Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss - archiwum komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 20 - 21 - 22 ... 34 - 35 - 36 | |
Warmonger |
Ba, sądząc po ilości upublicznionych materiałów, jest prawie gotowy. Dowcip polega na tym, że nie działa (paradoks dość często spotykany w informatyce). |
Gandalf |
http://heroes3towns.com/?town=cathedral&page=units Macie jednostki katedry :]. Zamek bardzo ciekawy, pewnie dlatego że lubię inkwizytorów. :) |
Field |
Są... no, ciekawsze niż Cove i Kronverk, to na pewno. Ale miasta w ogóle jeszcze nie mają (nawiasem mówiąc - nasunęło mi się jedno pytanie: po kiego Kreegana tworzą Cathedral i Kronverk, skoro mają one oddane być później niż Cove? Zamiast robić wszystko, nie lepiej się skupić na tym, co ma być wypuszczone najpierw?). Ciekawe jest co innego - w zestawie razem z Cove, Kronverk i Cathedral mają być oddane jeszcze inne miasta, o których, poza Forge, pierwszy raz słyszę... Hmm... |
Drwal |
Autorzy HotA łapią wszystkie sroki za ogon. Ciekawe tylko co z tego będzie. Co do linku który podał kolega dwa posty wcześniej, to nie widzę nic nowego, wszystko to było pokazane ponad rok temu. |
Mitabrin |
Cytat: Są... no, ciekawsze niż Cove i Kronverk, to na pewno. Ale miasta w ogóle jeszcze nie mają (nawiasem mówiąc - nasunęło mi się jedno pytanie: po kiego Kreegana tworzą Cathedral i Kronverk, skoro mają one oddane być później niż Cove? Zamiast robić wszystko, nie lepiej się skupić na tym, co ma być wypuszczone najpierw?). Akurat z tego co mi wiadomo to Hota Team jest podzielony na grafików i techników, i jak graficy skończyli jedno miasto to zaczęli drugie... Poza tym wg. ostatnich postów na HC to graficznie wszystko jest zrobione (od 4 miesięcy ponoć...) i teraz (udają, że) dopracowują technicznie. |
AmiDaDeer |
Nie, żebym jakoś ich bronił czy cuś, ale... z tego co mi wiadomo, H3 było robione 3 lata, a w dodatku autorom za robotę płacono... Nie jestem pewien, kiedy pojawiła się pierwsza wzmianka o HotA, ale nie sądzę, żeby czas robienia tego dodatku był na tyle długi, żeby te komentarze o tym, że to bujda, miały jakikolwiek sens. :P I powtórzę to, co już kiedyś pisałem: dokładnej i zarazem oficjalnej daty wyjścia nigdy nie podano. |
Drwal |
Projekt HotA jest realizowany od początku 2008 roku. A więc niedługą miną 2 lata. Jest to sporo czasu, ale wciąż dużo mniej niż np. WoG. |
Goldenraz |
Ale różnica między H3 a HotĄ jest ogromna. Nie mówię, że nie wyjdzie. Sam wiem, bo już od roku pracuję nad dużym projektem, że nie da się powiedzieć kiedy się skończy - przynajmniej w moim przypadku. Z doświadczenia wiem, że jak szacujemy, że są takie i takie problemy i tyle i tyle zajmie ich rozwiązanie to nie będzie to prawda, bo wszystkie takie problemu rozwiąże się szybko, skoro się już nad nimi myślało, ale za to pojawiają się nowe i to z tymi jest problem. Miejmy nadzieje, że rzeczywiście pracują. Nieważne nawet jak, ważne żeby był choćby minimalny postęp. Każda nowość w grze to coś pozytywnego. Z drugiej strony idealnie by było, gdyby połączyli się z WoG Teamem - ale to chyba nierealne. Same pomysły na miasta też ciekawe. |
Trith |
Znalazłem dziś coś ciekawego w temacie na Heroes Community. Jeśli dobrze rozumiem co tam jest napisane, to używają (przy tworzeniu tego moda, o którym mówią w ostatnich postach) zmodyfikowanego pliku *.exe wersji 3.59 z 2005 roku. |
Field |
Tylko że chodzi o moda Terry Pratchett's Discworld. |
Mitabrin |
Swoją drogą ciekawie się ten Świat Dysku zapowiada, na stronie twórców dano niedawno trailer. |
Mitabrin |
Na Tej oto tutaj stronie znajdują się wszystkie dotychczasowe wersje jednostek krasnali. Trzeba przyznać, że robi wrażenie. |
zbigniew |
Rewelacja. Bez dwóch zdań. Jednostki hota zawsze bardzo mi się podobały. Zwłaszcza te z katedry. Taka święta inkwizycja. Zawsze marzyłem o tym by pograć sobie fanatykami religijnymi. Krasnoludy to równierz strzał w dziesiątkę tym bardziej że w h3 zostały one przedstawione w nienajlepszy sposób. Piraci- no to wiadomo każdemu się chyba podobają i ja nie jestem tutaj wyjątkiem. Problem w tym że prawdopodobnie nigdy tych jednostek w grze nie zobaczymy. No ale pomarzyć zawsze można. ;( |
Zaratustrian |
Pomysł na miasto w konwencji starożytnej też mają całkiem fajny. |
Mitabrin |
Akurat o ile mi wiadomo, to wszystkie miasta, które są na tej stronie (oprócz Kronverk, Katedry i Cove) są miastami robionymi przez domorosłych ruskich moderów, są to miasta, które autorzy mogą ewentualnie adoptować do kolejnych wersji HotA. |
Trang Oul |
Po Kolosie/Tytanie czas na Atlasa/Tytana? :P |
Gandalf |
Cytat: Na Tej oto tutaj stronie znajdują się wszystkie dotychczasowe wersje jednostek krasnali. Trzeba przyznać, że robi wrażenie. Robi, ale znalazłem tu krasnoluda-piromana :D: http://heroes3towns.com/towns/cronverk/concept_005.gif |
Trith |
Ja też zwróciłem uwagę na to coś, lecz bardziej mi pasuje określenie tego mianem parodii Forge. Chyba, że twórcy chcieli fabularnie połączyć krasnoludki (z Ashanu) z elfami z Vori i w dodatku z Niebiańską Kuźnią... Boziu ratuj! Ochraniaj nas przed tym! |
avatar |
Sądzę, że bardziej się sugerowali krasnalami z Disciples 2. |
Alamar |
Sugerowali czy kopiowali? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 20 - 21 - 22 ... 34 - 35 - 36 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss - archiwum | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel