Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Usuwanie zamku. ^^
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

dragon99919 PW
2 kwietnia 2010, 13:42
Brzmi dziwnie, ale chciałbym się dowiedzieć, czy da się KOMPLETNIE usunąć zamek z H3 w celach modyfikacji(niekoniecznie WoG). Coś z plikiem objects, czy może w h3.exe? Ważne jest to, żeby nie dało się go wybrać, oraz żeby stwory z niego nie pojawiały się na mapie (ani w edytorze nie można by było ich umieścić ^^).

Proszę o pomoc i z góry dziekuję.

Field PW
2 kwietnia 2010, 14:35
Hardcoded?

Acid Dragon PW
2 kwietnia 2010, 14:49
Nie, kompletnie usunąć się nie da. Biorąc pod uwagę WoG (i tylko WoG) dałoby się jednak wykonać czasochłonny zestaw operacji, które by mogłyby zbliżyć do takiego efektu. Pojawiające się na mapie potwory mogłyby zostać zamieniane w czasie wogifikacji na inne. Także miasta danego typu dałoby się niedoskonale podmienić na inne. Poprzez odpowiedni skrypt można by też zablokować bohaterów danego miasta. Edytując plik generatora map losowych dałoby się może powstrzymać grę od wylosowania tegoż miasta. Edytując pliki edytora map można by powstrzymać przed tworzeniem nowych map z elementami danego miasta. Ale nawet wtedy i nawet przy założeniu, że wszyscy wogifikują mapy, to i tak jednostki takiego miasta mogłyby wciąż się pojawić np w garnizonach na mapie, a bohaterowie - w więzieniach.

Oczywiście - dałoby się to zrobić edytując kod gry, ale takiego specjalisty, coby dokładnie to potrafił zrobić to chyba jeszcze świat nie widział.
temat: Usuwanie zamku. ^^

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel