Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 82 - 83 - 84 ... 162 - 163 - 164

Mitabrin PW
19 kwietnia 2010, 20:20
Z nudów zacząłem przeglądać stare pliki z Lizards Town, i znalazłem jedyny skończony plik def (którego przez 4 miesiące robiły 3 osoby, w tym ja), dlatego, że i tak nigdy pewnie nie zostałby on jakoś sensownie wykorzystany i szkoda by zupełnie zmarnować pracę poświęconą nad tym defem, to zamieszczam go.

Tu to pobierz
ps. Defu nigdy nie testowałem, ale chyba kiedyś widziałem screeny z nim i bodajże nie posiadało żadnych usterek...

zbigniew PW
20 kwietnia 2010, 14:40
Cztery miesiące powiadasz? Strasznie długo to. Ja na razie animacje chodu (i stania) mojej jednostki zrobiłem w jeden dzień. Też się troche na niej wszystko telepie, ale chyba trochę mniej niż u jaszczura. A po za tym w grze tego nie widać.

Nazywa się "Burning Lady" ;). Mam zamiar zastąpić nią żywiołaka elektryczności z NU. Czyli ma być trzecim rozwinięciem żywiołaka ognia. Jak oczywiście zrobię wszystkie klatki. Mam nadzieję że tak ze trzy dni mi to zajmie. W każdym bądź razie raczej nie cztery miesiące.



Drwal PW
20 kwietnia 2010, 22:03
Bardzo ładna ta jednostka Zbigniew, jak tylko ją skończysz wstaw link do ściągnięcia na forum. Mitabrinie tak przy okazji, projekt Lizard Town jest jeszcze przez twoją grupę realizowany? Z tego co pokazywaliście na forum było tam sporo animacji itp. Naprawdę tylko jedna jednostka jest ukończona? Po sreanach można było wywnioskować że wasze prace graficzne były nawet daleko posunięte.

Ginden PW
21 kwietnia 2010, 15:23
A czy ona ma rozmiar rozsądny do gry? Ta płonąca kobieta oczywiście.

zbigniew PW
21 kwietnia 2010, 15:51


Drwal Siekiery: dzięki.

Ginden: Oceń sam. Specjalnie dla Ciebie ustawiłem ją obok żywiołaka energii. Wszak ma to być jego kolejne rozwinięcie.

Mitabrin PW
21 kwietnia 2010, 17:22
Cytat:
Lizard Town jest jeszcze przez twoją grupę realizowany

On był kiedykolwiek realizowany?

Cytat:
Naprawdę tylko jedna jednostka jest ukończona? Po sreanach można było wywnioskować że wasze prace graficzne były nawet daleko posunięte.

Drugą skończoną jednostką jest jeszcze sporek, ale chyba jego już kiedyś pokazywałem...

AmiDaDeer PW
21 kwietnia 2010, 18:13
zbigniew:
screen zamieszczony przez zbigniewa
Perspektywa do bani. No i w ogóle jakieś nieheroesowe te jednostki.

EDIT do tego niżej: Czepiasz się.

Trith PW
21 kwietnia 2010, 18:29
Cytat:
jakieś nieheroesowe te jednostki.
A właśnie, że heroesowe! Tylko, że to H4, a nie H3.

zbigniew PW
21 kwietnia 2010, 19:57
Trith:
A właśnie, że heroesowe! Tylko, że to H4, a nie H3.

Dokadnie. :). Zamieszczając screena mam świadomość że Herosi IV są niemalże znienawidzeni w grocie. Osobiście uważam że spora część jednostek czwórki bardzo dobrze pasuje do trójki. Śmiem wrecz twierdzić że niektóre są nawet lepsze. Np: Archanioł, Archdevil.

Inna sprawa że jednostki przedstawione zastępują u mnie przekolorywanki i składaki. Nie wiem jak inni ale ja zdecydowanie bardziej wolę jednostkę która może nie do końca pasuje do H3, od perfidnego składaka.

AmiDaDeer PW
21 kwietnia 2010, 20:09
zbigniew:
Osobiście uważam że spora część jednostek czwórki bardzo dobrze pasuje do trójki
Osobiście uważam, że w H3 jednostka winna być widoczna nie izometrycznie, lecz w perspektywie linearnej pod bardzo specyficznym kątem. Z tego też powodu jednostki z czwórki po prostu źle wyglądają w trójce.

zbigniew PW
21 kwietnia 2010, 20:13
Dlatego dobrałem te jednostki które nie mają tak strasznie złego rzutu izometrycznego. Wg mnie zaprezentowane jednostki mają w miarę akceptowalny rzut.

Gavin Magnus PW
22 kwietnia 2010, 15:54
Co do gorącej damy to dobra jednostka chociaż wedlug mnie nie pasuje jako nowe ulepszenie.

Artov PW
22 kwietnia 2010, 16:04
Cytat:
A co do gorącej damy
"Płonącej" chyba byłoby bardziej na miejscu ;)

A co do screena to zaciekawiły mnie te jednostki z HIV (i ten czerwony anioł). Możne wiedzieć Zbigniewie skąd je masz? Sam wyciągałeś z HIV?

zbigniew PW
22 kwietnia 2010, 21:29


Animacja ataku i obrony.

Artov: Tak. Sam wyciągnąłem i "przekonwertowałem". Czerwony anioł to moja własna koncepcja Emisariusza wojny. Koncepcja która skończyła się na pierwszej klatce i szkicach następnych. Dużo roboty jest kiedy robisz jednostkę from scratch. I na razie się do niej znięchęciłem. Ale kto wie czy kiedyś nie powrócę i nie wezmę się za nią ponownie.

Goldenraz PW
22 kwietnia 2010, 21:33
Mi się nie do końca podoba jaśniejsze fragmenty ognia (przy ataku cały czas z lewej strony) i fragment ognia pionowy nad strumieniem ataku. Wygląda to dla mnie sztucznie i psuje mocno ogólną ocenę. Ale sama jednostka fajna.

zbigniew PW
22 kwietnia 2010, 21:41
Można to poprawić jeżeli inni będą podzielać Twoją opinię. ;).

Możliwe że sam też sprawdzę jak to może wyglądać bez tej żółtej smugi. Ale nie obiecuję ;).

Gavin Magnus PW
23 kwietnia 2010, 14:13
Zbigniew
Mam jedno pytanko.Czy ta jednostka będzie strzelać czy atakować dwie jednostki na raz???(tak dla mnie wygląda animacja)

Artov PW
23 kwietnia 2010, 16:30
@Gavin Magnus
Wiesz... teoretycznie nie trzeba jej robić animacji strzału. Przecież ma to być ulepszenie żywiołaka energii, a one nie strzelają. (No chyba, że Zbigniew coś wymyśli)
@Zbigniew
Co do jednostki to jednak Goldenraz ma rację. Może w grze nie będzie tak razić w oczy, ale ten pionowy słup ognia wygląda źle ;p
Spodziewałem się, że ten "czerwony anioł" to nie cała jednostka. Takie jest ciężko jak cholera zanimować :)
Póki co życzę owocnej pracy.

Dragonar PW
10 maja 2010, 21:48
ZOBACZ

Znalazłem metodę na import jednostek z WC3 do H3. Oto moja pierwsza jednostka - Kapłanka Księżyca. Nie jestem zbytnio za ripami z Warcrafta, ale z dobrą perspektywą... Może... Ale nigdy oficjalnie w Grove, oczywiście. ;P

Plik *.def można pobrać TUTAJ.

AmiDaDeer PW
10 maja 2010, 21:58
Nawet, gdyby perspektywa była dobra (a nie jest dobra), to i tak jednostka ma niepasującą animację. No i jest zbyt kanciasta.
strona: 1 - 2 - 3 ... 82 - 83 - 84 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel