Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG, ERA/mod] Nowe Ulepszenia
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24

Acid Dragon PW
30 sierpnia 2005, 19:59
No to czas wreszcie coś ogłosić oficjalnie :).

Powstaje (a właściwie już powstał, bo to w końcu niespodzianka ma być :P) nieoficjalny patch dla WoGa, który każdemu miastu będzie udostępniał 3 ulepszenia potworów. Dodatkowo w mieście będzie trzeba także zbudować nowy budynek, by wszystkie te ulepszenia udostępnić. W grze znajdzie się także 6 nowych stworzeń - będą one zastępować rzadko raczej do tej pory używanych 4 posłańców i 2 strzelców. Wśród nich - prezentowane tu zresztą ulepszenie ifryta - Ifryt Radża.

Oto screen prezentujący nieco możliwości patcha: (klasyczna walka sił Castle i Inferno - popularna ostatnio jakoś dzięki H5 :P)
Screen I

I jeszcze jeden z nowym budynkiem w Inferno (co prawda nie pojawia się on na głównym ekranie miasta, ale i tak ma swoją grafikę :)
Screen II

EDIT: zapomiałem :P - to jest screen z wersji BETA i dlatego nazwa ulepszenia ifryta jest już nieaktualna :P.

premiera - 1.IX.2005 (o ile nic w ostatniej chwili się nam nie zepsuje :P)

Trang Oul PW
31 sierpnia 2005, 06:57
Nigdy nie myślałem, że tak bardzo będę czekał na 1 września.

Acid Dragon PW
31 sierpnia 2005, 20:43
Co prawda, jest wciąż jakaś godzina przed pierwszym września, ale co tam :P

wszelkie informacje w nowej sekcji WoG:
http://www.wog.acidcave.com/upgrades.php

Trang Oul PW
31 sierpnia 2005, 21:08
Jak to dobrze, że nie muszę czekać do jutra.

Niech ktoś rzuci zatrzymanie czasu na jakieś 10 miesięcy.

Haregar PW
2 września 2005, 18:12
No ładne, ładnie... Piękne. Co z tego, że 1 września? Nowa nowość czeka? (rymło się :P ) Dzięki niemu od dłuższego czasu zagrałem w HoMM i bardzo mi się podobał ten patch. Jakby był ten Rajah albo te budynki 3 upgrade (niekoniecznie do tego), to było by miłe urozmaicenie WoG'a :) .
P.S. Czy jakaś jednostka z M&M będzie w WoG? (nie grałem, ale Rajah ładnie wygląda, i ta animacja, miodzio!)

BTW co oznacza myriads? (miriadzi? :D )

Kaazam PW
3 września 2005, 12:03
A tak nawiasem, gdzie zainstalować tą łatkę? Bo ja ją zainstalowałem prosto w katalogu Heroes.

Haregar PW
3 września 2005, 16:09
Daj pliki z rozszerzeniem .wog do folderu update i włącz przycisk w katalogu Heroesz nazwą H3wUpd.exe. Jak chcesz możesz dać wszystko do update i kliknąć Install.

Acid Dragon PW
3 września 2005, 22:17
Kaazam - instrukcję co do tego jak, gdzie i w jakiej kolejności instalować są na stronie.

Do samego patcha dołączony jest instalator i może być uruchomiony skądkolwiek. Natomiast następne pliki instaluj PO zainstalowaniu patcha umieszczając je w katalogu 'update' i uruchamiając 'H3wUpd.exe'.

eta30 PW
4 września 2005, 10:14
Co prawda nie udzielam się często na tym forum, ale od czasu do czasu zaglądam i czytam, a tu okazja znakomita żeby napisać w końcu posta. Strasznie się cieszę, że w końcu wyszedł jakiś dodatek, będzie jakaś miła odmiana w oczekiwaniu na poprawkę 3,59; tylko pozostaje jeden ból: wszystkie mapy mam oklepane niemal na pamięć, szkoda, że nie wychodzą nowe.

Trang Oul PW
4 września 2005, 12:04
A może by tak dołączyć parę map (POLSKICH!) ze skryptami albo bez do instalki 3.59.

Rabican PW
6 września 2005, 07:26
Co do łatki, to co tu dużo gadać... Wyśmienita! Animacje z MM8 doskonałe, podkolorowania bardzo fachowe, statystyki i umiejętności zbalansowane, ulepszenia przydatne - uwydatniają zelety i niwelują wady większości miast. Jedyna rzecz, do której się już czepiałem, będę czepiać, a i teraz się dla zasady przyczepię, to ulepszenie pegaza do czarodziejki. Wciąż upieram się, że lepszy byłby jednorożec upgrade'owany do koszmara.

czar1985 PW
11 stycznia 2006, 22:51
Proszę o namiary do powyższego patcha, bo link nie działa.

Trang Oul PW
11 stycznia 2006, 23:12
Poprawiłem.

>>>Wciąż upieram się, że lepszy byłby jednorożec upgrade'owany do koszmara.

To tak, jakbyś ulepszał kawalerzystę do upiornego rycerza.

Kryształowy smok PW
13 stycznia 2006, 20:28
Mam pomysł na nową wersję nowych ulepszeń:
srebrny pegaz > złoty pegaz
rogaty demon > piekielny demon
halabardnik > halabardnicki łucznik
gnoll maruder > gnoll bojowy
ogrzy mag > piekielny ogr

vinius PW
13 stycznia 2006, 20:33
To już totalny idiotyzm: halabardnicki łucznik. Może "mieczowy kusznik"?

Acid Dragon PW
14 stycznia 2006, 13:50
To nie ma znaczenia - tak, czy inaczej do takich pomysłów potrzebne by były nowe jednostki, których dodaniem zająć się może tylko Slava, a który się tym nie zajmie, bo mamy i tak już za mało wolnych miejsc na jednostki.

Jedynym rozwiązaniem byłoby zamienić inne, istniejące jednostki, podobnie, jak to zrobiłem w przypadku Strzelców i Wysłanników. ALE tego robić nie chcę, gdyż musiałbym zamieniać oryginalne jednostki z H3AB-SoD. Np. trzebaby zrezygnować z trolla, rozbójnika, nomada.....

To-ja PW
14 stycznia 2006, 14:22
Skąd jest ten limit na jednostki?

Acid Dragon PW
14 stycznia 2006, 14:50
Limit wynosi 255 i jest to związane z samym programem H3, w którym zmienna charakteryzująca typ jednostki jest właśnie typu pozwalającego zapisać wartości od 0 do 255. Tego typu nie da się obecnie zmienić w skompilowanym programie (a przynajmniej nikt nie wie, jak to zrobić).

Mamy obecnie zajętych 196 miejsc. Doliczając plany WoG Teamu na jedno nowe miasto (potrzeba 14+1+2=17 miejsc) i po jednym nowym dowódcy dla każdego miasta (10*2=20 miejsc) wychodzi na to, że mamy jeszcze 22 miejsca. Z tego 17 chcemy oddać do dyspozycji fanów, aby można było dodać JESZCZE jedno miasto. Zostaje więc 5 miejsc, na które już mamy więcej niż 20 projektów na jednostki neutralne (pochodzące z MM7-8).

Tak więc na nowe formy pegaza czy gnolla szans po prostu nie ma.

kris777 PW
14 stycznia 2006, 20:12
A nie dałoby się wstawiać nowych jednostek za pomocą skryptów ERM?

Altair PW
14 stycznia 2006, 23:49
@kris777: A nie dałoby się wstawiać nowych jednostek za pomocą skryptów ERM?

Niestety, nie. Można co najwyżej podmieniać istniejące jednaostki na inne (ale nie za pomocą ERM). Co zresztą dokładnie wyjaśnił Acid Dragon. A każda próba wywołania w skrypcie jednostki o nr powyżej 196 (w 3.58F) kończy się dosyć nieprzyjemnie. Pomijam fakt, że dana jednostka musi już istnieć po zainicjowaniu gry.
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24
temat: [WoG, ERA/mod] Nowe Ulepszenia

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel