Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss - archiwum komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 34 - 35 - 36 | |
Nebirios21 |
Witam. HotA miała wyjść prawie rok temu. Czy znana jest obecna data? |
Mitabrin |
Prima aprilis? :P |
AmiDaDeer |
Cytat: Też nie wiem, skąd ktoś takową datę wytrzasnął i czemu mało kto potrafi zrozumieć, że żadnej konkretnej informacji nigdy od strony samego teamu nie było. :P
HotA miała wyjść prawie rok temu. |
Drwal |
Tzn ktoś taką informację znalazł na forum HotA, sam ją też widziałem, potem okazało się że to nie prawda i nagle post z wypowiedzią został skasowany. Zresztą tego samego dnia, kiedy miała teoretycznie wyjść pierwsza część HotA zapytałem na ich forum dlaczego nie ma jeszcze premiery, otrzymałem od Docent Picolana (czy jakoś tak) odp.: we want to achieve maximum quality. Więc coś w tym chyba było, jak jeden z twórców podaję powód dla którego HotA wtedy nie wyszła. |
Wiwern |
Problem tkwi, że był temat, że HotA wyjdzie przed końcem lutego lub na początku marca. I był to temat przyklejony. Wszelkie inne wypowiedzi autorów też nawiązywały do marca. A wszystko to było na oficjalnym podforum Hoty :P. |
Haregar |
Cytat: Wiesz, kiedyś pisało, że WoG patch 3.59 wyjdzie w 2008 roku, ew. na przełomie '08 i '09... ;)Witam. HotA miała wyjść prawie rok temu. Czy znana jest obecna data? |
Nebirios21 |
Dzięki, że mnie poinformowaliście. Tak to nadal bym myślał, że HotA miała wyjść pod koniec marca 2009;p. Na forum JB ktoś napisał, że ma ona wyjść pod koniec marca. |
Haregar |
Cytat: Pewnie nie wyjdzie ten addon w ogóle. Ambicje twórców są większe chyba od chęci zrobienia tego czegoś i nie wiem ja, ani inni, czy ich screeny pokazywały mod in-game czy są tzw. materiałami promocyjnymi, pokazującymi nowości i tym podobne, ale w formie sklejki (fakt screen, mówiąc krótko) .Dzięki, że mnie poinformowaliście. Tak to nadal bym myślał, że HotA miała wyjść pod koniec marca 2009;p. Na forum JB ktoś napisał, że ma ona wyjść pod koniec marca. Sam Acid mi powiedział, że to klapa. ;) |
Acid Dragon |
No - nie do końca tak powiedziałem ;) Powiedziałem, że wg mnie jest to przeliczenie się autorów z własnymi siłami co zaowocuje(zaowocowało?) śmiercią naturalną projektu. Nawet jeśli wierzyć wszelkim pogłoskom o zastępach profesjonalistów lepszych od obecnej grupy CoreWoG, to jednak chociażby obserwując wieloletnią historię egipskiego bastionu, uważam, że na trzy nowe miasta od tych samych autorów fizycznie nie ma szans. Wg mnie - albo twórcy zmniejszą rozmiar projektu i wydadzą go w mniej spektakularnej formie, albo nigdy go nie wydadzą. |
Haregar |
No fakt, przejrzałem maila jeszcze raz. Ale bądź co bądź dobrze mówisz - ja kibicowałem egipskiemu miastu od początku, od ogłoszenia projektu. Powiało świeżością, całkowicie nowym miastem i widać efekt jest. Tutaj powiało świeżością aż 3 nowych miast, które prawdę mówiąc są bardzo dobre, ale. No właśnie, to wredne "ale" . Powróciłem do świata m&m i jak już przeczytałem o tych ambicjach twórców, nie chciało mi się wierzyć. Tym bardziej coś zwątpiłem, że już mają trochę rzeczy gotowych. I dobra, po oglądnięciu wstępnym obrazków czytam na heroescommunity.com o tym projekcie i... no, HoTA wcale nie jest w takim zaawansowanym stadium, co nie zmienia faktu, że nadal kibicuję twórcom. Acid, jesteś obeznany w temacie wokół tego moda, tak? W takim razie powiedz mi, umarł on "śmiercią naturalną" jak to ująłeś, czy przeszedł tylko w stan hibernacji? |
Mitabrin |
Acid chyba dość mało obeznanym w tym co się dzieje poza polskimi serwisami (wnioskuję to z uwagi na to, że moda Stargate Atlantis nie zna, oraz o modzie zmieniającym H3 na H2 dowiedział się o ile pamiętam z nowiny w Jaskini Behemota). Ale dlatego, że ja jestem osobą, która lubi myszkować po różnych serwisach oraz z uwagi na to, że pamięć mam dość dobrą (mimo, że mój liszowy mózg ostatnio był zjadany przez pewne mrówki...) to mam nadzieję, że moja wiedza będzie ci wystarczać (lista aktualności będzie w punktach): 1. Miasto Cathedral wyjdzie przed Kronverk, gdyż ponoć jest bardziej skończone (co potwierdza hipotezę, że zamiast skupić się na jednym, ale bardzo porządnie, to robią wszystko patrząc bardziej na ogół, aniżeli szczegół). 2. Ostatnio twórcy powiedzieli, że wersja beta moda, ta która miała wyjść w Marcu 2009 NIE będzie udostępniona dla publiki (co dla mnie w zasadzie potwierdza przypuszczenia, że twórcy robią sobie z nas po prostu jaja). 3. Wszystkie grafiki do pierwszej wersji HotA zostały już zrobione, więc pozostają tylko wszystkie sprawy techniczne (swoją drogą to dość ciekawe, gdyż biorąc pod uwagę to, że gdy twórcy ogłaszali projekt mówili, że już udało im się złamać kod źródłowy i pododawać technicznie z 90% wszystkiego). 4. SAG, pewien członek forum DF2 (tak, to jest to wielkie forum Rusków, na którym znajdują się te wszystkie projekty miast bez przyszłości) powiedział, że w HotA NIE będzie dowódców. Nie jestem pewien tej informacji, gdyż nie wiem jak bardzo wiarygodnym źródłem jest on. 5. Strona download HotA była sobie od Lutego do Października. Stała sobie pusta i nic na niej praktycznie nie było (a była na płatnym serwerze...). 6. Na stronie Hippocamusa (jeden z członków teamu) pojawiła się galeria z wieloma animacjami Kronverk. Strona ta jest tu. Tak poza tym to oprócz fanów pokazujących "nowe" screeny, które były dawno temu dane przez team nie ma. |
Haregar |
Cytat: A znałeś go wcześniej, parę lat temu, jak rzeczy było troszkę mniej? On był i w zasadzie nawet teraz jest wielkim źródłem informacji na temat WoG czy uniwersum Mocy i Magii. Z tego co wiem to wiedział on o modzie Stargate Atlantis (pisał o nim na forum i skrytykował) i korzystając z okazji - podzielam jego opinię. O ile wykonanie jest przyzwoite, to powinni zrobić coś więcej, niż miasto, w którym zamiast jednostek są bohaterowie serialu (którego nie oglądam) .Acid chyba dość mało obeznanym w tym co się dzieje poza polskimi serwisami (wnioskuję to z uwagi na to, że moda Stargate Atlantis nie zna, oraz o modzie zmieniającym H3 na H2 dowiedział się o ile pamiętam z nowiny w Jaskini Behemota). Inną sprawą jest to, że ja o tym drugim podanym przez ciebie modem dowiedziałem się z heroescommunity.com, z forum bodajże. Skąd wiesz, że Acid obudził się jak dali to na Jaskini Behemota jako news? Cytat: Oj, ja kiedyś też lubiłem surfować po różnych serwisach o grach/grze, teraz nie mam czasu, a jak już mam to albo gram albo też czytam, ale bardziej naukowe rzeczy, szczególnie moją ukochaną historię! ^^Ale dlatego, że ja jestem osobą, która lubi myszkować po różnych serwisach oraz z uwagi na to, że pamięć mam dość dobrą (mimo, że mój liszowy mózg ostatnio był zjadany przez pewne mrówki...) to mam nadzieję, że moja wiedza będzie ci wystarczać (lista aktualności będzie w punktach): Cytat: Kronverk to jest podobne do zamku krasnoludów z Kuźni Przeznaczenia, dodatku do H5, tak? I na jakich zasadach byłaby tworzona "Katedra" ? Chodzi mi o koncepcję miasta, pomysł.1. Miasto Cathedral wyjdzie przed Kronverk, gdyż ponoć jest bardziej skończone (co potwierdza hipotezę, że zamiast skupić się na jednym, ale bardzo porządnie, to robią wszystko patrząc bardziej na ogół, aniżeli szczegół). Cytat: Widać już, że coś nie tak. Co, mają ogromny osobny "testing team" do testowania moda pod kątami miast, animacji, zbalansowania, kompatybilności? Chyba nie, a jak tak to pozostaje trzymać kciuki, co ciągle robię. *zdrętwiały kciuk upada Haregarowi na ziemię* argh!2. Ostatnio twórcy powiedzieli, że wersja beta moda, ta która miała wyjść w Marcu 2009 NIE będzie udostępniona dla publiki (co dla mnie w zasadzie potwierdza przypuszczenia, że twórcy robią sobie z nas po prostu jaja). Cytat: To niech dadzą w pełni animowalny filmik z gry, in-game, żeby pokazać efekt swej pracy. Poza tym pewno sobie żarty robią - nie wiem, czy w ogóle idzie złamać kod źródłowy nawet dobremu programiście. Tylu próbowało, nawet ten VCMI powstaje.... :/3. Wszystkie grafiki do pierwszej wersji HotA zostały już zrobione, więc pozostają tylko wszystkie sprawy techniczne (swoją drogą to dość ciekawe, gdyż biorąc pod uwagę to, że gdy twórcy ogłaszali projekt mówili, że już udało im się złamać kod źródłowy i pododawać technicznie z 90% wszystkiego). Cytat: Wybacz lekki odchył od tematu, ale masz coś do Rosjan? Toż to swojskie ludzie, znam kilku i są spoko.4. SAG, pewien członek forum DF2 (tak, to jest to wielkie forum Rusków, na którym znajdują się te wszystkie projekty miast bez przyszłości) powiedział, że w HotA NIE będzie dowódców. Nie jestem pewien tej informacji, gdyż nie wiem jak bardzo wiarygodnym źródłem jest on. Wracając do moda to ich prawo, żeby nie było dowódców, wszak to nie będzie rozszerzenie WoG'a, tylko HoMM3:SoD, tak? Cytat: Może nie chcieli nic udostępniać? Rzadko kto wyrzuca pieniądze na płatny serwer, żeby nic na nim nie robić. Może myśleli, że to już, ale jednak się wstrzymali? Też jest taka możliwość.5. Strona download HotA była sobie od Lutego do Października. Stała sobie pusta i nic na niej praktycznie nie było (a była na płatnym serwerze...). Cytat: Dziękować. Wprawdzie nie wszedłem jeszcze na nią, ale jeśli są tam jednostki to gorąco kibicuję chociażby temu jednemu miastu - miast nigdy nie za mało ani nie za wiele.6. Na stronie Hippocamusa (jeden z członków teamu) pojawiła się galeria z wieloma animacjami Kronverk. Strona ta jest tu. Cytat: Team się rozpadł? Nikt już nic nie mówi z tej grupy modderskiej tworzącej HoTA? Czy może trzymają to w tajemnicy, żeby nagle wejść z hukiem i pokazać swoje dzieło? ^^Tak poza tym to oprócz fanów pokazujących "nowe" screeny, które były dawno temu dane przez team nie ma. Ależ długi post wyszedł, przepraszam wszystkich. |
Acid Dragon |
Cytat: Acid chyba dość mało obeznanym w tym co się dzieje poza polskimi serwisami (wnioskuję to z uwagi na to, że moda Stargate Atlantis nie zna, oraz o modzie zmieniającym H3 na H2 dowiedział się o ile pamiętam z nowiny w Jaskini Behemota). Udowadniać niczego nie muszę. Sugerowałbym jednak z powstrzymaniem się od opinii niepewnych, wprowadzających innych w błąd. Apropos.... Cytat: 1. Miasto Cathedral wyjdzie przed Kronverk, gdyż ponoć (...) Cytat: 2. (...) (co dla mnie w zasadzie potwierdza przypuszczenia, że twórcy robią sobie z nas po prostu jaja). Cytat: 3. (...) (swoją drogą to dość ciekawe, gdyż biorąc pod uwagę to, że gdy twórcy ogłaszali projekt mówili, że już udało im się złamać kod źródłowy i pododawać technicznie z 90% wszystkiego). Cytat: 4. Nie jestem pewien tej informacji, gdyż nie wiem jak bardzo wiarygodnym źródłem jest on. Cytat: 5. Stała sobie pusta i nic na niej praktycznie nie było (a była na płatnym serwerze...). No więc właśnie. Nie ma ŻADNYCH oficjalnych informacji - PLOTEK za to z trzeciej ręki jest od groma. O prawie wszystkich (z jednym wyjątkiem) wymienionych "punktach" wiem (podkreślę to, bo najwyraźniej gdy czegoś nie powiem, to znaczy, że tego nie wiem ;P). Radzę więc nie powtarzać plotek i tego, co "podobno" wiadomo i "ponoć" jest, ale poczekać na informacje cokolwiek z pierwszej ręki. Tego od dłuższego czasu brak. I stąd właśnie mój wniosek. Natomiast odpowiadając wprost na pytanie Haregara - nie, oczywiście nie ma żadnej oficjalnej informacji jakoby projekt miałby umrzeć. Mogę się więc mylić. Oceniam tylko to, co się pojawia (a raczej - co się NIE pojawia) na zagranicznych serwisach, jak i na podstawie tego, co wiem "historycznie" o tempie tego typu prac. |
Mitabrin |
Wasza Kwasowość: Radzę więc nie powtarzać plotek i tego, co "podobno" wiadomo i "ponoć" jest, ale poczekać na informacje cokolwiek z pierwszej ręki. Tego od dłuższego czasu brak. I stąd właśnie mój wniosek. Z pierwszej ręki? To członkiem HotA teamu też jesteś? :P Haregar: Z tego co wiem to wiedział on o modzie Stargate Atlantis (pisał o nim na forum i skrytykował) i korzystając z okazji - podzielam jego opinię. O ile wykonanie jest przyzwoite, to powinni zrobić coś więcej, niż miasto, w którym zamiast jednostek są bohaterowie serialu (którego nie oglądam) . I tymi słowami właśnie udowodniłeś, że nie wie(sz), gdyż ten mod z nowym miastem ma tyle wspólnego co Quake z saperem. :P Haregar: Inną sprawą jest to, że ja o tym drugim podanym przez ciebie modem dowiedziałem się z heroescommunity.com, z forum bodajże. Skąd wiesz, że Acid obudził się jak dali to na Jaskini Behemota jako news? Wnioskuję to z dawnej jego wypowiedzi na cmentarnym chacie. :3 Haregar: I na jakich zasadach byłaby tworzona "Katedra" ? Chodzi mi o koncepcję miasta, pomysł. Tutaj jest strona o tym mieście. Wprawdzie jest po rosyjsku, ale screenów tłumaczyć nie trzeba. :3 Haregar: Wybacz lekki odchył od tematu, ale masz coś do Rosjan? Toż to swojskie ludzie, znam kilku i są spoko. Wracając do moda to ich prawo, żeby nie było dowódców, wszak to nie będzie rozszerzenie WoG'a, tylko HoMM3:SoD, tak? Taa... bazujące na silniku WoGa... Pytanie o posiadanie czegoś do Rosjan przemilczę, gdyż nie wiem odnośnie czego to było... |
Acid Dragon |
Cytat: Z pierwszej ręki? To członkiem HotA teamu też jesteś? :P Nie sugerowałem siebie. Nie wiem skąd ten wniosek. Mówiłem o głównych twórcach, którzy od dawna milczą. Cytat: I tymi słowami właśnie udowodniłeś, że nie wie(sz), gdyż ten mod z nowym miastem ma tyle wspólnego co Quake z saperem. :P Wiem, że nie do mnie, ale z tego co mi wiadomo - miasto ma być. Ino z ledwie kilkoma (czterema?) budynkami, bo tyle jest potrzebnych autorowi do jego mapy. Dodajmy, że owo Stargate to właśnie mapa, a nie mod - na wzór 300 spartan. Poza mapą nie da się tymi nowościami grać "na co dzień". Cytat: Wnioskuję to z dawnej jego wypowiedzi na cmentarnym chacie. :3 Nie do końca, choć wtedy rzeczywiście pomyślałem, coby się temu przyjrzeć bliżej. Już od lat na heroescommunity.com średnio co miesiąc pojawia się jakiś nowy, rewolucyjny projekt. Wszystkie kończą tak samo, więc z reguły zwyczajnie nie biorę ich na serio. Od dłuższego czasu już nawet się tam nie wypowiadam, ino czytam, lub wręcz tylko zerkam nie wczytując się dokładnie. Cytat: Taa... bazujące na silniku WoGa... No właśnie to takie trochę.... niesmaczne. Coś jak: "no dobra, doceniamy, co zrobiliście, ale spieprzyliście tak wiele, że my sobie weźmiemy waszą pracę i dopiero zrobimy z niej coś używalnego". Jeśli tak wiele rzeczy w WoGu im się nie podoba, to na mój gust byłoby "uczciwiej", gdyby jednak własny dodatek opierali tylko na własnej pracy... |
Mitabrin |
Cytat: miasto ma być. Ino z ledwie kilkoma (czterema?) budynkami, bo tyle jest potrzebnych autorowi do jego mapy. Cóż, miasto ma (teoretycznie) być, ale tak naprawdę nie będzie spełniać żadnych "miastowych" funkcji... Poza tym - Wiem, że to mapa, ale dlatego, że ma ona podmieniać wiele jednostek (nie za pomocą ERM, ale po prostu zmieniać wszystko w plikach *.lod), to uważam to za moda... Cytat: Nie sugerowałem siebie. Nie wiem skąd ten wniosek. Mówiłem o głównych twórcach, którzy od dawna milczą. Moja pomyłka - pomyślałem, że ta wypowiedź: Radzę więc nie powtarzać plotek i tego, co "podobno" wiadomo i "ponoć" jest, ale poczekać na informacje cokolwiek z pierwszej ręki. Tego od dłuższego czasu brak. I stąd właśnie mój wniosek. Dotyczyła tego co ja napisałem do Haregara, więc, że skomentowałeś mnie jako złe źródło wiadomości podkreślając siebie jako źródło dobre (czytając teraz tą twą wypowiedź nie jestem w stanie zrozumieć jak mogłem dojść do tego wniosku). |
Haregar |
Od siebie dodam, że zgadzam się z wami, panowie. Niby niezależny i nieoficjalny dodatek HoTA do heroes3, a tutaj opiera się na WoG'u. Czyli - jak to Acid powiedział - "zwaliliście sprawę, my zrobimy to lepiej, ale wasze śmieci też jakoś ponaprawiamy" i bum! nagle okaże się, że cały WoG to był autorstwa teamu HoTA, chociaż ja nie wierzę, że byliby do tego zdolni. Ot robią kolejny modzik do naszej ulubionej gry i wykorzystają kilka rozwiązań. @Mitabrin O tych Rosjanach to chodziło mi, żeby nie pluć ogniem - wszak to nasi bracia. :] |
Acid Dragon |
No, w każdym razie poczekajmy i zobaczmy co z tego wyjdzie. Niewykluczone, że wszystko faktycznie będzie zrealizowane, ale w oczekiwaniu albo na wieści, albo na zapomnienie jeszcze raz sugeruję, coby nie powtarzać niesprawdzonych i niepewnych informacji. Jak cokolwiek wyjdzie - fajnie. Jak nie - burzy nie będzie, armageddonu też nie. |
FilipsO |
Może niezwiązane z tematem, ale nie chcę zakładać nowego. Ostatnio ściągnąłem Grova i nie chce mi się otwierać edytor map. Co zrobić? |
Mitabrin |
Odinstalować Grova, jak na razie nic innego nie można zrobić. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 ... 34 - 35 - 36 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss - archiwum | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel