Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 55 - 56 - 57 ... 81 - 82 - 83

AmiDaDeer PW
30 lipca 2009, 21:00
Ktoś tu ciągle o czymś zapomina...

ZVSE
!#MA:U60/61;
!#MA:U61/159;

I guess it should work now.

AltairAltairTak to jest jak ktoś chce na siłę gotowca. Czyż nie, Hobbicie? :D

Dog Master PW
31 lipca 2009, 10:10
Hobbit. Niestety dalej nie działa.

I jeszcze jedno. Bardzo proszę o skrypt, który zmieni przyrost dzienny stworzeń.

Dragonar PW
31 lipca 2009, 10:59
Przyrosty jednostek można zmienić w plikach: ZCRTRAIT.txt, CRTRAITS.txt i CRTRAIT0.txt. Same pliki znajdują się w 'h3bitmap.lod' i trzeba je wyciągnąć ResEditem. Edytujemy je ERM Scripterem w trybie tabeli.
A skryptem tego nie potrafię zrobić...

AmiDaDeer PW
31 lipca 2009, 13:45
Dog Master:
Niestety dalej nie działa.
Podejrzewam, że skrypt jest jak najbardziej poprawny, tylko że ty próbujesz ulepszyć Upiory w Duchy w mieście, a nie w taki sposób ten skrypt działa.

Damianis PW
31 lipca 2009, 14:47
Proszę o skrypt, który:

ulepsza zjawy w upiory, a upiory w duchy
(Z TYM, ŻE MOŻNA JE ULEPSZYĆ W ZAMKU W NEKROPOLII).

I o skrypt, który:

podmienia stworzenia "x" w zamku "x" na stworzenia "x"

np:

zamiast zwierzołaków w cytadeli można budować niziołki.

Dog Master PW
31 lipca 2009, 15:04
Dragonar. A da się w ogóle da się to zrobić za pomocą skryptu??

AmiDaDeer PW
31 lipca 2009, 15:36
Da się.

avatar PW
31 lipca 2009, 16:16
Widzę, że koncert życzeń się zaczyna robić.

zhentarim PW
31 lipca 2009, 17:16
Zamiana jednostki w zamkach:

ZVSE
!#UN:Tm/p/u/nr;

Gdzie
m - typ miasta (0 - Zamek, 1 - Bastion...),
p - poziom siedliska w mieście (0 - to pierwszy poziom, 1 - drugi poziom),,
u - stopień ulepszenia (0 - nieulepszone, 1 - ulepszone),
nr - numer stworzenia.

Zna ktoś z was skrypt, aby powtórne odwiedzenie jakiegoś obiektu dawało inną ścieżkę dźwiękową niż przy odwiedzeniu za pierwszym razem?

Damianis PW
31 lipca 2009, 22:16
Proszę o skrypt,

po którym gdy wejdę w pusty budynek "x" to przeniesie mnie do podziemii.

Altair PW
31 lipca 2009, 23:44
Avatar:
Widzę, że koncert życzeń się zaczyna robić.

Ciekawe tylko komu przypadnie "zaszczyt" posprzątania tutaj?

A teraz odpowiadam na zagadnienia, który nie były jeszcze poruszane:

zhentarim:
Zna ktoś z was skrypt, aby powtórne odwiedzenie jakiegoś obiektu dawało inną ścieżkę dźwiękową niż przy odwiedzeniu za pierwszym razem?

Tak tyle, że trzeba na nowo zdefiniować wszystkie typy obiektów używające danego dźwięku. Szczegóły (jeśli kogoś interesują) tutaj

Sam skrypt (dla pustych obiektów) powinien wyglądać jakoś tak:

ZVSE
!?OB63/podtyp;
!!PO998:N3/?y1;
!!VRz10:S^dzwiek1.wav^;
!!VRz10&y1=1:S^dzwiek2.wav^;
!!SN:Pz10;
!!PO998:N3/1;


!?SN;
!!SN:S?z-10;
!!VRi:S0;
!!VRz-9:S^Mystery.wav^;
!!VRi&z-10=z-9:S1;
!?SN&i=1;
!!VRz-10:S^ZQUIET.WAV^;
!!SN:Sz-10;

Damianis:
po którym gdy wejdę w pusty budynek "x" to przeniesie mnie do podziemi.

Ten temat był wałkowany tysiące razy: http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=3001


Damianis PW
1 sierpnia 2009, 09:55
Ten link nie działa!

Ginden PW
1 sierpnia 2009, 10:47
http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=3001
Poprawiony link.

Damianis PW
1 sierpnia 2009, 13:01
Dziękuję Ci, Ginden.

Czy istnieje skrypt dzięki, któremu mogę ustawić, że np. kościeje strzelają?

Redagast PW
1 sierpnia 2009, 14:13
Czy istnieje możliwość by skrypt kierował bohaterem gracza komputerowego? Przykładowo chodzi mi o tropienie konkretnego bohatera.

EDIT: Czy może ktoś zamieścić ten skrypt lub podać nazwę mapy?

zhentarim PW
1 sierpnia 2009, 14:47
Możesz za pomocą skryptu kierować jego ruchy. Louner w swojej mapce(niedokończonej)umieścił coś takiego.
Mapa nazywa się "Ostatnia Strona Księgi".

AmiDaDeer PW
1 sierpnia 2009, 14:49
Damianis:
Czy istnieje skrypt dzięki, któremu mogę ustawić, że np. kościeje strzelają?
Nie.

Grubeciu PW
1 sierpnia 2009, 17:20
Hobbicie, zgadzam się nie przez skrypt ale przez doświadczenie można ustawić szkieletowi umiejętność strzelania. Ustawiamy strzelanie i... robimy całkowicie odmienioną animacje np. szkielet z łukiem strzelający na odległość i sztylet do walki w zwarciu.

AmiDaDeer PW
1 sierpnia 2009, 17:27
Are you sure?

Bo mi się wydaje, że nawet to nie.

Grubeciu PW
1 sierpnia 2009, 18:28
Właśnie nie do końca ale powinno działać.
strona: 1 - 2 - 3 ... 55 - 56 - 57 ... 81 - 82 - 83
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel