Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 74 - 75 - 76 ... 162 - 163 - 164

Field PW
28 grudnia 2009, 14:38
Albo pracownię Gepetto z Pinokia :P

Choć miasto drewnianych golemów (wooden steampunk XD) byłoby całkiem zabawne :D

vinius PW
28 grudnia 2009, 14:38
@Sir Jako - o ile pamiętam, Szarak robił sporo fajnych smoków, ale chyba nie wykonał ich ostatecznie, kiedyś z Nim o tym gadałem. Niemniej jednak o ile wiem proces tworzenia takiego smoka był na tyle pracochłonny, że mym zdaniem by uzyskać pełną animację to trzeba by poświęcić dużo czasu.
Poniżej jednostki Szaraka:
http://img103.imageshack.us/img103/4886/firedragonmf2.jpg - Fire Dragon
http://img225.imageshack.us/img225/9611/wys322annik346miercikx1.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/6123/wys322annik346mierci2ow5.jpg - smoki inne

Lightning PW
30 grudnia 2009, 22:12
Witam!
Chciałbym zaprezentować Wam swój projekt smoczego golema zainspirowanego jednostką z HoMM 4.

Można go podziwiać tutaj:

http://i48.tinypic.com/2e3u9uq.jpg
http://i45.tinypic.com/qoem37.jpg
http://i48.tinypic.com/m8fblf.jpg
http://i48.tinypic.com/20kyfra.jpg
http://i47.tinypic.com/2uhygt0.jpg

Jak zrobię szkielet, spróbuję nadać mu jakąś bardziej naturalną pozycję. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Ocenki mile widziane :)

Mitabrin PW
30 grudnia 2009, 22:20
Wow... Całkiem nieźle, a biorąc pod uwagę to, że tu grafików 3D ze świecą szukać to nawet bardzo dobrze... Rany jak tak dalej pójdzie to nawet ja zacznę się uczyć modelowania...


ps. Czy ta tekstura na skrzydłach to są... Cegły? :P

Lightning PW
30 grudnia 2009, 22:30
Znalazłem ją pod hasłem "płótno" :D

Chmiel PW
31 grudnia 2009, 14:21
Lightning całkiem niezłe, ale lepiej opieraj się na tym prototypie, niż finalnej wersji z HIV.

Lightning PW
31 grudnia 2009, 14:51
Tak naprawdę, to z HoMM 4 pożyczyłem tylko nazwę oraz pomysł na "smoka robota".

A tutaj przedstawiam Wam pierwsze animacje mojego dzieła:

http://www.youtube.com/watch?v=hQH1uJRIjNE

Goldenraz PW
31 grudnia 2009, 15:18
Golem dobry, animacja bardzo dobra.
Moim zdaniem przydałaby mu się zmiana proporcji: większy tułów, brzuch, czy jak to nazwać (część między szyją, kończynami), krótsza szyja, ogon mi też trochę nie pasuje.
EDIT: I skrzydła trochę większe.

Gdyby nie to, że to model 3D to bym się nie czepiał, ale tam łatwo zmienić ;)

Lightning PW
1 stycznia 2010, 20:53
Tutaj znajduje się plik def mojej pierwszej jednostki:

http://www.mediafire.com/download.php?2y0k0n2tmmw

A tu obrazek jej ulepszonej wersji:

http://i45.tinypic.com/262xuo0.jpg

Co o nim sądzicie? Nie są zbyt podobne?

Acid Dragon PW
1 stycznia 2010, 21:12
Po pierwsze: to jednostka tworzona z modelu 3D, a to już dużo.
Po drugie: Stworzona w - jak rozumiem - dwa dni.
Animacja bardzo płynna.

Czyli - jednak można :)
(Mówię zwłaszcza do panów paintowców ;P)

Aczkolwiek do H3 to się tak nie bardzo nadaje... w dwóch hexach nijak się nie mieści - zwłaszcza animacja śmierci. A i styl graficzny cokolwiek nie pasujący... może przy zmniejszeniu i nieco innych texturach?

AmiDaDeer PW
1 stycznia 2010, 21:14
Ogólnie jednostka... śmieszna nieco, ale i ciekawa. Ulepszona wersja też niezła. Postaraj się jednak poprawić nieco kąt padania kamery (poobserwuj nieco oryginalne jednostki, poćwicz, poprawiaj błędy).

Mitabrin PW
1 stycznia 2010, 21:43
Cytat:

Czyli - jednak można :)
(Mówię zwłaszcza do panów paintowców ;P)


To chyba powinno być na odwrót - jednak można stworzyć w paincie. :P

Cytat:
Aczkolwiek do H3 to się tak nie bardzo nadaje... w dwóch hexach nijak się nie mieści - zwłaszcza animacja śmierci. A i styl graficzny cokolwiek nie pasujący... może przy zmniejszeniu i nieco innych texturach?

Pozwól, że zacytuję tutaj pewnego francuskiego pianistę, autora najbardziej rozbudowanych map do WoGa:
Salamandre:
I don't get why people feel obliged to point endlessly that it is not HoMM style. This is WOG, and means HoMM3 modded. The original game is perfect and I can't see what it can be added in the same style. It has already everything it needs.

Today we have about 15 different styles creatures and of course they don't fit. But if everyone gives a few of his free time, tomorrow we will have 150 of them and be able to replace ALL, thus creating a new style.

Acid Dragon PW
1 stycznia 2010, 22:48
Cytat:
I don't get why people feel obliged to point endlessly that it is not HoMM style. This is WOG, and means HoMM3 modded. The original game is perfect and I can't see what it can be added in the same style. It has already everything it needs.

Today we have about 15 different styles creatures and of course they don't fit. But if everyone gives a few of his free time, tomorrow we will have 150 of them and be able to replace ALL, thus creating a new style.

Mówiąc wprost - nie zgadzam się z tym.
Posługując się podobną argumentacją - WoG oznacza "Heroes 3 1/2". *ale dalej* Heroes III. Chodzi o dodanie czegoś do gry, co jest *w zgodzie* z resztą. "Heroes 3 1/2" oznacza, że my mamy dodać "1/2" do "3", ale to mają być wciąż takie same elementy, tudzież w tym samym stylu. To nie jest "Heroes 3 + banan", ani tym bardziej "gra, która kiedyś nazywała się Heroes 3, ale zmieniliśmy jej styl i teraz nazywa się Warcraft of Guns (w skrócie WoG)".

Poza tym - animacja na pięć hexów nie tylko nie pasuje do Heroes III, ale jest zwyczajnie niemożliwa to technicznej realizacji.

Mitabrin PW
2 stycznia 2010, 19:04
Ale spójrz na to z innej strony - WoG ponoć miał służyć do ułatwienia modowania, a zaczynają powstawać do WoGa mody zupełnie zmieniające grę, jak np. Heroes 2 mod czy Stargate Atlantis (wprawdzie to tylko mapa, ale rozwinięta do potęgi największych rpgów), które styl Heroesów WoGóle zmieniają.

Z nudów zrobiłem kolejną jednostkę:


Podziwiajcie ponurego żniwiarza!
Pobrać go można stąd

Haregar PW
2 stycznia 2010, 20:17
Niezły, taki a'la HoMM2 ;)
A skoro już jesteśmy przy modyfikacjach, to pamięta ktoś mod "Warcraft 2" do WoGa? Kapitalna robota.

Mitabrin PW
2 stycznia 2010, 20:34
Ja szczerze mówiąc nie pamiętam... Odświeżysz mi pamięć? :3

Haregar PW
2 stycznia 2010, 20:42
Był kiedyś link, nie pamiętam na jakiej stronie. Podmieniał ten mod tylko widok niektórych obiektów i jednostek na mapie, ale ładnie to wyglądało. ;)
Idzie się domyślić, że jednostki Zamku i Twierdzy były podmienione, wszak tam są przeważające siły ludzi i w tym drugim zielonoskórych.

Acid Dragon PW
2 stycznia 2010, 21:12
Cytat:
Ale spójrz na to z innej strony - WoG ponoć miał służyć do ułatwienia modowania, a zaczynają powstawać do WoGa mody zupełnie zmieniające grę, jak np. Heroes 2 mod czy Stargate Atlantis (wprawdzie to tylko mapa, ale rozwinięta do potęgi największych rpgów), które styl Heroesów WoGóle zmieniają.

To, że się DA coś takiego stworzyć, nie znaczy, że NALEŻY.
Owszem, WoG daje wiele możliwości i narzędzi do modowania - ale nożem można równie dobrze zrobić sałatkę, jak i zarżnąć kogoś.

To zresztą nie jest nowy wynalazek - jeszcze przed powstaniem WOGa istniał chociażby mod podmieniający pewne grafiki na te z gry Warcraft II. Jakoś się nie przyjął :P. Fani - w sporej większości - chcą, żeby gra była dalej tą samą grą i nie lubią jak z Heroesów robi się Warcraft II, World of Warcraft, czy Stargate.

Co prawda nie uważam, aby mod z grafikami Heroes II był od razu wyklęty, bo to wszak "to samo podwórko", ale jednak uważam, że grafiki te mają na tyle inny styl, że już nie pasują do Heroes III. Niech pozostaną w swojej bajkowej, kolorowej grafice 2D i nie wchodzą do nieco bardziej mrocznej i opartej na modelach 3D grafice H3.

Haregar PW
2 stycznia 2010, 21:17
Cytat:
To zresztą nie jest nowy wynalazek - jeszcze przed powstaniem WOGa istniał chociażby mod podmieniający pewne grafiki na te z gry Warcraft II. Jakoś się nie przyjął :P. Fani - w sporej większości - chcą, żeby gra była dalej tą samą grą i nie lubią jak z Heroesów robi się Warcraft II, World of Warcraft, czy Stargate.
Tak, ale przyznaj, że właśnie ten mod był taki inny, fajnie wyszedł. Przyznam się, na nim zagrałem tylko w jedną mapkę, bo do "hirołsów" mi nie pasuje ten Warcraftowy styl - ale nie zmienia to faktu, że modzik fajny był.

Mitabrin PW
2 stycznia 2010, 21:54
Cytat:
Fani - w sporej większości - chcą, żeby gra była dalej tą samą grą i nie lubią jak z Heroesów robi się Warcraft II, World of Warcraft, czy Stargate.

Dziwne... A żadnych złych komentarzy o Stargacie nie czytałem. :P

Btw. Czemu nie należy takich rzeczy robić? Przecież coś takiego to większe wyzwanie niż nowe miasto, a to samo w sobie robi coś takiego jeszcze bardziej interesujące. Poza tym M&M to przecie science fiction, więc Stargate by pasowało. :P

Poza tym wciąż uważam, że mody powinny modyfikować, czyli zmienianie stylu jest jak najbardziej na tak...
strona: 1 - 2 - 3 ... 74 - 75 - 76 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel