Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 68 - 69 - 70 ... 162 - 163 - 164

Trang Oul PW
12 sierpnia 2009, 18:05
Wg mnie do Twierdzy najbardziej pasuje pierwsza i druga. Co do kolorów szaty, zmniejszyłbym nieco ich nasycenie.

Poza tym gratuluję zrobienia animacji.

Mitabrin PW
12 sierpnia 2009, 18:17
Cóż, dlatego, ze mi się ostatnimi czasy nudzi postanowiłem dokończyć def Zbigniewa (tą hierofantkę, która mi się bardzo spodobała), w efekcie czego można wymienić wszystkie grafiki hierofanty na odpowiedniki druidki Zbigniewa, od razu zaznaczam, że ja zrobiłem wszytko poza defem (wspominałem, że zrobił go Zbigniew?), kompletną jednostkę można ściągnąć tutaj.

ps. Chodzi o tą jednostkę.

zbigniew PW
16 sierpnia 2009, 12:54
To ona był jakaś niedorobiona? Niedopracowana? Podejrzewam że tak. :). W niewielkim stopniu napewno. Dlatego chętnie ściągnę i ocenię co tam zostało przez Ciebie wyłapane i poprawione. Ale to jak zainstaluję antywirusa (do tego czasu mam nadzieję że zrobisz kompletnego defa).

Co do nowego temple guardiana, mi ta jednostka zupełnie nie pasuje. Metamorfozy są po prostu rewelacyjne ale ogólna postać raczej słaba. Za bardzo "ludzikowa". Przypomina trochę jakiegoś karzełka albo dziecko. Po za tym nie wiem jak została rozwiązana kwestia strzelania z łuku. Na animacji gif tego nie widać a defa jeszcze nie sciagnąłem.

Generalnie niech autor nie zrozumie mnie źle. Widać naprawdę ogrom pracy włożony w tą jednostkę. Ale ja po prostu nie lubię luidzikowych postaci. Nie mój gust. Po pojawieniu się różnych żywiołaków elektryczności, minerałów, kryształowych i diamentowych smoków uważam że takich udziwnionych jednostek jest w tej grze już wystarczająco dużo. Po za tym jednostka o której mówię bardziej by pasowała na podmianę dla ducha astralnego. Zmieniłbym tylko nazwę z Astral Spirit na "metamorf" albo coś w tym stylu no i ta główna postać... Chociaż tutaj chwali się że autor tą główną postać stworzył od podstaw. Ale to chyba też dokońca nie jest takie pewne bo trochę nekromantę z MM8 przypomina. No chyba że się mylę. No ale wtedy niech stwórca sprowadzi mnie na ziemię.

Edit: Z tym nekromantą chyba trochę przesadziłem więc jeżeli postać głowna jest zrobiona od podstaw to twórcy należą się gratulacje. :).

Edit II: Obejrzałem dokadnie gifa (po ściągnięciu) temple guardiana i przyznam że zaczyna mi się coraz bardziej podobać. Może ostatecznie zaczekam z oceną po instalacji defa? Tak. Tak bez wątpienia będzie lepiej.

Mitabrin PW
21 sierpnia 2009, 22:20
Zbigniew:
To ona był jakaś niedorobiona? Niedopracowana? Podejrzewam że tak. :). W niewielkim stopniu napewno. Dlatego chętnie ściągnę i ocenię co tam zostało przez Ciebie wyłapane i poprawione. Ale to jak zainstaluję antywirusa (do tego czasu mam nadzieję że zrobisz kompletnego defa).

Źle mnie zrozumiałeś, ta paczka którą zrobiłem to dokładnie ten sam def z dodanymi portretami i gifami twej "druidy".

zbigniew PW
23 sierpnia 2009, 21:21
Tak, zauważyłem. Dodałeś parę interesujących rzeczy. Nie wiem tylko dlaczego nie dołaczyłeś gifa animacji chodu postaci do pliku data/res/lib skoro sam podałeś podałeś linka do niego. Ten plik ma dokładnie te same wymiary i budowę. Specjalnie go robiłem żeby gracz który zdecyduje się na podmianę za hierofanta prócz defu mógł podmienić także gif.
Niemniej dobra robota, gratuluję. Ja również przez ostatnie dni nie próżnowałem. I owoce swej pracy ponownie chciałbym zaprezentować.

Panie i panowie oto kolejna druga już moja odsłona z cyklu "zmień swego dowódcę" a mianowicie nowa wersja Temple Guardian- Mage Lady.


Oto link do pliku def i pliku "spaceru" gif:

http://www.upik.pl/index.php?id=28fbbc44c26c03abc7b5cb561a0e3b18315


A pod tym adresem można zobaczyć animację chodu jednostki :

http://i32.tinypic.com/kbdnw1.gif

Mitabrin PW
23 sierpnia 2009, 21:51
Niestety mimo próbowania animacja chodu wyjść mi nie chciała... (a chciałem by było tło).

A co do jednostki to muszę przyznać, że bardzo ładna tylko ta animacja chodu taka strasznie "ukośna" (choć imo jednostka Tritha jest bardziej oryginalna).

ps. Zamierzasz zrobić nowe defy wszystkich dowódców?

zbigniew PW
23 sierpnia 2009, 22:11
Istniała możliwość zrobienia bardziej "prostej" animacji chodu ale dla mnie ten prosty chód postaci z H4 (bo to jest "lord magic" z tej właśnie części) podobał się mniej niż ten "ukośny".

Poprzedni Temple Guardian bardziel oryginalny? I tak i nie. Bo co w tym oryginalnego że w niektórych ujęciach widzimy jednostki które już są (hydra, głowa beholdera, skrzydła thunderbird'a)? Główna postać bez wątpienia jest oryginalna, ale tak jak już wcześniej napisałem za bardzo ludzikowa. Same metamorfozy to dość oryginalny motyw ale jak już wcześniej napisałem beholdera, hydrę i firebirda już mamy i nie widzę sensu wciskac tych jednostek (bądź ich elementów) do "nowej" postaci.

Czy chcę zmienić wygląd wszystkich dowódców? Nie tylko. Ale na razie zajmuję się właśnie nimi. Co do zmiany perspektywy chodu Mage Lady to w każdej chwili mogę to zrobić ale będzie to miało sens jeżeli zainteresowanie tym defem będzie umiarkowanie duże.

zbigniew PW
29 sierpnia 2009, 12:53
Ostatecznie przyznam Ci Mitabrin rację co do tego ukośnego chodu. Pograłem trochę nowym temple guardianem i przyznam że ten ukośny chód rzeczywiście trochę mierzi. Dlatego zrobiłem nowego defa "Mage Lady" z poprawionym, prostym chodem. Można go tutaj pobrać:


http://www.upik.pl/index.php?id=0a481ccc2c0b2225205f85899009c46b864


Oczywiście stworzyłem ostatnio defa dla nowego trzeciego już dowódcy, który zastąpi zielonego ifryta, przepraszam, astral spirita.
Drodzy forumowicze, oto Astral gurdian, którego def zachęcam do pobrania pod tym adresem:


http://www.upik.pl/index.php?id=2e9a33efd00538177806fdc91ba69b64480


A tutaj można zobaczyć animację ruchu jednostki:


http://i31.tinypic.com/o8fg1w.gif

Dragonar PW
29 sierpnia 2009, 22:59
Przedstawiam animację ruchu mojej jednostki - "Tomato Ghoul":



Przynależność: Nekropolis
Umiejętność specjalna: Dostaje +1 punkt ataku za każdą poległą jednostkę w bitwie (działa tylko w tej bitwie).

Wzorowałem się na tym obrazku.

Co sądzicie o tym zwariowanym potworze? ;]

Mitabrin PW
30 sierpnia 2009, 20:29
Przypomina mi się reklama takiego keczupu...

Field PW
31 sierpnia 2009, 10:02
Sądzę, że powinieneś przerzucić się na inną karciankę :P

Ginden PW
31 sierpnia 2009, 10:33
Genialne. Ja chcę całą animację!

Wiwern PW
31 sierpnia 2009, 12:24
Jednostka fajna ale raczej bym nią nie grał :P Lepiej zostaw te karcianki.

Nie dawno przerobiłem gorgonę, zmiana jest drastyczna bo jej przekolorowałem oczy :P Myślę, że to rewolucyjna zmiana i tego w H3 najbardziej brakowało. Nie patrzcie tak, od czegoś trzeba zacząć :-).

EDIT:Link usunięty. Zrobiłem podobny (lepszy) projekt. Kiedyś może wrzucę.

AmiDaDeer PW
31 sierpnia 2009, 13:00
A ja pomidorka bym dodał do gry. Na przyszłość jednak podawaj WSZYSTKICH twórców. :P

Do Wiwerna (i wielu innych): Ja na waszym miejscu bym oprócz pliku DEF dał też screena, jak to coś wygląda.

Wiwern PW
31 sierpnia 2009, 14:14
Screena nie było, ponieważ:
1)Napisałem, że Gorgona ma zmieniony kolor oczu i stwierdziłem, że grotowicze posiadają na tyle bogatą wyobraźnię, że będą wstanie sobie wyobrazi tak gigantyczną zmianę.
2)Defa zawsze można podejrzeć w odpowiednim programie z od razu całą animacją :-)
3)Nie sądziłem, że ktoś w ogóle się zainteresuje
4)Nie marudź, większość daje tylko screeny i nic więcej :D
A teraz jak już się usprawiedliwiłem nie pozostaje mi nic innego jak podać Hobbitowi klucze do kwasowego zoo (zielonooka gorgona to pierwszy okaz po lewej)

Dragonar PW
31 sierpnia 2009, 15:56
Ginden - naprawdę Ci się podoba? Szczerze mówiąc, mam jeszcze animację ataku w przód, śmierć i animację najechania na jednostkę myszką.
F!eld - dlaczego? :P
Hobbit - No dobrze... Autorzy: Dragonar, Hobbit. Ja Hobbit zmienił trochę oczy i usta ze starych na nowe, a ja zrobiłem resztę.
Wiwern - Oczy gorgony są trochę za pstrokate... Ale sam pomysł zmiany dobry. ;)

Field PW
31 sierpnia 2009, 17:02
Bo choćby Cytadela ma lepsze i bardziej inspirujące arty :P

AmiDaDeer PW
3 października 2009, 19:23
Nie mogłem nigdzie tego znaleźć, więc zadam pytanie tutaj:

Jakie kolory ma cień jednostki? Zrobiłem animację, ale cień ma nieprawidłowy kolor... Z góry dziękuję za pomoc.

Dragonar PW
3 października 2009, 20:11
Oryginalnie:
Ciemny cień - 255, 0, 255
Jasny cień - 255, 150, 255

Od kiedy powstał DefTool:
Kolor cienia może być dowolny. Wystarczy zmienić wartości kwadracików w zakładce "Klatki". :)

Regis PW
3 października 2009, 23:08
Ale imho przecież DefMaker i DefTool mogą tworzyć cienie automatycznie proporcjonalnie do niewypołnionego backgrounda (wystarczy zaznaczyć jedną opcję). A poza tym jeszcze jest jeden cień, który odpowiada za cień-zaznaczenie, a mianowicie zielony.
strona: 1 - 2 - 3 ... 68 - 69 - 70 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel