 na Def. Na tej http://packa.ucoz.ru/load/djavol_iz_geroev_5_v1_by_exx/38-1-0-122 stronie jakiś gość wyciągnął jak widać diabła z H5, ale zapytać go nie dam rady (rosyjska strona).

EDIT
Po dokładnym przejrzeniu pliku DATA.pak znalazłem animacje, niestety, typ pliku to "Plik".

Orzel PW
17 września 2010, 14:15
Witam. Zrobiłem ostatnio, a właściwie przekonwertowałem jednostkę do woga. Jest to grafika z Diablo 1 i wydaje mi się, że dość dobrze pasuje do h3 :) Pytanie czy jest już gdzieś taki def.

http://www.planetdiablo.com/incandescence/images/blackknight.gif

Zrobiłem defa i podmieniłem Black Knighta z nekropolii (razem z głosem w heroes3.snd), ale rozwiązanie podmiany nie bardzo mi się widzi. Chciałbym raczej o dodanie tych plików do gry i podmiana za pomocą erm. I tu moje pytanie, bo google nie chciało mi pomóc w znalezieniu tych skryptów i opisu jak dodawać nowe defy i przypisywać im (nowe) dźwięki. Może ktoś zarzucić linkiem? Poza tym jeśli nie było jednostki mogę udostępnić defa. Mam w planie zrobienie też innych jednostek z d1 :)

Shin0bi PW
17 września 2010, 15:11
Nowych jednostek nie można na razie dodawać.

Orzel PW
18 września 2010, 00:17
Gdzieś zytałem, że można dodawać jednostki do mapy przez erm...?

Trang Oul PW
18 września 2010, 02:20
Póki co, można jedynie zamieniać obecne jednostki, a za pomocą ERM przypisywać im odpowiednie właściwości. Ponadto, grafiki są wspólne dla całej gry, więc tym bardziej jednostki nie mogą się różnić na poszczególnych mapach. Można jednak zmienić same właściwości ERM-em (tak, jak zrobiono lisza do Komnaty Śmierci).

Co do Diablo, kiedyś myślałem nad zamianą jednostek Inferna i Nekropolii na te z Diabła II. Do pozostałych miast (szczególnie dobrych) niewiele by zostało, ewentualnie jakieś neutralne. Gdybyś chciał, możesz popracować nad taką konwersją.

AmiDaDeer PW
18 września 2010, 14:29
Orzeł:
Gdzieś zytałem, że można dodawać jednostki do mapy przez erm...?
Coś mi chodzi po głowie, że w TE lub ERA jest to możliwe...

Trith PW
18 września 2010, 16:41
W ERA jest specjalna wtyczka wraz z programem, który ponoć ma możliwość dodawania jednostek do gry (oczywiście mieszczące się w limicie). Jednak jeśli dobrze pamiętam, to tamten program jest chyba w wersji 0.1 i nie działa jeszcze zgodnie z oczekiwaniami... Lecz mogę się nieco mylić.

Irhak PW
18 września 2010, 17:20
Nie jestem pewien, czy to to, o co chodzi z tą wersją programu... równie dobrze to może być wersja samego silnika ERA, ale wiem, że jest ERA 1.8...

Drwal PW
13 października 2010, 17:40
Trith, mógłbyś jeszcze raz umieścić te stworki? Linki niestety wygasły:(

http://img689.imageshack.us/img689/1016/toshare.png

AmiDaDeer PW
23 października 2010, 19:44


Flaming ze swoim ulepszeniem do ściągnięcia tutaj.

Drwal PW
1 listopada 2010, 17:37
Mam problem i prosiłbym o pomoc. Zrobiłem od zera własną jednostkę, stworzyłem plik *.def, wrzuciłem ją do gry. Na pierwszy rzut oka wszystko działa prawidłowo, tyle że podczas walki nie działa animacja śmierci czy najechania myszą. Ma ktoś jakiś pomysł co zrobiłem nie tak?

PLIK DEF

AmiDaDeer PW
1 listopada 2010, 18:15
Zmień nazwy tychże klatek na jakąś krótszą. DEF odczytuje te klatki tak, jakby miały tę samą nazwę.

Drwal PW
1 listopada 2010, 20:46
Dzięki za pomoc Hobbicie, wszystko działa już prawidłowo.

Jednostka oczywiście raczej z tych- "po co w ogóle było to robić?", ale jeżeli ktoś byłby zainteresowany podaje link:

UFOLUDEK.DEF



Artov PW
3 listopada 2010, 17:44
Śmieszna :P
Jaki to program?
strona: 1 - 2 - 3 ... 85 - 86 - 87 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel