Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 80 - 81 - 82 ... 162 - 163 - 164 | |
ziomal121 |
Nareszcie jakaś ciekawa jednostka!Nie jakieś sklejki, lecz pięknie wykonany potwór.Bardzo pasuje do (Ho)MM.Najabardziej podoba mi się ten jego niebieski kolorek ;] |
Ginden |
Naucz się korzystać z tagów. Tutaj. Cytat: Jednostka nie jest zła, choć trochę statyczna - dodaj jej czegoś.
Aby zadziałało, nawiasy zwykłe należy zastąpić kwadratowymi - [ ]. |
packa |
I like it! It's very funny ^^ I waiting else :D |
Drwal |
Ostatnio złapałem trochę czasu i udało mi się stworzyć coś prymitywnego. Oczywiście proszę nie traktować tego poważnie, jednostka jest stworzona dla żartów i nie jest idealna. Nazwa: biznesmen Def do ściągnięcia: http://www.space-nation.eu/?d=3E6629101 (finalna wersja poprawiona przez Artova) |
Artov |
Ekhm... Faktycznie. Może wygląd jednego screena może się wydać interesujący, ale jak się przejrzy cały def. to aż ciarki przechodzą... Jednostka wykonana beznadziejnie. Najgorsza jest animacja śmierci i ataku. Przecież łatwo jest w paincie zrobić 'znikanie' aerografem, a wygląda o niebo ładniej. A atak zrobiłbym tak, że rzucałby jakąś książką. Ale pomysł śmieszny. :D EDIT: Drwalu - poprawiłem znacząco twojego biznesmana, ale nie wiem, czy mogę go opublikować. Jakby co to przesyłam ci na E-mail plik def. Przejrzyj go i powiedz czy mogę go pokazać publicznie. |
Drwal |
Nawet nie możesz, a powinieneś. Twoja wersja jest bardzo dobra, a efekt książki znakomity. Dopracowałeś chyba każdą klatkę. Widać, że jeszcze muszę się dużo uczyć. EDIT: Jak będę robić kolejną jednostkę to najpierw skonsultuje się z Tobą, masz dużą wyobraźnie i umiejętności. |
Artov |
Dzięki za komplement drwalu :) Poprawionego defa można pobrać tutaj EDIT: (To mitabrin) Pewnie już wiesz, ale tak na wszelki wypadek przypominam, że serwer Upik.pl zakończył działalność. Albo musisz usunąć linki ze swojej strony, albo dodać nowe. (będzie z tym trochę roboty - współczuję) |
Drwal |
Kurcze szkoda, że dopiero dziś udało mi się zajrzeć na dłużej do kompa. Strona upik rzeczywiście przestała działać, chętnie bym pomógł Mitabrinowi przenieść te pliki na inny serwer. Niestety teraz sporo defów może przepaść na zawsze:(. |
Ginden |
Mitabrin dostał płatny hosting ode mnie, w prezencie. Dziwne, że jeszcze nie poprawił linków. |
Artov |
Załączam dwa malutkie defy. jednostek na mapie Def. biznesmena (i przy okazji)Def. Regnańskiego pirata z M&M7 (niegdyś wyciągniętego przez dragonara) EDIT: Prezentuję nową jednostkę stworzoną przeze mnie: Jaszczurzy Dżin (lub Dżinowy Jaszczur) Biografia: <Error> Tu zamieszczam dwa screeny: http://img709.imageshack.us/img709/5840/screng.png http://img87.imageshack.us/img87/7915/scren2g.png Proszę nie oceniać "na oko" tylko ściągnąć i ocenić wykonanie w grze. Dziękuję za uwagę. Aha! Zapomniałbym! Download def. |
Mitabrin |
Cytat: Mitabrin dostał płatny hosting ode mnie, w prezencie. Dziwne, że jeszcze nie poprawił linków. Kilka plików wgrałem na serwer, ale kiedy chciałem dla próby ściągnąć, to wymagało wpisania hasła. Poza tym ostatnio moje zasoby czasowe są tak mocno ograniczone, że naraz uczę się kilku przedmiotów. :3 |
Artov |
Na stronie Mitabrina jest kilka (chyba dwie) jednostki wyciągnięte z H4. Czy wie ktoś jak da się wyciągnąć takie jednostki? Cytat: Polecam server http://www.space-nation.eu
Kilka plików wgrałem na serwer, ale kiedy chciałem dla próby ściągnąć, to wymagało wpisania hasła |
Dragonar |
Jednostki z H4 wyciągnąć się da, ale jest to nieopłacalne - są widziane z całkowicie nieodpowiedniej perspektywy i nie nadają się do H3. Już lepiej robić konwersje z MM, ewentualnie z H2. :P |
Artov |
Cytat: A jakiś czas temu pisałeś, że akurat perspektywa wcale ci nie przeszkadza ;)Jednostki z H4 wyciągnąć się da, ale jest to nieopłacalne - są widziane z całkowicie nieodpowiedniej perspektywy i nie nadają się do H3.:P <a oprócz tego> Prezentuję pierwsze sześc klatek animacji ataku jaszurzego miecznika. Pokazuję go teraz, bo nie wiem czy ktoś go już wcześniej nie zrobił. http://img189.imageshack.us/img189/9287/jaszcz.gif |
dambibi |
Mi też perspektywa nie przeszkadza - ale jak to by wyglądało w h3? Gdzie zazwyczaj potwory obrócone są bokiem, to teraz były by plecami, a i to nie wszystko bo od góry. |
Dragonar |
Artov: Ta z MM nie, ale tak różniąca się jak w H4 - bardzo mi przeszkadza...
A jakiś czas temu pisałeś, że akurat perspektywa wcale ci nie przeszkadza ;) |
Ginden |
A nie można wyciągnąć modelu 3d z H4 i zrobić z niego normalnej jednostki? |
Trith |
W H4 nie ma modeli 3D. Są tylko klatki wykonane tak, by wyglądały jak w 3D, lecz tak naprawdę, są 2D. Jest ich tylko nieco (chyba kilkakrotnie) więcej porównaniu z tymi z H3, dzięki czemu jednostkę możemy widzieć nie tylko z boku, ale z różnych perspektyw w zależności od sytuacji (ustawienia jednostki względem oglądającego). Klatki są tam ułożone podobnie jak w MM. |
Artov |
Teraz pracuję trochę nad jaszczuroludźmi. Jednego z serii już zaprezentowałem - Jaszczurzego Dżina Kończę teraz następnego jaszczura i niedługo zamieszczę jego def. ale na razie mam dylemat. Otóż jak ukończę aktualnego defa. mam zamiar zrobić następnego, a mianowicie - Króla Jaszczuroludzi ale nie mam pojęcia jakie osprzętowanie mu dać. Myślałem na razie nad takimi projektami: Link do obrazka Ewentualnie mógłbym to wsadzić mu na głowę, ale wygląda dość dziwnie Prosziłby o radę |
Dragonar |
Jak bawisz się z jaszczurkami to dołącz tutaj. :P |
strona: 1 - 2 - 3 ... 80 - 81 - 82 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel