Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 54 - 55 - 56 ... 81 - 82 - 83 | |
AmiDaDeer |
Zamiast "!!MA:" wszędzie powinno być "!#MA:"... chyba... EDIT: Tutaj masz podany podobny skrypt (oczywiście z ZSVE na początku). Jak dobrze zrozumiałem, tamten skrypt działał... |
Dog Master |
Nic nie dało. Dalej to samo wyskakuje przy ładowaniu :( EDIT: ZVSE !#VRz100:S^Wilk^; !#UN:G1/46/0/100; !#UN:G1/46/1/100 Ten skrypt mi zadziałał jak nie było tamtego z błędem. EDIT2 : Dzięki Hobbit. Działa :) EDIT3 : Zhentarim. Jednak bohater chodził :( Więc proszę jeszcze raz o sktrypt, który sprawi, że bohater nie będzie się ruszał z miejsca. |
Assassin |
Do tego nie potrzeba skryptu. Wystarczy wejść w ustawienia bohatera i zmień ustawienia patrolu na "w miejscu". Tu masz screena;P |
Dog Master |
Assassin : Nie działa :( A jeszcze coś. Mógł byś wysłać tą mapkę, która jest na screnie?? Mój email to : marf1@op.pl |
Assassin |
Hmm...ona właściwie nie skończona (nie obiecuje, ale może będzie kampania). ;P Edit: Przepraszam za offtop. |
Dog Master |
Mam jeszcze jeden problem. Ten skrypt powinien ulepszać gryfy w królewskie gryfy, królewskie gryfy w roki, a roki w ogniste ptaki: ZVSE !!MA:U4/5; !!MA:U5/92; !!MA:U92/93; Niby wszystko dobrze, ale nie działa w pełni. Buduję w "Zamku" gryfy. Ulepszam je w królewskie gryfy. Królewskie gryfy w roki. Próbuję ulepszyć roki w ogniste ptaki, ale się nie da. Czy mógłby ktoś powiedzieć co zrobić, żeby działało. Nie mówcie tylko o "uniwersalnym ulepszaniu stworzeń". I jeszcze raz, przy okazji, proszę o skrypt który sprawi, że bohater ze współrzędnych a/b/c nie ruszył się z miejsca przez całą grę. EDIT: Chciałbym jeszcze o coś poprosić. Co trzeba dopisać do tego skryptu, żeby samemu ustawić cenę ulepszenia: ZVSE !!MA:U5/92; |
Altair |
Cytat: I jeszcze raz, przy okazji, proszę o skrypt który sprawi, że bohater ze współrzędnych a/b/c nie ruszył się z miejsca przez całą grę. Do jasnej... Dog Master dostajesz ostrzeżenie. Na twoje pytania została udzielona poprawna odpowiedź. Nie widzę sensu w powtarzaniu jeszcze raz tego samego. W takim wypadku należałoby bardziej sprecyzować pytanie, zamiast pisać "jeszcze raz". Cytat: Niby wszystko dobrze, ale nie działa w pełni. Buduję w "Zamku" gryfy. Ulepszam je w królewskie gryfy. Królewskie gryfy w roki. Próbuję ulepszyć roki w ogniste ptaki, ale się nie da. Czy mógłby ktoś powiedzieć co zrobić, żeby działało. Nie mówcie tylko o "uniwersalnym ulepszaniu stworzeń". Cóż zobaczmy co napisałeś: !!MA:U4/5; - gryfy w królewskie gryfy !!MA:U5/92; - królewskie gryfy w roki !!MA:U92/93; - roki w ptaki gromu dalej brak ;P a powinno chyba być !!MA:U93/130; nieprawdaż? Cytat: EDIT: Chciałbym jeszcze o coś poprosić. Co trzeba dopisać do tego skryptu, żeby samemu ustawić cenę !!MA:U5/92 Ctyp_stwora/typ_surowca/wartość; Cytat: Nie mówcie tylko o "uniwersalnym ulepszaniu stworzeń". Nie będę się powtarzał dlatego wszystkim należącym do typu "Nie tylko" odsyłam do http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=32536 (ostatnia linijka). :P |
Dog Master |
Mam pytanie znowu pytanie. Gdzie jest błąd w tym skrypcie: ZVSE !#TM91:S1/1/600/255; !?TM91; !!DO18000/0/43/1:P; !!CAx/y/l:I3; !?FU18000; !!CA31/17/0:B3/x16; !!CA31/17/0&1:B2/x16; |
Altair |
Cytat: !!CAx/y/l Pod x/y/l trzeba podstawić współrzędne nieprawdaż? |
Dog Master |
Nic nie dało. Błąd siedzi gdzieś głębiej. Teraz napisze jaki błąd wskakuje: Po załadowaniu mapy wskakuje: ERM synotax Error File: casden Line: 1636 Reason: "!!CA - not a castle Sawe arr ERM wars to WOGERMLOG.TXT ( may take time)? Można teraz kliknąć : "ptaszek" lub przekreślone kułko Byle co się kliknie wyskakuje: B3/x16; !! Ga27/20/0&1:B2/x16; Można kliknąć tylko "ok". Teraz wyskakuje: Komenda Erm ma złą składnie. Zostaje pominięta. Po kliknięciu ok wyskakuje: B3/x16; Po kliknięciu ok wyskakuje: Komenda Erm ma złą składnie. Zostaje pominięta. Teraz wraca do okna które jest na początku. Tylko teraz po kliknięciu wyskakuje: B3/x16; Po kliknięciu ok wyskakuje: Komenda Erm ma złą składnie. Zostaje pominięta. Po kliknięciu ok wyskakuje: B3/x16; Po kliknięciu ok wyskakuje: Komenda Erm ma złą składnie. Zostaje pominięta. Po kliknięciu ok wyskakuje: B3/x16; I znów wraca do pierwszego okna i cały czas już się nie zmiena. Wyłączyć grę da się tylko przez ctrl-alt-delete. Proszę o powiedzieniu gdzie jest błąd. |
Altair |
Czy naprawdę muszę się powtarzać? Trzeba wpisać POPRAWNE współrzędne miasta (żółtego kwadratu/wejścia). !!CA - not a castle - znaczy tyle, że w podanych współrzędnych nie znajduje się "wejście do miasta". |
Damianis |
Witam, proszę o : skrypt, który w dniu "x" zamienia wszystkie kopalnie na labolatoria, skrypt, który powoduje, że labolatorium ma nazwę "x" i wydobywa "x" rtęci dziennie, skrypt, który zmienia nazwę potwora na "x", skrypt, który powoduje, że zamek "x" wygląda jak ruina. |
Dragonar |
Zmiana nazwy jednostki: ZVSE !#VRz100:S^Nazwa jednego stworzenia^; !#VRz101:S^Nazwa większej ilości stworzeń^; !#UN:G1/x/0/100; !#UN:G1/x/1/101; gdzie: x - numer stworzenia Jeżeli chcesz zmienić nazwy wielu stworzeniom, musisz zmieniać liczby 100 i 101 zaznaczone na czerwono, na kolejne, np. ZVSE !#VRz102:S^Nazwa jednego stworzenia^; !#VRz103:S^Nazwa większej ilości stworzeń^; !#UN:G1/x/0/102; !#UN:G1/x/1/103; |
zhentarim |
Zmiana wyglądu miasta: ZVSE !#TM91:S1/1/600/255; !?TM91; !!DO18000/0/43/1:P; !!CAx/y/l:Is; !?FU18000; !!CAx/y/p:B3/x16; !!CAx/y/p&1:B2/x16; Gdzie: s - poziom "zniszczenia" miasta od -1 do 3, x, y, p - współrzędne miasta. Co do nazw obiektu: ZVSE !#VRz&&&:S^nazwa^; !#OBx/y/z:H&&&; Oczywiście zamiast &&& wstawiamy dowolną liczbę. Jeżeli chcemy nadać kilku obiektom nazwy to tak jak wspomniał Dragonar należy wpisywać za każdym razem inne liczby. |
Damianis |
Dziękuję wam Dragonarze i Zhentarimie. Przypominam, że proszę jeszcze o : skrypt, który powoduje, że labolatorium wydobywa "x" rtęci dziennie, skrypt, który w dniu "x" zmienia wszystkie kopalnie w labolatoria. |
Altair |
Oczywiście, że się da. Rosół z smoka dostajesz ostrzeżenie. |
Damianis |
Dziękuję Ci, Rosole z Smoka. Proszę jeszcze o skrypt, który : Zjawy ulepsza w Upiory, a Upiory w Duchy, Duchom daje - atak 50, obronę 40, wytrzymałość 200, uszkodzenia 250 - 500, Co turę przyzywają 50 wilkołaków i 50 zombii. Altair możesz podać mi skrypt (oczywiście jeśli znasz) który dnia "x" zmienia wszystkie kopalnie w labolatoria? |
Gretan |
1 - Zjawy ulepsza w Upiory, a Upiory w Duchy, ZVSE !!MA:U60/61; !!MA:U61/159; 2 - Duchom daje - atak 50, obronę 40, wytrzymałość 200, uszkodzenia 250 - 500. ZVSE !#MA:A159/50; [atak] !#MA:D159/50; [obrona] !#MA:P159/200; [życie] !#MA:S159/a; [szybkość] !#MA:M159/250; [obrażenia minimalne] !#MA:E159/500; [obrażenia maksymalne] !#MA:S159/a; [szybkość] !#MA:N159/0; [liczba strzałów] tam gdzie jest "a" wstaw szybkość jaką chcesz, żeby miała ta jednostka, a jak nie wstawisz to mogą być jakieś błędy. 3 - Co turę przyzywają 50 wilkołaków i 50 zombii. nie znam 4 - który dnia "x" zmienia wszystkie kopalnie w labolatoria? nie znam Miło było pomóc :) |
Damianis |
Dziękuję Ci Gretan. |
Dog Master |
ZVSE !!MA:U60/61; !!MA:U61/159; Ten skrypt mi nie działa!! Upiory nie ulepszają się w duchy! |
strona: 1 - 2 - 3 ... 54 - 55 - 56 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel