Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 77 - 78 - 79 ... 162 - 163 - 164 | |
Dragonar |
Haregar: Dziwna nazwa... Sam nie wiem jak go nazwać... Może "miotacz"? Nie jako broń, lecz jako człowiek, który miota pociskami laserowymi? :P
Jak go nazwiesz? Może "Założyciel" ? |
Drwal |
Trith: Chyba raczej ja zawiniłem, to moja pierwsza jednostka i nie wszystko wygląda tak jakbym tego chciał. Dla pocieszenie dodam, ze w trakcie gry aż tak źle to nie wygląda.
Ten feniks kicha! Ptasia grypa!... A tak na poważnie: Czy to konwersja do formatu *.gif zepsuła jakość? |
Tarnoob |
Cytat: Ojciec dyrektor? Ojciec założyciel? Facet z miotaczem? Snajper? Pierwszy laserowy? Strzelec honorowy? Sługa Kastore’a? Spiskowiec? Psychopata? Wódz? Technokrata? Technomanta? Laseromanta? Światłowładny? Luksolog?
Sam nie wiem jak go nazwać… Może „miotacz”? Nie jako broń, lecz jako człowiek, który miota pociskami laserowymi? :P |
Dragonar |
Cytat: To nie było odwrócenie kolorów, tylko zwiększenie wartości 3 kolorów (RGB) w IrfanViewie. Albo zmniejszenie, nie pamiętam. Tło można zmienić ręcznie za pomocą palety kolorów, albo w DefToolu ustawić ten kolor który nam wyjdzie jako tło. :PDragonarze, pytanie chyba do Ciebie, bo wiem że to kiedyś robiłeś:D. Otóż tak jak Ty odwróciłem kolory jednej jednostce(pamiętasz jeszcze swojego kwasowego feniksa?). Niestety oprócz samej jednostki, kolor zmieniło same tło. Masz na to jakiś sposób? Czy zmieniasz tło każdej klatki po kolei? Oczywiście pomoc innych mieszkańców Groty także mile widziana.:) Wybacz, że tak późno. |
Drwal |
Dzięki za pomoc Dragonarze, teraz biorę się za następną jednostkę. Na pewno skorzystam z Twoich rad. |
Dog Master |
Przeczytałem kilka stron tego tematu i zachciało mi się zrobić własną, na razie przemalowaną, jednostkę. Niestety nie wiem jak wyciągnąć klatki z pliku def. Mógłby ktoś mi powiedzieć jak to się robi? Z góry dziękuję za odpowiedz. |
Trang Oul |
Otwieramy plik DefViewem, zaznaczamy interesującą nas klatkę, naciskamy F3 i zapisujemy. |
Artov |
Gdzie mogę znaleźć pliki .def do poszczególnych jednostek? Chcę zrobić przekolorowankę :P |
Dragonar |
W katalogu Data są pliki *.lod. W 'h3sprite.lod' są pliki *.def jednostek. *.lod można otwierać ResEditem. TU jest poradnik do ResEdita. Najpierw dowiedz się gdzie co jest, nim zaczniesz cokolwiek zmieniać w grze. :P |
AmiDaDeer |
<przedszkolanka mode> Za pomocą programu Resedit który możemy znaleźć w dziale download znajdującym się w dziale WoG Kwasowej Groty otwieramy plik H3sprite.lod i wyciągamy odpowiednie pliki o rozszerzeniu .def, które potem za pomocą DefViewa możemy otworzyć i zamienić na szereg map bitowych.</przedszkolanka mode> EDIT: Dragonarze, dlaczego mnie wyprzedziłeś? No dlaczego? |
Dragonar |
Hobbit: Bo masz pecha? :PEDIT: Dragonarze, dlaczego mnie wyprzedziłeś? No dlaczego? Muszę dokończyć mój poradnik, który pomaga w zaczęciu modowania HoMM3 - ale jakoś mi się nie chce. ;P Ale w końcu to zrobię i chyba będzie mniej pytań. :) |
AmiDaDeer |
Dragonar: Wręcz przeciwnie - zaczną się pytania, gdzie takowy poradnik się znajduje.
chyba będzie mniej pytań. :) |
Dragonar |
Pełna animacja pomidorka! Zrobiłem go całkowicie od nowa. |
Mitabrin |
Fajna... A masz wersję odefioną? |
Dragonar |
Nie, ale zrobię... Jak znajdę sposób na dobre umiejscowienie jednostki bez użycia GIF Animatora, który psuje jakość takiej prostej grafiki. :P |
Master13 |
Chcialem zaprezentowac moja pierwsza jednostke i zapytac czy warto robic jej pelna animacje |
AmiDaDeer |
A co to jest? :P |
Master13 |
centaur, lub cos w tym stylu nazwijmy to centaurem wojennym |
Drwal |
Mi się wydaję że jak najbardziej warto, nie jestem specem od grafiki, ale wygląda to dosyć hirołsowo i ciekawie, zwłaszcza od pasa w dół. Góra tak sobie pasuje, więc może popraw coś kolorystycznie. Sama broń jest w porządku, jestem ciekaw jak będzie wyglądała animacja ataku, jeśli oczywiście dokończysz projekt.:) |
AmiDaDeer |
Akurat broń mi się najmniej podoba. Nie wiem nawet, co on w tej łapie trzyma - włócznię, piorun czy parasol! |
strona: 1 - 2 - 3 ... 77 - 78 - 79 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel