Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 84 - 85 - 86 ... 162 - 163 - 164

AmiDaDeer PW
19 czerwca 2010, 14:00
Różnicę zauważyłem tylko w animacji ruchu... która dalej kuleje. :P

EDIT: Sam DEF mi wiele powiedział, w grze też nie wygląda zbyt dobrze.

Shin0bi PW
19 czerwca 2010, 20:25
Ogólne wrażenie jest dobre. Popracuj jeszcze trochę i dopracuj szczegóły a będzie nawet bardzo dobrze ;)

Trith PW
14 lipca 2010, 20:39
Hm... Smak kurzu...

Bez zbędnych szczegółów: Zrobiłem kilka dziwacznych jednostek, nie przestraszcie się zbytnio...



Mrówki
Błazny
Żółwie
Węże

AmiDaDeer PW
14 lipca 2010, 20:42
Jak już pisałem: świetne. Błazen IMO najlepszy, po nim mrówki. :D

Dragonar PW
18 lipca 2010, 23:29


Dawno, dawno temu, kiedy na świecie nie było jeszcze grafików 3D, zrobiłem Grunt Soldiera do Forge. plik *.def można pobrać TUTAJ. Już mi się raczej nie przyda. Wiem - sztywny jest. :P

Artov PW
19 lipca 2010, 01:32
A tam sztywny...
Jak dla mnie i tak wygląda bardzo dobrze!
Nie masz więcej takich "wykopalisk"?

Dragonar PW
19 lipca 2010, 13:51
Robiłem ulepszenie tej jednostki - Foot Soldiera, ale nie ukończyłem go. Brakuje ataku w jedną ze stron. TU jest jedna z klatek, a TU są wszystkie stworzone klatki - gdyby ktoś chciał dorobić ten atak. W paczce znajdują się również pomoce, z których korzystałem - projekt, elementy, program. Polecam naklejać elementy na Grunt Soldiera. Elementy można obracać w programie "RotatePic", który także jest w paczce.

SkorpionXAP PW
2 sierpnia 2010, 13:15
Bardzo fajne macie jednostki, prosił bym o re-up Nekromanty z 63 strony (jeżeli można oczywiście).
To moja jednostka, animacja jest gotowa ale nie znam się na tych wszystkich plikach def, po prostu wyciągnąłem def bojowego centaura otworzyłem w defview i zapisałem pliki bmp, które przerobiłem.

http://fotozrzut.pl/zdjecia/db3ba95d86.jpg - Myślę że wyszła mi całkiem dobrze jak na godzinę pracy.
Jak się nazywa? - Czekam na propozycje :)

Artov PW
2 sierpnia 2010, 15:09
Taka nawet. Dobra sklejka, ale żeby zrobić cały def. musiałbyś zrobić do niego animację ataku w dół, w górę i poziomego, ruchu, obrony itd.

SkorpionXAP PW
2 sierpnia 2010, 15:32
Przecież napisałem:
ANIMACJA JEST GOTOWA ale nie znam się na tych wszystkich plikach def, po prostu wyciągnąłem def bojowego centaura otworzyłem w defview i zapisałem PLIKI(nie plik) bmp, które PRZEROBIŁEM.

Tak więc animacja jest gotowa, atak w dół, śmierć itp. Teraz czytam o tych nieszczęsnych plikach def, jak je tworzyć, gdy skończę wrzucę tu gotowego potwora w formacie def.

Ps. Mógł by mi ktoś napisać na e-mail (SkorpionXAP@gmail.com) coś o tym ERM ?

EDIT
Coś mi nie wychodzi. Mógł by ktoś zrobić dla mnie plik def? Podeślę pliki.
ŻEBY NIE BYŁO, SĄ TU WSZYSTKIE KLATKI JAKIE BYŁY W DEFIE, OPRÓCZ STRZELANIA (Centaur rzuca włócznią).

Ps. Mówiąć "TU" Miałem namyśli że zaraz wrzucę na serwer.

EDIT2
Tu link: XXX

EDIT3
Wops! Podałem zły link... Moment.


Mitabrin PW
2 sierpnia 2010, 16:14
Moją ocenę tego centaura będę musiał zacząć od stwierdzenia, że taką sklejkę już kiedyś widziałem na Heroes Community, porównywał tych dwóch prac nie będę, gdyż na HC była pokazana o ile pamiętam pełna animacja, ale jeśli już musiałbym coś napisać, to o ile mnie moja zawodna pamięć nie myli, to tamta sklejka była troszkę lepiej zrobiona.

Jednakże jak zwykle ja jestem optymistą i z chęcią zobaczę pełną animację twojej jednostki (nowych grafików nigdy za wiele, a że jest ich dosyć mało, to każdy dobry jest na wagę złota). Jeśli będziesz chciał to na emaila wyślę ci zrobiony przeze mnie poradnik do "deforóbstwa". :)

SkorpionXAP PW
2 sierpnia 2010, 16:16
Poradnik? Bardzo Proszę.

Heroes Comunity? Nigdy nie byłem na tej stronie (rzadko odwiedzam zagraniczne strony). Z całą pewnością mogę powiedzieć że to moja robota, robiłem to dzisiaj.

A tu obrazek postaci

Tło jest niebieskie bo postać będzie należała do innego zamku (robię teraz do niego jednostki, puźniej budyniki, puźniej zmienie nazwy i oberazki innych budynków, zamku, jednostek, poprostu zastąpie nowym jakiś zamek, tak więc tło ulegnie zmianie).

SkorpionXAP PW
2 sierpnia 2010, 18:02
Wow! Dzięki! Naprawdę dobrze wszystko opisałeś. Zaraz zajmę się tworzeniem defa.

Ps. Mam pomysł na moda..
Czy jest to możliwe? Raczej tak.
Jaki Pomysł? Mogę robić takowe animację, jeżeli znalazł by się jakiś skrypter...
Robiłem kiedyś mody? Tak, ale do innych gier, byli świetnie oceniane, w jednej małej grze, ja i pewien inny user byliśmy najlepszymi moderami w Polsce.

EDIT2
Zrobiłem plik DEF!
Wyszło świetnie, ale gdy w DefViewer chcę zapisać jako gif to on się nie rusza w tym gifie, co zrobić?

EDIT3
Kolejne pytania.
1.Jak zmienić umiejętności jednostek?
2.Jak zmienić nazwy jednostek?
3.Słyszałem o jakichś wolnych slotach na jednostki. Jak można zrobić nową jednostkę na NOWYM SLOCIE?
4.Da się wprowadzić 3 ulepszenie? Jest to proste?
5.Jak wrzucić swój def do pliku .lod ?
EDIT4
6.Da się zrobić aby dało się ulepszać budynek dwa razy? Np. Stajnia Centaurów - Ulepszona Stajnia Centaurów - Koszary Centaurów.

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

EDIT5
7. Co wybrać w programie H3DefTool (creature itp.) jeżeli chcę zrobić plik def budynku w mieście?

Irhak PW
2 sierpnia 2010, 19:33
1. (jeszcze) nie wiem
2. CRTRAIT0.TXT, CRTRAITS.TXT, ZCRTRAIT.TXT
3. z tego co się orientuję to dopóki nie wyjdzie WoG 3.59, to NIE MOŻNA tego zrobić...
4. da się... poprzez ERM... Altair Ci to ładnie wytłumaczy albo przejrzyj skrypt NU lub ERM help w poszukiwaniu właściwych komend...
5. Poprzez deftool lub Simplelod ;P
6. na 99, (9)% nie... chyba, że jesteś świetny w programowaniu gier i znasz kod źródłowy ;P
7. $47 interface

Szukaj na forum i w skarbcu, a znajdziesz wszystko co potrzebujesz ;)

SkorpionXAP PW
2 sierpnia 2010, 19:45
Dzięki otworzyłem te pliki i chciałem przerobić nomandę.

Nomad Nomadowie 0 0 0 0 0 0 200 285 345 7 0 30 7 9 8 2 6 0 0 12 25 Nie zwalnia na piasku.

1.Pisze że nie zwlania na piasku, jest to umiejętność, a gdzie jest zadeklarowane że jednostka takową umiejętność posiada? Wystarczy napisać?! Chyba nie...

2.W którym pliku trzeba zmienić żeby nazwa została zmieniona?

EDIT
3.Coś jeszcze podmieniłem plik def CECENT, ale centaur bojowy jest taki sam.

Zrobiłem tak:
Zmieniłem nazwę SimpleLod na H3sprite.lod i przeciągnąłem na niego mój def, na chwilkę pojawiło się czarne okno. Od razu mówię że nazwa def jest prawidłowa.

HELP! MOJA PRACA STOI!

Mitabrin PW
3 sierpnia 2010, 21:12
Cytat:
2.W którym pliku trzeba zmienić żeby nazwa została zmieniona?

Jak Irhak napisał - CRTRAIT0.TXT, CRTRAITS.TXT, ZCRTRAIT.TXT

Cytat:
3.Coś jeszcze podmieniłem plik def CECENT, ale centaur bojowy jest taki sam.

Zrobiłem tak:
Zmieniłem nazwę SimpleLod na H3sprite.lod i przeciągnąłem na niego mój def, na chwilkę pojawiło się czarne okno. Od razu mówię że nazwa def jest prawidłowa.

Sprawdź za pomoca resedita czy plik def na pewno jest twój, jeśli nie to spróbuj znów podmienić SimpleLodem...

SkorpionXAP PW
3 sierpnia 2010, 21:57
Dzięki, ale problemem z brakiem zmian było to że gdy zmieniałem nazwę simplelod to dodawałem ".lod" i tworzył się plik "H3sprite.lod.lod".

1.Ponawiam pytanie o umiejętności.
"Nomad Nomadowie 0 0 0 0 0 0 200 285 345 7 0 30 7 9 8 2 6 0 0 12 25 Nie zwalnia na piasku.

1.Pisze że nie zwlania na piasku, jest to umiejętność, a gdzie jest zadeklarowane że jednostka takową umiejętność posiada? Wystarczy napisać?! Chyba nie..."

EDIT
2.Mógł by ktoś wyciągnąć mi z MM8 Zołnierza Fortuny i Najemnika? Będę wdzięczny.

Mitabrin PW
3 sierpnia 2010, 23:10
Jeżeli posiadasz ósmą część M&M, to możesz samemu odefieć tamte jednostki z M&M, w temacie z poradnikami jest wytłumaczone jak. :)

Sawyer PW
3 sierpnia 2010, 23:23
SkorpionXAP podaj mi na privie gg, chciałem coś z tobą obgadać, i pomóc ci przy okazji.

Co do konwersji modelów z MM8, to nie każdy ma tą grę, tzn można kupić w sklepie.

SkorpionXAP PW
4 sierpnia 2010, 11:12
Właśnie dlatego proszę bo nie posiadam MM8.

2.Jak wyciągać grafiki z H5?
strona: 1 - 2 - 3 ... 84 - 85 - 86 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel