Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: Silnik M&M8
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)

absflg PW
18 stycznia 2010, 17:49
Mógłby ktoś zreferować silnik gry MM8? Szukałem w sieci, ale nigdzie nie znalazłem pełnego opisu systemu ze wszystkimi wzorami. Mógłby ktoś mi pomóc?

Ginden PW
18 stycznia 2010, 22:23
- zdezintegrowane -

AlamarAlamarNastępnym razem pisz normalnie. :P

absflg PW
19 stycznia 2010, 11:45
Ale jak można grać w cRPG nie znając wzorów???

Field PW
19 stycznia 2010, 13:37
Normalnie. System wszystko przelicza i wsio. Ale podejrzewam, że mnożniki nie są zbyt skomplikowane, np. wydaje mi się, że obrażenia zadawane są wg. wzoru W[(S+kX)-W]. Ale to przypuszczenia.

cRPG wymaga od gracza uczestnictwa, nie analizy. I zajrzyj na Castle Gobs, tam są różne takie ciekawostki, może i to będzie.

A może i nie.

Acid Dragon PW
19 stycznia 2010, 15:23
Przede wszystkim powiedz dokładnie o co Ci chodzi, bo "silnikiem" gry nazywa się graficzne jądro programu, środowisko trójwymiarowe.

Po drugie - samo cRPG polega m.in. na tym, że zamiast siedzieć z kartką papieru i ołówkiem, obliczenia robi za nas komputer, więc mało kogo obchodzi według jakiego wzoru są zadawane obrażenia, zwłaszcza, jeśli walka odbywa się w czasie rzeczywistym z wrogami w ilości idącej w dziesiątki. Poza tym to ile obrażeń w praktyce zadaje dany potwór można szybko przekonać się na własnej skórze jak tylko się do nich podejdzie ;).

Korzystanie z jakichkolwiek wzorów nie miałoby tu większego sensu. W czasie wykonania jednego obliczenia stoczy się z 10 walk ;P.

AlamarAlamarAlbo rzuci się Armageddon i po kłopocie. ;P

Ginden PW
19 stycznia 2010, 15:24
Ah, o to chodziło...
Poszukaj, Alamar podawał linka do arkusza, który wylicza atak i trochę innych rzeczy.
temat: Silnik M&M8

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel