Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG, ERA/mod] Nowe Ulepszenia
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 20 - 21 - 22 - 23 - 24

Acid Dragon PW
29 stycznia 2009, 19:15
Ty się wogle nie odzywaj, bo nie jestem pewien skąd, ale najwyraźniej dorwałeś się do wersji beta ;P.

Zmiany będą. kropka.

Dragonar PW
29 stycznia 2009, 19:17
Wersję beta podstawiono mi pod nos - ja się nie dorwałem. ;P Była w czyimś Chomiku.

Mroczny Łowca PW
29 stycznia 2009, 19:22
Hehe xD Władco Smoków, nie podaje się publicznie swoich źródeł ;P

Dragonar PW
29 stycznia 2009, 19:24
Chomików jest tysiące, albo więcej. ;)

EDIT: Ale nie tutaj, bo to nie ten temat.

Mroczny Łowca PW
29 stycznia 2009, 19:27
Pewnie więcej, ale wersja beta nowych NU jest, z tego co widze utajniona :)

fanheores PW
29 stycznia 2009, 22:43
Witam wszystkich na forum. WoGa mam od niedawna, ale Hirołsów i MagiczneMajty znam wszystkich, od Kings Bounty począwszy:).
Odnosząc się do pomysłu modyfikacji jednorożców - to pomysł moim zdaniem jest złyyy; przede wszystkim pod względem klimatu - nie pamiętam, żeby strzelały kiedykolwiek, z czegokolwiek, w którejkolwiek z części (jeszcze do czegokolwiek). Po drugie- są to stworzenia 'dobre', a piekielne rumaki - 'złeeeee' (buuu...!) więc 'ulepszając' coś 'dobrego' nie powinno się otrzymywać 'złaaaaa' (buu.).
Pewnie chodzi o to, że elfy powinny mieć więcej jednostek strzelających - bo to elfy! Ale przecież mamy strzelające elfy, dość silne, tylko jest ich zawsze zbyt mało, żeby 'rozstrzygały'. Zawsze zastanawiało mnie dlaczego o sile Bastionu decydowały szybkie pegazy i smoki. Teoretycznie armie Bastionu powinny opierać się na strzelcach (elfickich), więc może rozsądniej po prostu zmienić przyrosty jednostek, dać więcej elfów per łik, a mniej np krasnoludków (przecież od zawsze się nie znosiły), czy innych jednostków. Wówczas nie wylejemy dziecka z kąpielą. Pozdrawiam:)
PS. chyba że ktoś potrafi przywrócić Druidów do życia?

AmiDaDeer PW
30 stycznia 2009, 13:47
Cytat:
chyba że ktoś potrafi przywrócić Druidów do życia?
Jako ulepszenie? Tylko czego? Już prędzej jako jednostka alternatywna do HotA.
Przy okazji - witam Szanownego Kolegę.

Odnośnie NU - już zostawiam kwestię Strzelców, bo nic nie zdziałam :P - czy nie lepiej zmienić nieco statystyki Piekielnego Rumaka, a w Forcie na Wzgórzu móc ulepszać Zmory do Piekielnych Rumaków? Byłoby to lepiej uzasadnione graficznie - Zmora jest tylko po części ognista, ale później zaczyna się całkowicie palić i otrzymuje parę "dodatków".

Mroczny Łowca PW
30 stycznia 2009, 14:08
Ale zmora to inny typ stworzenia. Przeczytaj biografię ;p

bady92 PW
12 lutego 2009, 21:19
Jak w temacie. W ustawieniach w grze mam zaznaczone obie opcje, to jest "uniwersalne ulepszenia potworów" i "dodatkowe ulepszenia potworów", lecz gdy wejdę w jakąś mapę, żeby zagrać, obie opcje są odznaczone(x) i nie mogę ulepszyć jednostek. Można coś z tym zrobić?

Dragonar PW
12 lutego 2009, 22:05
Masz zainstalowane Nowe Ulepszenia?

Trang Oul PW
13 lutego 2009, 00:08
Acid Dragon:
5. Dlaczego gdy włączę nowy skrypt to nie działają np. 'neutralne miasto' lub 'uniwersalne ulepszenia'?

Gdyż nie miałoby to żadnego sensu. Skrypty te działają antagonistycznie, czyli wzajemnie sobie przeszkadzają - np. troll w neutralnym mieście jest ulepszeniem wilkołaka, a w 'Nowych Ulepszeniach' jest ulepszeniem ogrzego maga. Gdyby jednocześnie były włączone, to żaden z nich nie działałby prawidłowo.

Grubeciu PW
21 marca 2009, 11:25
No dobrze to wiesz może kiedy wyjdzie NU 2.0? Nie mogę się doczekać kiedy wyjdzie kolejna wersja twojego moda!

Dragonar PW
21 marca 2009, 22:01
Grubeciu:
No dobrze to wiesz może kiedy wyjdzie NU 2.0?
Niestety, nie wiem.

marek11 PW
29 marca 2009, 11:08
A czy tą wersje nowych ulepszeń będzie można łączyć ze script update czy też lepiej nie?

Shin0bi PW
21 maja 2009, 14:15
Mam pewien problem. Zastanawia mnie czemu gdy ulepszam ifryty królewskie, to powstały ifryt radża ma tylko 15 hp??

Trang Oul PW
21 maja 2009, 14:38
Usuń wszystkie pliki .txt z Heroes III/data i zainstaluj NU jako ostatnie.

konicki PW
8 sierpnia 2009, 08:43
Jednorożec->Piekielny ogar? może jeszcze Anioł na Arcydiabła się zamieni i powiecie,, Wpadł do lawy i zrobił się czerwony''nie lepiej Zrobić mu Tęczową grzywkę??? Jak w HoMM 4 albo Króla jednorożców z MM VII??

AltairAltairTylko trzy znaki zapytania? Nie za mało czasem? ;P

Mitabrin PW
8 sierpnia 2009, 11:21
Hmm... po pierwsze, nie piekielny ogar (czyt. taki PIES), tylko piekielny rumak (czyt. taki KUCYK). Po drugie - pytanie: jaki był cel twego postu? Po trzecie - pytanie: czemu akurat się przyczepiłeś piekielnego rumaka? przecież jest jeszcze takie ulepszenie jak pegaz na czarodziejkę?

Pozdrawiam *nick pod avatarem*.

konicki PW
14 sierpnia 2009, 06:52
I tak to wychodzi jak się czyta jednego posta a nie jeden temat ;D (mówie do siebie xD) ale ktoś tak napisał ale to głupota z tym koszmarem...jak byście dali całą animacje, spróbował bym coś zrobić...

Trang OulTrang OulA wypakować samemu nie łaska?

Grz240 PW
31 sierpnia 2009, 15:34
A może mi ktoś powiedzieć gdzie mogę pobrać nowe ulepszenia?
Bo te linki prowadzą do strony na której nie wiadomo co kliknąć...
strona: 1 - 2 - 3 ... 20 - 21 - 22 - 23 - 24
temat: [WoG, ERA/mod] Nowe Ulepszenia

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel