Witaj Nieznajomy!
|
temat: problem ze zrobieniem łatki wog komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 | |
zbigniew |
Dzięki Warmongerze ale udało mi sie rozwiązać problem. Po prostu skasowałem pustą ostatnią linijkę w plikach ZCRTRAIT.TXT, CRTRAIT0.TXT, CRTRAITS.TXT, którą wcześniej sam zrobiłem. Łatka jest już w pełni funkcjonalna i przetestowana. Planuję ją umieścić jutro w kwasowej i na HC. Jest jednak drobny defekt który nie ma żadnego wpływu na grę. Co najwyżej na estetykę w edytorze map. Może ktoś mi powie dlaczego mimo iż załączyłem plik CRTRAIT0.TXT (plik się poprawnie zainstalował bo jest w katalogu data po instalacji) do łatki to wszystkie stwory w edytorze (i tylko w edytorze) nazywają się pikeman? Gdyby ktoś mi wyjaśnił o co chodzi to byłbym bardzo wdzięczny i usunąłbym ten ostatni, niewielki (ale zawsze) defekt przed jutrzejszym udostępnieniem. |
Irhak |
Zbigniew: ...mimo iż załączyłem plik CRTRAIT0.TXT (plik się poprawnie zainstalował bo jest w katalogu data po instalacji)... W katalogu data? A czy czasami nie powinien być w h3bitmap.lod? |
zbigniew |
Może być w data. Ja sprawdziłem obie możliwości (przynajmniej tak mi się wydaje). Jutro na wszelki wypadek sprawdzę jeszcze raz z plikiem lod. |
Dragonar |
Ja bym te trzy pliki odpowiedzialne za statystyki dodał do *.lod i do Data. |
zbigniew |
Wiem już o co chodzi. Na starym edytorze wogowym wszystkie stwory mają nazwę "monster". Po wstawieniu pliku CRTRAIT0.TXT wszystkie mają nazwę "pikeman". Na nowszych edytorach map- wogowych stwory mają normalne nazwy jak w edytorach sod. po wstawieniu CRTRAIT0.TXT do data mają te stwory taką nazwę jaką wpisaliśmy w plik CRTRAIT0.TXT. Czyli nie jest to wina łatki. Dobrze mieć po prostu path do edytora map i podejrzewam że większość graczy woga ma go. |
strona: 1 - 2 |
temat: problem ze zrobieniem łatki wog | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel