Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 85 - 86 - 87 ... 162 - 163 - 164 | |
Dragonar |
Dobrze, ja mogę wyciągnąć te jednostki. Już od jakiegoś czasu tego nie robiłem, ale mogę. :P Jedno pytanie - najemnik i żołnierz fortuny to ten sam model, ale w MM8 są w innych kolorach. Chcesz tę samą jednostkę w dwóch kolorach, tak? |
SkorpionXAP |
Tak, bo nie che mi się przekolorowywać :P EDIT Ponawiam Pytania. 1. Nomad Nomadowie 0 0 0 0 0 0 200 285 345 7 0 30 7 9 8 2 6 0 0 12 25 Nie zwalnia na piasku. Pisze że nie zwlania na piasku, jest to umiejętność, a gdzie jest zadeklarowane że jednostka takową umiejętność posiada? Wystarczy napisać?! Chyba nie... 2.Jak wyciągać grafiki z H5? |
Dragonar |
Jednostki z MM8 będą niebawem. SkorpionXAP: W pliku *.txt jest tylko tekst w oknie jednostki, jej nazwa i statystyki. Umiejętność da się zmienić na trzy sposoby - edycja *.exe, język ERM lub system doświadczenia jednostek. Pomijając *.exe, lepiej skorzystać z systemu doświadczenia, gdyż nie jestem pewien, czy istnieje zmienna w ERM do umiejętności nomada. Samouczek do edycji doświadczenia (nawet po polsku, gdy zainstalujemy spolszczenie) znajduje się w: Data\Text Resources Copy\Stack Experience Bonuses.txt.Pisze że nie zwlania na piasku, jest to umiejętność, a gdzie jest zadeklarowane że jednostka takową umiejętność posiada? Wystarczy napisać?! Chyba nie... SkorpionXAP: Nie wiem, ale nie polecam - to zupełnie inny styl graficzny.
2.Jak wyciągać grafiki z H5? |
SkorpionXAP |
Wielkie dzięki. Co do umiejętności nomada, jeżeli WoGóle da się zmieniać umiejętności za pomocą ERM, to bardzo fajnie, nie musi być umiejętność nomada, podałem tylko taki przykład. Styl może i nie pasuje, ale gdyby całe herosy 3 (albo miasto) zamienić na te z H5, to było by ok (ja mam taki zamiar). Dlatego ponawiam. 1.Jak wyciągać grafiki z H5? |
Irhak |
Co do zdolności Nomada, to na 99 % jest to możliwe, chociaż "nie zwalnia na piasku" jest wkodowane w grę... A co do wyciągania plików z H5, to poszukaj jakiegoś programu, który otworzy ich bazę plików... |
Field |
Zerknij tutaj, może Ci to pomoże. |
SkorpionXAP |
Dzięki, ale tam jest o wyciąganiu tekstur. A mnie chodzi o wyciąganie (konwercję) animacji (szkieletów) postaci z H5 na Def. Na tej http://packa.ucoz.ru/load/djavol_iz_geroev_5_v1_by_exx/38-1-0-122 stronie jakiś gość wyciągnął jak widać diabła z H5, ale zapytać go nie dam rady (rosyjska strona). EDIT Po dokładnym przejrzeniu pliku DATA.pak znalazłem animacje, niestety, typ pliku to "Plik". |
Orzel |
Witam. Zrobiłem ostatnio, a właściwie przekonwertowałem jednostkę do woga. Jest to grafika z Diablo 1 i wydaje mi się, że dość dobrze pasuje do h3 :) Pytanie czy jest już gdzieś taki def. http://www.planetdiablo.com/incandescence/images/blackknight.gif Zrobiłem defa i podmieniłem Black Knighta z nekropolii (razem z głosem w heroes3.snd), ale rozwiązanie podmiany nie bardzo mi się widzi. Chciałbym raczej o dodanie tych plików do gry i podmiana za pomocą erm. I tu moje pytanie, bo google nie chciało mi pomóc w znalezieniu tych skryptów i opisu jak dodawać nowe defy i przypisywać im (nowe) dźwięki. Może ktoś zarzucić linkiem? Poza tym jeśli nie było jednostki mogę udostępnić defa. Mam w planie zrobienie też innych jednostek z d1 :) |
Shin0bi |
Nowych jednostek nie można na razie dodawać. |
Orzel |
Gdzieś zytałem, że można dodawać jednostki do mapy przez erm...? |
Trang Oul |
Póki co, można jedynie zamieniać obecne jednostki, a za pomocą ERM przypisywać im odpowiednie właściwości. Ponadto, grafiki są wspólne dla całej gry, więc tym bardziej jednostki nie mogą się różnić na poszczególnych mapach. Można jednak zmienić same właściwości ERM-em (tak, jak zrobiono lisza do Komnaty Śmierci). Co do Diablo, kiedyś myślałem nad zamianą jednostek Inferna i Nekropolii na te z Diabła II. Do pozostałych miast (szczególnie dobrych) niewiele by zostało, ewentualnie jakieś neutralne. Gdybyś chciał, możesz popracować nad taką konwersją. |
AmiDaDeer |
Orzeł: Coś mi chodzi po głowie, że w TE lub ERA jest to możliwe...
Gdzieś zytałem, że można dodawać jednostki do mapy przez erm...? |
Trith |
W ERA jest specjalna wtyczka wraz z programem, który ponoć ma możliwość dodawania jednostek do gry (oczywiście mieszczące się w limicie). Jednak jeśli dobrze pamiętam, to tamten program jest chyba w wersji 0.1 i nie działa jeszcze zgodnie z oczekiwaniami... Lecz mogę się nieco mylić. |
Irhak |
Nie jestem pewien, czy to to, o co chodzi z tą wersją programu... równie dobrze to może być wersja samego silnika ERA, ale wiem, że jest ERA 1.8... |
Drwal |
Trith, mógłbyś jeszcze raz umieścić te stworki? Linki niestety wygasły:( http://img689.imageshack.us/img689/1016/toshare.png |
AmiDaDeer |
Flaming ze swoim ulepszeniem do ściągnięcia tutaj. |
Drwal |
Mam problem i prosiłbym o pomoc. Zrobiłem od zera własną jednostkę, stworzyłem plik *.def, wrzuciłem ją do gry. Na pierwszy rzut oka wszystko działa prawidłowo, tyle że podczas walki nie działa animacja śmierci czy najechania myszą. Ma ktoś jakiś pomysł co zrobiłem nie tak? PLIK DEF |
AmiDaDeer |
Zmień nazwy tychże klatek na jakąś krótszą. DEF odczytuje te klatki tak, jakby miały tę samą nazwę. |
Drwal |
Dzięki za pomoc Hobbicie, wszystko działa już prawidłowo. Jednostka oczywiście raczej z tych- "po co w ogóle było to robić?", ale jeżeli ktoś byłby zainteresowany podaje link: UFOLUDEK.DEF |
Artov |
Śmieszna :P Jaki to program? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 85 - 86 - 87 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel