Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 80 - 81 - 82 ... 162 - 163 - 164

ziomal121 PW
17 marca 2010, 20:32
Nareszcie jakaś ciekawa jednostka!Nie jakieś sklejki, lecz pięknie wykonany potwór.Bardzo pasuje do (Ho)MM.Najabardziej podoba mi się ten jego niebieski kolorek ;]

Ginden PW
17 marca 2010, 21:30
Naucz się korzystać z tagów.
Tutaj.
Cytat:
Aby zadziałało, nawiasy zwykłe należy zastąpić kwadratowymi - [ ].
Jednostka nie jest zła, choć trochę statyczna - dodaj jej czegoś.

packa PW
18 marca 2010, 10:13
I like it! It's very funny ^^
I waiting else :D

Drwal PW
20 marca 2010, 18:47
Ostatnio złapałem trochę czasu i udało mi się stworzyć coś prymitywnego. Oczywiście proszę nie traktować tego poważnie, jednostka jest stworzona dla żartów i nie jest idealna.
Nazwa: biznesmen


Def do ściągnięcia:
http://www.space-nation.eu/?d=3E6629101
(finalna wersja poprawiona przez Artova)

Artov PW
20 marca 2010, 23:21
Ekhm...
Faktycznie.
Może wygląd jednego screena może się wydać interesujący, ale jak się przejrzy cały def. to aż ciarki przechodzą...
Jednostka wykonana beznadziejnie.
Najgorsza jest animacja śmierci i ataku.
Przecież łatwo jest w paincie zrobić 'znikanie' aerografem, a wygląda o niebo ładniej.
A atak zrobiłbym tak, że rzucałby jakąś książką.
Ale pomysł śmieszny. :D

EDIT: Drwalu - poprawiłem znacząco twojego biznesmana, ale nie wiem, czy mogę go opublikować. Jakby co to przesyłam ci na E-mail plik def. Przejrzyj go i powiedz czy mogę go pokazać publicznie.

Drwal PW
21 marca 2010, 07:04
Nawet nie możesz, a powinieneś. Twoja wersja jest bardzo dobra, a efekt książki znakomity. Dopracowałeś chyba każdą klatkę. Widać, że jeszcze muszę się dużo uczyć.

EDIT: Jak będę robić kolejną jednostkę to najpierw skonsultuje się z Tobą, masz dużą wyobraźnie i umiejętności.

Artov PW
21 marca 2010, 12:55
Dzięki za komplement drwalu :)
Poprawionego defa można pobrać tutaj

EDIT:
(To mitabrin)
Pewnie już wiesz, ale tak na wszelki wypadek przypominam, że serwer Upik.pl zakończył działalność.
Albo musisz usunąć linki ze swojej strony, albo dodać nowe.
(będzie z tym trochę roboty - współczuję)

Drwal PW
24 marca 2010, 17:03
Kurcze szkoda, że dopiero dziś udało mi się zajrzeć na dłużej do kompa. Strona upik rzeczywiście przestała działać, chętnie bym pomógł Mitabrinowi przenieść te pliki na inny serwer. Niestety teraz sporo defów może przepaść na zawsze:(.

Ginden PW
24 marca 2010, 18:22
Mitabrin dostał płatny hosting ode mnie, w prezencie.
Dziwne, że jeszcze nie poprawił linków.

Artov PW
25 marca 2010, 20:21
Załączam dwa malutkie defy. jednostek na mapie
Def. biznesmena
(i przy okazji)Def. Regnańskiego pirata z M&M7 (niegdyś wyciągniętego przez dragonara)

EDIT:
Prezentuję nową jednostkę stworzoną przeze mnie:
Jaszczurzy Dżin (lub Dżinowy Jaszczur)



Biografia:
<Error>

Tu zamieszczam dwa screeny:
http://img709.imageshack.us/img709/5840/screng.png
http://img87.imageshack.us/img87/7915/scren2g.png

Proszę nie oceniać "na oko" tylko ściągnąć i ocenić wykonanie w grze.

Dziękuję za uwagę.




Aha! Zapomniałbym!
Download def.

Mitabrin PW
26 marca 2010, 20:07
Cytat:
Mitabrin dostał płatny hosting ode mnie, w prezencie.
Dziwne, że jeszcze nie poprawił linków.

Kilka plików wgrałem na serwer, ale kiedy chciałem dla próby ściągnąć, to wymagało wpisania hasła. Poza tym ostatnio moje zasoby czasowe są tak mocno ograniczone, że naraz uczę się kilku przedmiotów. :3

Artov PW
28 marca 2010, 18:52
Na stronie Mitabrina jest kilka (chyba dwie) jednostki wyciągnięte z H4. Czy wie ktoś jak da się wyciągnąć takie jednostki?

Cytat:
Kilka plików wgrałem na serwer, ale kiedy chciałem dla próby ściągnąć, to wymagało wpisania hasła
Polecam server http://www.space-nation.eu

Dragonar PW
28 marca 2010, 20:03
Jednostki z H4 wyciągnąć się da, ale jest to nieopłacalne - są widziane z całkowicie nieodpowiedniej perspektywy i nie nadają się do H3. Już lepiej robić konwersje z MM, ewentualnie z H2. :P

Artov PW
28 marca 2010, 23:18
Cytat:
Jednostki z H4 wyciągnąć się da, ale jest to nieopłacalne - są widziane z całkowicie nieodpowiedniej perspektywy i nie nadają się do H3.:P
A jakiś czas temu pisałeś, że akurat perspektywa wcale ci nie przeszkadza ;)
<a oprócz tego>
Prezentuję pierwsze sześc klatek animacji ataku jaszurzego miecznika.
Pokazuję go teraz, bo nie wiem czy ktoś go już wcześniej nie zrobił.
http://img189.imageshack.us/img189/9287/jaszcz.gif

dambibi PW
29 marca 2010, 02:03
Mi też perspektywa nie przeszkadza - ale jak to by wyglądało w h3? Gdzie zazwyczaj potwory obrócone są bokiem, to teraz były by plecami, a i to nie wszystko bo od góry.

Dragonar PW
29 marca 2010, 15:26
Artov:
A jakiś czas temu pisałeś, że akurat perspektywa wcale ci nie przeszkadza ;)
Ta z MM nie, ale tak różniąca się jak w H4 - bardzo mi przeszkadza...

Ginden PW
29 marca 2010, 16:51
A nie można wyciągnąć modelu 3d z H4 i zrobić z niego normalnej jednostki?

Trith PW
29 marca 2010, 17:11
W H4 nie ma modeli 3D. Są tylko klatki wykonane tak, by wyglądały jak w 3D, lecz tak naprawdę, są 2D. Jest ich tylko nieco (chyba kilkakrotnie) więcej porównaniu z tymi z H3, dzięki czemu jednostkę możemy widzieć nie tylko z boku, ale z różnych perspektyw w zależności od sytuacji (ustawienia jednostki względem oglądającego). Klatki są tam ułożone podobnie jak w MM.

Artov PW
29 marca 2010, 20:28
Teraz pracuję trochę nad jaszczuroludźmi.
Jednego z serii już zaprezentowałem - Jaszczurzego Dżina
Kończę teraz następnego jaszczura i niedługo zamieszczę jego def. ale na razie mam dylemat.
Otóż jak ukończę aktualnego defa. mam zamiar zrobić następnego, a mianowicie - Króla Jaszczuroludzi ale nie mam pojęcia jakie osprzętowanie mu dać.
Myślałem na razie nad takimi projektami:
Link do obrazka
Ewentualnie mógłbym to wsadzić mu na głowę, ale wygląda dość dziwnie
Prosziłby o radę

Dragonar PW
29 marca 2010, 20:38
Jak bawisz się z jaszczurkami to dołącz tutaj. :P
strona: 1 - 2 - 3 ... 80 - 81 - 82 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel