Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG/mod] Nowi Dowódcy
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4

Mitabrin PW
2 listopada 2009, 23:45
Witam, chciałbym zaprezentować moją pierwszą mini modyfikacje do WoGa, którą sam zaprojektowałem. Modyfikacja ta zmienia wygląd prawie wszystkich dowódców (normalny wygląd ma jak na razie jedynie szaman) oraz w dwóch przypadkach WoGóle ich zmienia. Wprawdzie jest to wersja posiadająca jeszcze kilka drobniejszych błędów (głównie chodzi mi tu o dźwięki dowódców), ale mam nadzieję, że nie sprawi wam to trudności (od razu piszę, że spróbuję coś z tym zrobić). Jakby co, nie zrobiłem wszystkich defów, wiele z nich jest tylko znaleziona i dopracowana do realiów dowódców, więc muszę wymienić jako twórców defów takie osobistości jak: Zbigniew, Dragonar (najwięcej mi pomógł), Arshtad oraz Darkloke.

kilka screenów z dowódcami:




Mini mod można pobrać tutaj jest on w wersji polskiej i angielskiej (mod jest do ściągnięcia na mojej stronie z defami, gdyż jest na niej licznik ściągnięć a chciałbym wiedzieć jak popularny mój modzik się stanie).

I to tyle, mam nadzieję, że mod wam się spodoba. :3

Aktualna lista twórców defów:
Zamek - Dragonar
Loch - WOG_EDN i poprawione przeze mnie
Forteca - Dragonar i ja
Nekropolis - Arsthad
Twierdza - Dragonar i ja
Wrota Żywiołów - Exx
Bastion - Zbigniew aka JonJ
Inferno - Darkloke

Acid Dragon PW
3 listopada 2009, 01:15
Przetestowałem to.

Generalnie wygląda nieźle, ale jak każdy mod - ma swoje mocne i słabe strony.

Mocne strony to pewnie nowa animacja sukkuba (skąd to żeś wziął?) i dobrze skonwertowany pirat (aczkolwiek na dowódcę bym go nie wyznaczył). Ten conjurer z MM8 też OK, choć wolałbym go w nieco innym kolorze (aczkolwiek po prostu nie lubię brązu ;P - może niebieski?).

Słabe strony - to coś z Confluxu musi umrzeć. A nawet to robi beznadziejnie. Pomysł był fajny, ale animacja jest tragiczna. Z kolei co do Castle - wiem, że ta postać idealnie się nadaje na dowódcę, ale animacja z tym wielkim mieczem po prostu sprawia, że wygląda dziwnie w H3. Portrety wszystkie do przeróbki (zwłaszcza małe). A - no i angielskie texty - błąd na błędzie i błędem pogania :P


-------------------

i jeszcze porównanie:

Castle - Akurat Paladyn jest jednym z najlepiej wykonanych dowódców wg mnie. I Wygląda lepiej niż ta próba konwersji. Lepszy oryginał.

Rampart - Hierofanta nie był taki zły i jako, że jego animacja była oparta na istniejących jednostkach H3, to nie było problemu z animacją strzału/magii. Widać, ze tej elfce tego brakuje. Ale ponieważ prezentuje się OK i nie jest poskładana - Remis.

Tower - połączenie meduzy i tytana nie było dobrym pomysłem. Animację Conjurera możnaby trochę poprawić, ale chyba lepiej zdaje egzamin. Może tylko bym go przemalował na inny kolor..... Lepszy nowy.

Inferno. Nokaut - nie ma o czym mówić. Lepszy nowy.

Necropolis - Do tej animacji Arstahda miałem dostęp za czasów tworzenia pierwszych wersji NU. I jednak jej nie wykorzystałem. Jest ładna, ale... to takie trochę niewiadomo co... całość jest jakby zamglona. Niemniej jednak jest to jakoś oryginalne, a wersja WoGowa posiada dwuręczną nagę, co bije po oczach, więc jak dla mnie - Remis.

Dungeon - oryginalny Brute wygląda źle. Człowiek z głową minotaura nienaturalnie trzymający topór za sam koniec i mający nienajlepszą animację. Ale Pirat w roli dowódcy? jednostka pierwszego poziomu idealna, ale dowódca? No cóż wygląda lepiej, więc tylko dlatego, że nie lubię oryginału - Lepszy nowy.

Fortress - najwyraźniej: Lepszy oryginał ;P

Stronghold - Najemnik wyszedł ok - ma dobrą animację i nieco nielubiany przeze mnie kolor. Aczkolwiek Ogre Leader był jednak dobrze wykonany i lepiej pasował do klimatu barbarzyńców niż jakiś wyprostowany cżłowiek z mieczem. Lepszy oryginał. Minimalnie.

Conflux - no comment, please. Mimo że Żywiołaka Kosmosu nie cierpię najbardziej ze wszystkich dowódców - Lepszy oryginał.


Czyli - Wg mnie na 8 podmienionych dowódców w 3 przypadkach się udało, w 2 jest to obojętne (choć niektórzy po prostu chieliby miec jakąś odmianę), w 3 lepiej było tego nie robić.

Jak na pierwszy mod - nieźle, ale jednak będę grał na razie bez niego ;).

Trang Oul PW
3 listopada 2009, 02:02
Sukkub pochodzi z WoW (tego drugiego, do zarabiania pieniędzy i zabijania nałogowców, zgadza się?).
O ile dobrze poznaję, dowódca Tower to kapłan słońca z MM8. Poza tym, Acid ma rację, przydałby mu się nowy płaszcz, pasujący do miasta (czyli niebieski). Nowi dowódcy Dungeonu i Strongholdu nie pasują jako dowódcy, po prostu nie mają w sobie nic, co by je wyróżniało ze "zwykłych" jednostek. Jestem także ciekaw, jak krzyżowiec będzie strzelać :P . Żyw. Kosmosu przydałby się normalny atak, chyba że od razu ma mieć zdolność atakowania dookoła (co moim zdaniem czyniłoby go zbyt mocnym, zwłaszcza na początku).
Jak już chcesz konwertować, IMO do Nekropolii pasowałby nekro z MM8 (albo death knight czy lich - nie będę skromny :> z MM6), do Stronghold ogr z MM6 albo 8. Do Dungeonu wydaje się pasować tylko minotaur, pozostałe rasy jakoś mało nadają się na dowódcę :P . Możnaby też rozwiązać problem strzału paladyna, zastępując go kapłanem słońca, a do Tower dać maga/sorcerera z MM6 albo maga 7.

I na litość Xenofexa Kreegana, popraw "palladyna" i portrety Krwawego Smoka na krwawe.

Dragonar PW
3 listopada 2009, 15:04
Mod bardzo dobry, ale niektóre rozwiązania po prostu mi się nie podobają, zwłaszcza Cytadela.
Gdybym miał teraz dostęp do MM, zrobiłbym mod zmieniający dowódców tylko na tych z MM7 oraz MM8.
Łowcę Smoków, Animalistę, Akolitę Słońca z MM8 akurat ja wyciągałem. :)

Trang Oul:
Jestem także ciekaw, jak krzyżowiec będzie strzelać :P .
Tu jest właśnie problem w przypadku jednostek z MM. W każdym razie 'crashu' nie będzie, gdyż dodałem klatki do animacji strzału - ale za dobrze to nie wygląda. :P

Trang Oul:
Jak już chcesz konwertować, IMO do Nekropolii pasowałby nekro z MM8 (albo death knight czy lich - nie będę skromny :> z MM6) (...)
Nekromanta z MM8... Przyda się do pewnego innego miasta. ;]

Trang Oul:
(...) do Stronghold ogr z MM6 albo 8.
Według mnie najemnik pasuje idealnie - ogry w MM8 spotykaliśmy głównie w towarzystwie najemników.

Mitabrin PW
3 listopada 2009, 16:19
Wasza kwasowość:
Necropolis - Do tej animacji Arstahda miałem dostęp za czasów tworzenia pierwszych wersji NU. I jednak jej nie wykorzystałem. Jest ładna, ale... to takie trochę niewiadomo co... całość jest jakby zamglona. Niemniej jednak jest to jakoś oryginalne, a wersja WoGowa posiada dwuręczną nagę, co bije po oczach, więc jak dla mnie - Remis.
Akurat animację Arsthada wziąłem głównie dlatego, że wiem czym toto jest. Mianowicie to jest Akara z gry Planescape: Torment, był to najstarszy i najsilniejszy ghoul. :3

Trang:
IMO do Nekropolii pasowałby nekro z MM8 (albo death knight czy lich - nie będę skromny :> z MM6)
Czy mam rozumieć, że Nekro miałoby i bohatera i dowódcę nekromantę/rycerza śmierci? Ew. sugerowałeś też by był to lisz... wybacz, ale moim zdaniem to pomysł po prostu głupi. :P

Trang:
Do Dungeonu wydaje się pasować tylko minotaur, pozostałe rasy jakoś mało nadają się na dowódcę
Mhm, z początku myślałem coby wykorzystać to, ale z powodu braku wystarczającej ilości klatek to byłem zmuszony wziąć co innego.

Wasza kwasowość:
Fortress - najwyraźniej: Lepszy oryginał ;P
Akurat mam pomysł z czego zrobić szamana, ale jak na razie nie mogę go wprowadzić w życie...

Wasza kwasowość:
Conflux - no comment, please. Mimo że Żywiołaka Kosmosu nie cierpię najbardziej ze wszystkich dowódców - Lepszy oryginał.
Szczerze mówiąc, też nie lubię żywiołaka Kosmosu oryginalnego i ten nowy też mi nie przypadł do gustu, ale stwierdziłem, że mimo wszystko jest lepszy... Ale możne znajdę coś nowego...

Trang:
I na litość Xenofexa Kreegana, popraw "palladyna" i portrety Krwawego Smoka na krwawe.
Z krwawym smokiem nic nie robiłem i powiedz mi, co masz na mysli w poprawianiu palladyna?

Wasza Kwasowość:
Tower - połączenie meduzy i tytana nie było dobrym pomysłem. Animację Conjurera możnaby trochę poprawić, ale chyba lepiej zdaje egzamin. Może tylko bym go przemalował na inny kolor..... Lepszy nowy.
Trang:
Acid ma rację, przydałby mu się nowy płaszcz, pasujący do miasta (czyli niebieski)
Też nad tym myślałem, ale doszedłem do wniosku, że skoro ma być to mag-pielgrzym, (jak mówi jego opis) to raczej nie chodziłby on po świecie ubrany w całą niebieską szatę... Aczkolwiek z początku miał on wyglądać tak.

Trang:
Możnaby też rozwiązać problem strzału paladyna, zastępując go kapłanem słońca, a do Tower dać maga/sorcerera z MM6 albo maga 7.
Myślałem nad tym coby zastąpić go arcybiskupem... (tym z linka na górze...).

Wasza kwasowość:
Czyli - Wg mnie na 8 podmienionych dowódców w 3 przypadkach się udało, w 2 jest to obojętne (choć niektórzy po prostu chieliby miec jakąś odmianę), w 3 lepiej było tego nie robić.Jak na pierwszy mod - nieźle, ale jednak będę grał na razie bez niego ;).
Cóż, biorąc pod uwagę, że najemnik jest gorszy minimalnie (aczkolwiek moim zdaniem "ogr przywódca" wygląda w porównaniu do niego jak kupa smoka...) to prawie się mi udało... mam nadzieję, że poprawiona wersja zagości na dłużej na twardym dysku pewnego smoka. ;3

Acid Dragon PW
3 listopada 2009, 17:45
Co do Nekropolii, to Trang nie sugerował nazwy, ale model postaci.
Jasne, że nie chodzi o to, aby mieć dwóch nekromantów w grze. Ale ten model postaci z MM8 może faktycznie lepiej by się nadał na dowódcę niż to szare coś?

Co do Conjurera - nie, arcybiskup był planowany jako drugi dowódca dla ZAMKU, nie dla Tower i uważam, że tam lepiej pasuje. lepszym pomysłem byłoby stworzyć dla niego zmodyfikowaną paletę barw i zwyczajnie przemalować go na niebiesko. Brązowy po prostu nie pasuje do Tower. Za to możesz rozważyć Arcybiskupa zamiast Paladyna ;P. Bo ten wielki miecz i dziwna poza naprawdę mi nie pasują...

Co do Najemnika - cóż, odczucia są różne, ale jednak ogr był jak dla mnie ogólnie ciekawszy i lepiej pasował. Ten najemnik to wszak "tylko" człowiek z mieczem. Mało to oryginalne. A w dodatku brązowy ;P.

Co do Conflux - aaa! zabierz to z moich oczu! ;P

Trang Oul PW
3 listopada 2009, 18:00
Cytat:
Z krwawym smokiem nic nie robiłem i powiedz mi, co masz na mysli w poprawianiu palladyna?
Akurat Różowy Smok bardziej pasowałby do Grove. Co do "dowódcy Zamku", to nie jest Alladyn. I nie tłumacz się, że to nie twoje tłumaczenie, błędy się poprawia, a nie powiela.

Cytat:
Aczkolwiek z początku miał on wyglądać tak.
Za bardzo przypomina kapłana, bardziej pasuje do Castle niż do Tower.

Cytat:
Ten najemnik to wszak "tylko" człowiek z mieczem.
I pewnie znalazłby się ogr, dla którego byłby "aż" kawałkiem mięsa.

Mitabrin PW
3 listopada 2009, 18:01
Może to dziwny pomysł, ale czy cos takiego pasowałoby jako nowy żywiołak kosmosu (ew. to?)?

Co do nekropolii to ew. mógłbym dać to.

Naszła mnie też taka myśl coby dać do lochu mrocznego elfa, ale tego chyba raczej nie zrobię, gdyż byłoby to imo zbyt FoMMowate...

Poza tym w Twierdzy z początku miał być ten ogr, ale uznałem, że jest za bardzo pikselowaty. :P

Trang:
Akurat Różowy Smok bardziej pasowałby do Grove. Co do "dowódcy Zamku", to nie jest Alladyn. I nie tłumacz się, że to nie twoje tłumaczenie, błędy się poprawia, a nie powiela.

A ja uważam, że fiołki są bardziej czerwone (nie wiem odnośnie czego miała być pierwsza część twojej wypowiedzi...), poza tym ten "palladyn" to nie moje tłumaczenie!!! Ja tylko zedytowałem plik z dowódcami z polskiego tłumaczenia WoGa tak by zamiast Westalki był Czarownik a zamiast Ogra przywódcy najemnik...

ps. tłumaczyć się dalej nie zamierzam, bo nie mam z czego. :P

Dragonar PW
3 listopada 2009, 18:21
Trang Oul:
Akurat Różowy Smok bardziej pasowałby do Grove.
Do Gaju? Po co go tak bezcześcić? Ametystowe Smoki są o wiele lepsze. Z tym komicznym różowym smokiem to do miasta teletubisiów. ;P

Acid Dragon PW
3 listopada 2009, 23:34
Cytat:
Może to dziwny pomysł, ale czy cos takiego pasowałoby jako nowy żywiołak kosmosu (ew. to?)?

No na pewno nie kolejny ifryt. To drugie prędzej, bo przynajmniej animację będzie miał kompletną, ale wolałbym, aby się czymś bardziej różnił. Niemniej jednak z dwojga złego wolę przemalowanego żywiołaka (jakiegokolwiek!) niż przemalowanego na zielono ifryta. God... nie wiem kto w WoG Teamie wpadł na ten pomysł, ale dziwię się, że przeszedł....

Cytat:
Co do nekropolii to ew. mógłbym dać to.

Też nienajgorszy, ale nekromanta z MM8 chyba jednak lepszy.

Cytat:
Naszła mnie też taka myśl coby dać do lochu mrocznego elfa, ale tego chyba raczej nie zrobię, gdyż byłoby to imo zbyt FoMMowate...

A ja myślę, ze to bardzo dobry pomysł - po pierwsze to WCALE nie jest mroczny elf. To człowiek. w MM7 zwana "królową nieumarłych". Po drugie - i tak była planowana w WoG Teamie jako magiczny dowódca Dungeon. Po trzecie - jej animacja ataku może tak służyć do ataku wręcz, jak i do rzucenia magii, jak i do ataku na odległość (w MM7 atakuje na odległość właśnie). Ino nie ten def, który w sieci kraży, bo wg mnie jest odrobinę za mały. Trzeba by to pewnie od zera zrobić.

Cytat:
Poza tym w Twierdzy z początku miał być ten ogr, ale uznałem, że jest za bardzo pikselowaty. :P

Bleh, no faktycznie. Nawet wiem z czego wynika. Kiedyś zrobiłem [a href=www.acidcave.net/img/betaorsth.gif]defa z tego modelu MM8[/a], ale był "za szeroki". Potrzebował praktycznie dwóch hexów ;P. Na tym obrazku widocznie próbowano go "zwęzić" do jednego hexa, ale wyszło co wyszło ;P.

Mitabrin PW
4 listopada 2009, 23:14
Akurat ja nekromanty raczej nie dam... za mało on moim zdaniem nieumarły. :P

Co do Lochu to dopracowałem pewien def (dodałem animacje strzału itp.) i pewnie dam to.

Zombie PW
6 listopada 2009, 18:19
W końcu jakieś ciekawe zmiany.
Mi się osobiście bardzo podoba.
Mam nadzieje że ten mod ruszy innych do pracy nad modami.

avatar PW
11 listopada 2009, 10:48
Pograłem modem (+pakiet skryptów 6.0). Akurat los chciał, że Tower. Wszystko było OK dopóki nie znalazłem Łuku Ostrości - tego artefaktu, który pozwala Dowódcom strzelać. I jak Dowódca próbował strzelić, miałem widowiskowe zwiechy i crashe. Tak więc pytanie - czy nowi Dowódcy mają animację strzału czy to problem czegoś innego?

Mitabrin PW
11 listopada 2009, 13:01
Mają animacje strzału, tylko jest tak, że jeśli animacja strzału nie ma dokładnie takiej samej ilości klatek to potrafią być różnej maści crashe i errory, znalazłem to w kilku dowódcach (całych dwóch) i aktualnie robię poprawione defy, więc niedługo już tego problemu nie będzie. :3

Mitabrin PW
24 listopada 2009, 19:34
Chciałbym tylko ogłosić, że z dniem dzisiejszym pojawiła się nowa wersja Nowych Dowódców 0.6, wersja poprawia błędy, które występowały przy strzelaniu niektórych dowódców oraz zmienia wygląd dowódcy Lochu (link pozostaje ten sam).

Dragonar PW
24 listopada 2009, 20:28
Zmiana dowódcy Lochu na satyro-minotaura mi się nie podoba.
Nie jest lepsza czarnoksiężniczka ognia z MM7, którą Ci wysłałem?

AmiDaDeer PW
24 listopada 2009, 21:24
A ja osobiście uważam, że nowy dowódca Lochów to po nowym Sukkubie najlepszy dowódca w tym modzie.

Mitabrin PW
24 listopada 2009, 21:51
Cytat:
Zmiana dowódcy Lochu na satyro-minotaura mi się nie podoba.
Nie jest lepsza czarnoksiężniczka ognia z MM7, którą Ci wysłałem?

Szczerze mówiąc moim zdaniem nie pasuje ona do dość mrocznego klimatu Lochu...

Mroczny Łowca PW
25 listopada 2009, 00:10
To może lepiej minotaur z MM7? Ta hybryda minotaura z satyrem wygląda bardziej na niewolnika niż dowódcę.

Mitabrin PW
25 listopada 2009, 15:45
Minotaur z MM po skonwertowaniu do H3 moim zdaniem wygląda po prostu śmiesznie (szczególnie przy chodzeniu), a to co jest teraz przeto nie jest mniejsze od Brutusa, który postury Pudziana też nie miał (a jeszcze w jednej ręce wielki topór trzymał).
strona: 1 - 2 - 3 - 4
temat: [WoG/mod] Nowi Dowódcy

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel