Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 69 - 70 - 71 ... 162 - 163 - 164

Trith PW
3 października 2009, 23:30
Zielony odpowiada za zaznaczenie + jasny cień. Jest jeszcze fioletowy (nieco bardziej niebieski niż głęboki cień), który jest sumą zaznaczenie + głęboki cień.
--------------
A przy okazji mam tu dużą mrówkę, zrobioną z modelu z gry. (A raczej moda do gry.)
Link do pobrania.

ziomal121 PW
4 października 2009, 08:55
Taka jakaś spłaszczona troszkę ;]

Dragonar PW
27 października 2009, 17:01
Trochę chciałbym pokazać...

Nowe animacje pomidorka:

Atak:


Śmierć:


Najechanie myszką:


Zrobiłem też część innej jednostki, którą nazwałem "Ognikiem":

Śmierć:


Atak:


Najechanie myszką:


Obrażenia:


Ruch:


Obrona:


Ognik miałby przynależność do miasta Grove (naprawdę szkoda, że to miasto nie ujrzało światła dziennego, naprawdę szkoda).

Co myślicie o jednostkach? ;)

Ginden PW
27 października 2009, 18:37
Pomidor nie ma opcji ataku w dół i w górę!

Mitabrin PW
27 października 2009, 18:49
Bo pomidory mają taką naturę, że w dół i w górę nikogo nie zaatakują.

Dragonar PW
27 października 2009, 19:24
Gindenie, jeszcze nie zrobiłem przecież. Poza tym prosiłbym o szerszą ocenę. :)

ziomal121 PW
27 października 2009, 20:27
Ognik to chyba krzyż jest.Bardziej do ognika pasowałaby według mnie kulka lub jakaś kula.Krzyż trochę dziwnie wygląda.

Dragonar PW
27 października 2009, 20:39
To efekt przy animacji śmierci Ifryta. ;]

ziomal121 PW
27 października 2009, 21:14
Ooo to dopiero teraz zauważyłem.Ale nieźle to zrobiłeś ;)

Trang Oul PW
28 października 2009, 00:18
Jak rozumiem, "krzyż" jest pokazany tak, jak widzimy go z boku (tak, jak inne jednostki)? I dlaczego ogień jest statyczny?

Co do pomidora, już wolałbym zobaczyć TYLKO Bastion w WoGu 3.59 niż to coś. Zajmij się lepiej np. ERM-em albo analizą matematyczną.

ziomal121 PW
28 października 2009, 16:04
Przecież ten pomidor jest piękny :P

Mitabrin PW
28 października 2009, 16:12
Trangu, to nie jest ogień, to jest magiczna smuga stworzona z mieszaniny roentgenu z dużą ilością magicznego pyłu i zalana wodą.

Ginden PW
28 października 2009, 16:35
Cytat:
Poza tym prosiłbym o szerszą ocenę. :)
Te jego listki nie ruszają się. Tak samo jak oczy.

Dragonar PW
28 października 2009, 16:43
Trang Oul:
Jak rozumiem, "krzyż" jest pokazany tak, jak widzimy go z boku (tak, jak inne jednostki)? I dlaczego ogień jest statyczny?

On chyba będzie z każdej strony wyglądał tak samo, jak ogniki z MM7, więc tak.
A ogień jest statyczny... Eee... Patrz: post Mitabrina. :P

Trang Oul:
Co do pomidora, już wolałbym zobaczyć TYLKO Bastion w WoGu 3.59 niż to coś.
Nie zauważyłeś, że "Pomidoł" robiony jest do żartu? ;)
Czy z tym "tylko" to jakaś aluzja do innego miasta? ;P
A co do ERM to jakoś nie mam do tego drygu...
A co do matematyki to jej nie lubię. :P

vinius PW
28 października 2009, 20:00
Nie ukrywam, wolałbym jednego pomidora niż czterech posłańców żywiołów :P widać, że kształci nam się kadra przyszłych grafików i animatorów, być może nawet autorów filmów na miarę Katedry. A to wszystko pod okiem czujnego wujka Viniusa.

Dragonar PW
28 października 2009, 20:25
Jeżeli mówisz o mnie to... chyba żartujesz. ;)
Dragonar to przecież ten stary noob, "Władca Smoków", nie pamiętasz? ;P
A na serio to możliwe, że dokończę całego "Pomidoła" i nawet Ognika. :)
A całą tę kadrę nająłem już do mojej sekty! Buahahhaha!

Dragonar PW
30 października 2009, 18:42
ZOBACZ

Cała animacja mojego Ognika.
Plik *.def można pobrać TUTAJ.

Jak Wam się podoba?

AmiDaDeer PW
30 października 2009, 18:48
Szczerze mówiąc to dla mnie nawet nie wygląda jak Ognik. :P

Dragonar PW
30 października 2009, 18:49
A jeżeli powiem, że to moja wizja Ognika? ;P

AmiDaDeer PW
30 października 2009, 18:50
To i tak tego nie usłyszę. :P

A tutaj macie wersję alfa pewnego cusia. Animacja nie ma efektów specjalnych, ale jak ktoś bardzo chce, to mogę tu zamieścić nawet niedokończoną wersję...
strona: 1 - 2 - 3 ... 69 - 70 - 71 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel