Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 83 - 84 - 85 ... 162 - 163 - 164 | |
Trang Oul |
A mnie się podoba, chociaż od razu widać, że to inny styl graficzny. |
Irhak |
Hobbit, Warcraft 3 jest takie kanciaste... Jak na pierwsze "próby" to całkiem niezłe, Drago... |
AmiDaDeer |
Cytat: Doprawdy, niesamowite. :PWarcraft 3 jest takie kanciaste Faktem jest jednak, że dało się to zrobić tak, żeby w oczy nie raziło. |
ziomal121 |
Ładnie to wygląda.Taka animacja jest płynna. |
Artov |
Może i płynna, ale to jej jedyna zaleta. (no może oprócz prespektywy) ;D Ale sama możliwość wyciągania jednostek jest ciekawa |
Sawyer |
Nie nazywać mi Warcrafta3 kanciastym, sam war posiada o wiele lepsze możliwości zrobienia czegoś niż h3 ;> Co do jednostek, takie z perspektywą H4, podobają mi się takie (nadawały by się do h4 idealnie ale do h3 też) |
Dragonar |
Kamixo: Sztuką jest zrobić coś, gdy nie ma możliwości. Gdy są, wtedy każdy może i umie. :PNie nazywać mi Warcrafta3 kanciastym, sam war posiada o wiele lepsze możliwości zrobienia czegoś niż h3 ;> |
Sawyer |
Chodzi mi o to, że swoje marzenia/pomysły łatwiej jest zrealizować w War3 niż H3, tzn nie twierdze iż naszych marzeń nie można przelać do h3 ale jest o wiele ciężej i wiadomo że jak coś się doda do herosa (tzn coś porządnego typu Grove) jest się KIMŚ ale łatwo też można być KIMŚ tworząc mapę w Warcraftcie, bo uwierz mi że tworzenie w tej gierce (tzn war3) jest trudniejsze jeżeli chcesz mieć wszystko swoje, ale nawet nowy może stworzyć grywalną mapkę bez potrzeby robienia własnych materiałów, tylko korzystanie z kogoś (takie tam jest prawo, tzn jeżeli ktoś sobie na to zezwala co się zdarza prawie zawsze =P) Oczywiście wole tworzyć w h3 nowe lokacje, tzn mapy czy nawet jednostki, ale jakoś boli brak trochę łatwiejszych i przydatniejszych narzędzi do tworzenia, choć gdyby tak było to scena h3 po prostu była by nudna tak jak Warcraftowa, tzn kampanie są świetne ale mapy dla wielu graczy są nudne i się powtarzają. Ogólnie mówiąc scena h3 jest lepsza przez to że jest trudniejsza, no i to że heroes to heroes! Mam nadzieje że się rozwinie i powstaną bardziej pomagające narzędzia (oczywiście nie za bardzo) i że nasze własne jednostki będą wyglądać lepiej niż jakiś kleks z kartki. |
Goldenraz |
A mnie się bardzo podoba wyciągnięta kapłanka księżyca. Czy do gry by pasowała to inna sprawa - jednostki w W3 mają często dziwne kolory no i rzeczywiście jakość grafik 3D nie jest powalająca (i chwała im za to, bo inaczej nie pograłbym u mnie na kompie). Szkoda, że nie można swobodnie dodawać nowych miast do gry - miasto złożone w całości z jednostek W3 mogłoby być jakimiś obcymi, którzy przylecieli na ten świat, a skoro jednostki są do siebie podobne, to chybaby nie raziły. Oczywiście przy limicie 256 jednostek w grze mam nadzieję, że nikt nie będzie tracił czasu na takie coś ;) |
Irhak |
Goldenraz: Oczywiście przy limicie 256 jednostek w grze mam nadzieję, że nikt nie będzie tracił czasu na takie coś ;) Założysz się? ;) Zarówno H3 jak i WC3 mają swój własny klimat i nie zawsze wymieszanie dobrze będzie odebrane albo sensownie zrobione... |
Sawyer |
Racja, warcraft ma taki klimat walki w Azeroth, lecz jak grałem kampanie RoC(regin of chaos) ludzi to wydawało mi się że klimat jest trochę herosowy(tzn ten z 3) więc zależy jakie umiejscowienie itp. |
Dragonar |
Wężowy strażnik, czyli coś w rodzaju 6 poziomu w Cove. Moja druga jednostka z Warcrafta. Do pobrania TUTAJ. |
Artov |
Czy mi się wydaje czy to ma perspektywę jak jednostki z H4? EDIT: Aha ;] |
Dragonar |
Wydaje Ci się. |
dambibi |
Jakaś animacja ruchu? |
Mroczny Łowca |
Ale na perspektywę H3 też nie wygląda. ;p Wyraźnie pochylony w dół ten osobnik jest. |
AmiDaDeer |
Pierwsza wersja Sachmet z egipskiego Bastionu się kłania. :P |
Artov |
Kiedy pojawiły się grafiki z Forge pomyślałem, że kuźnia staje się coraz bardziej realna... Bądź co bądź zająłem się pracą nad jednostką. Właśnie ją ukończyłem - oto "Jump Soldier" wg. (podkreślam) mojego projektu W paczce znajduje się def. na polu bitwy, na mapie, mały i duży portret. Tu jest jeszcze screen jakby ktoś bardzo chciał. TU POBIERZ(WERSJA GRYWALNA;-]) Myślałem też nad różnymi wariantami kolorystycznymi I jak go oceniacie? |
AmiDaDeer |
Szczerze mówiąc bardzo przeciętna jednostka. Animacja ruchu wygląda wręcz ohydnie. |
Artov |
Ekhm... Holender (lub Belg) - masz rację. Jednak nie jest to wina jednostki tylko tego, że podałem zły link! To jest na razie jedna wersja robocza. Zaraz zmieniam link i ściągniesz gotową jednostkę EDIT: No cóż, lepszy rydz niż nic.;] Widać, że muszę się jeszcze podszkolić. (Sprawdzasz go w grze, czy przeglądasz def.?) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 83 - 84 - 85 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel