Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Nieznane Opowieścitemat: Wasze postaci
komnata: Nieznane Opowieści

Boryna PW
31 grudnia 2005, 13:36
Uważam że wszystko jest już gotowe. Dzisiaj lub jutro będę miał w miarę gotową przygodę (prosiłbym Rabicana i resztę o nie przeglądanie przez ten czas gotowych przygód w internecie. Jeśli nie wymyślę własnej, zastosuję gotową). Jak już przygotuję przygodę, zamieszczę opis krainy. Prawdopodobnie przygoda będzie się działa w Erathi lub w Deyji przed H3:ROE. Jak na razie zamieszczajcie swoje postacie. Sesja rozpocznie się najszybciej za jakieś 3 dni, więc macie dużo czasu. Pamiętajcie, że swojej postaci możecie dodać zdolności specjalne, np. jak w przypadku Viniusa - Gorzelnictwo. Zróbcie to w specialnej rubryce na karcie postaci Zdolności specialne.Jednak twoją umiejętnośc specialną musi zaakceptować MG.

vinius PW
31 grudnia 2005, 14:45
KARTA POSTACI
Imię i Nazwisko: Ov von Sikus II vel Vinius
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Ludzie
Rodzina: aktualnie brak (patrz: historia)
Profesja: Paladyn
Charakter: spokojny
Wiek: Powyżej 20 lat

Wygląd:
Wysoki, chociaż niezbyt dobrze zbudowany. Nie widać dokładnie twarzy zza hełmu (który rzadko ściąga, nawet do snu), ale wiadomo, ze jego oczy mają ciemnoniebieski kolor. Ponadto ubrany jest w szarą szatę, ciemnoniebieską pelerynę oraz złote pantalony. Na nogach nosi brązowe, skórzane buty. Jego dłoń zdobi sygnet z bursztynowym oczkiem. Zawsze nosi miecz przy boku.

Osobowość:
Vinius jest awanturnikiem, jednak jest doskonałym towarzyszem. Lubuje się szczególnie w burdach ulicznych. Jest jednak miły i uprzejmy dla przyjaciół oraz trochę pomylony (ma bzika na temat swojej "religii").

Historia:
Ov von Sikus II pochodzi z Hunterville, miasteczka niedaleko zamku króla Maximusa. Dorastał uczony szermierki przez ojca, który był szewcem oraz miejscowym gorzelnikiem. Gdy jego rodzice zostali porwani w wyniku wielkiej intrygi, Vinius wyruszlyl w świat w poszukiwaniu sławy i chwały...ale miał nieszczęście napotkać pewnego człowieka, który go publicznie upokorzył i wystawił na pośmiewisko w pewnej tawernie. Teraz Vinius poszukuje zemsty.

Wyznanie: bylo, ale obecnie brak.

Umiejętności:
Vinius nie jest mistrzem szermierki, jednak rekompensuje to swoimi zdolnościami specjalnymi (tzn. gorzelnictwem oraz szewstwem).

Ekwipunek:

-Butelka grenaturatu
-Sygnet rodowy (posiada specjalną właściwość)
-zardzewiały miecz długi 3d3.
-zbroja skórzana
-księga czarów
-Pas z kieszonkami
-pochwa (na miecz)
-sakiewka
-butelka pusta
-hełm zwykły
-papier (karty 3), kałamarz i pióro

Chilowo u Holgara:

-złote pantalony (pamiątka rodzinna, nie posiadają specjalnych właściwości)

Ulubione zajęcie:
Produkcja grenaturatu, tudzież czytanie książek i poszukiwanie artefaktów.


PUNKTY ŻYCIA: 20/35
PUNKTY MAGII: 14/14
ATAK: 68%
OBRAŻENIA: 3d3+0
KP: 6

UMIEJĘTNOŚCI DRUGORZĘDNE:
Zbroja skórzana(p) - 1
Miecz(p) - 1
Alchemia(P) - 1
Magia ciała(P) -1
Umiejętności specjalne:
Gorzelnictwo - P1

CZARY:
Leczenie (2 pm)

SŁABOŚCI:
Vinius nie stroni od alkoholu, który sam z reszta wytwarza. Lubuje się też w burdach ulicznych.

Trang Oul PW
31 grudnia 2005, 16:48
Imię i nazwisko: Trang Oul
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Profesja: Mag
Wiek: Nieznany. ok. 40 lat
Wygląd: Trang jest niezbyt dobrze zbudowany. Ma czarne włosy i czerwone oczy. Najczęściej nosi czarny płaszcz z kapturem. Ma przy sobie laskę, której używa do czarowania, a jak trzeba, to do walki.



Osobowość: Neutralny zły
Historia: Trang urodził się w Steadwick. Musiał dokonać wyboru - zostać rycerzem, jak jego ojciec, czy magiem. Zdecydował się na to drugie. W wieku ok. 25 lat zaczął się uczyć magii. Niedługo potem został wyrzucony z gildii za używanie nekromancji i kontakty z duchami. Aby przeżyć, musiał uciec ze Steadwick. Oczywiście najwięksi czarodzieje pochodzą z Bracady. Trang się tam udał, ale nikt nie chciał go uczyć magii ciemności. Postanowił wrócić do Steadwick dopiero, jak nauczy się czarować. Obecnie wędruje po Antagarichu i sam uczy się magii.
Wyznanie: Ciemność

Ekwipunek:
-kij 1d3,
-Zbroja skórzana KP5,
-księga magii (służąca również jako notes),
-pióro,
-atrament,
-torba,
-czerwony kryształ (pamiątka rodzinna, która prawdopodobnie posiada jakieś moce, ale Trang jeszcze ich nie odkrył),
-upieczone mięso,
-własnoręcznie narysowana mapa Deyji (w księdze magii)

Umiejętności drugorzędne:
-Kij P1,
-Zbroja skórzana P1,
-Magia ognia P1,
-Magia powietrza P1
Atak (szansa trafienia): 64%
Obrażenia: 1d3
KP: 6

Zaklęcia: Ognisty pocisk (2 PM), Powolne spadanie (2 PM)
PŻ: 25/25
PM: 27/33

Umiejętność specjalna: Wyczuwanie zła
P - pozwala tylko wyczuć samą obecność zła

Altair PW
31 grudnia 2005, 22:50
Imię: Altair
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Profesja: Kleryk
Wiek: bliżej nieokreślony (ok. 24)
Bóstwo: Światło

Ekwipunek:
- Kapłańska buława 2d3
- Zbroja skórzana KP5
- Księga magii
- pusty zwój
- wilcza skóra
- zęby wilka
- Świetlisty amulet (świetlisty amulet - W ciemności emituje słabe swiatło)

Wygląd: Altair jest średniego wzrostu. Ma ciemne włosy, które jednak skrywa pod kapturem. Na szyi ma amulet.
Osobowość: Altair jest zwykle opanowany i spokojny. Jego życiowym celem jest poszukiwanie wiedzy i zwalczanie zła.
Historia: Bardzo mało wiadomo o jego prawdziwym pochodzeniu. On sam twierdzi iż przybył z odległej krainy, której nazwy jednak nigdy nie wymienia. Wiele przesłanek przemawia jednak za tym iż pochodzi z Karigoru. Altair nigdy temu nie zaprzeczył. Swojego czasu przyłączał się do różnych grup poszukiwaczy przygód. Wtedy też najpewniej zdobył swój niezwykły amulet.

Biegłości:
Buława P1
Magia Ciała P1
Magia Umysłu P1
Zbroja skórzana P1
Atak: 67%
Obrażenia: 2d3
KP: 6

Zaklęcia:
Usunięcie strachu(2 pm)
Leczenie(2 pm)
PŻ: 29/29
PM: 21/21


Umiejętność specjalna:
Magiczna Aura - zmniejsza obrażenia od magii o 5%

Kaazam PW
2 stycznia 2006, 18:56
Imię i Nazwisko: Awangel
Pseudonim: brak

Ulubione zajęcie: Nauka czarów

Rasa: Człowiek

Profesja: Mag

Wiek: 20 lat

Osobowość: Neutralny Dobry

Biegłości:
Topór P1,
Magia powietrza P1,
Zbroja skórzana P1

Wyposażenie:
-Topór 2d3,
-Zbroja skórzana KP5,
-Księga czarów,
-Plecak,Kałamarz,
-Złote Pióro (kradzione),
-Papier (10 arkuszy)

Atak: 62%

Umiejętności drugorzędne:

Kamuflarz-P1 - (magia nie bierze tutaj udziału (no co, dobrodziejstwa natury), i nie może kamuflować nic więcej)

PŻ: 25/25
PM: 27/29
Czary: Magiczne oko, Iskry

Wygląd: Wysoki, chudy mężczyzna o oczach czarnych jak noc. Blond włosy sięgające ramion. Posiada długie ręce i nogi oraz krótki tułów. W lewym uchu błyszczy kolczyk .

Historia: Wybitnie uzdolniony człowiek. Początkowo trafił do szkoły rycerskiej, ale być głupim mięśniakiem nie odpowiadało mu, więc uciekł z szkoły. Miotał się ze zgrają rozbójników po lasach. Tam nauczył się walczyć toporem.
Kiedy pewnego dnia napadli na gildie magów, cała drużyna zgineła, prócz niego. Odparł bardzo silny atak ku zdziwieniu magom. Magowie chcieli go zabić, ale uczynili inaczej. Wtrącili go do lochów. Tam Awangel spędził kilka miesięcy. Pewnego dnia dostał zlecenie od pewnego maga. Chciał on aby Awangel, który zostanie uwolniony przez tego maga pod osłoną kilku czarów, zabił magów przez niego wyznaczonych. Ten się zgodził, ale uczynił inaczej. Po wypuszczeniu poszedł do wielkiego mistrza, którego miał zabić i powiedział mu co się święci. Ten powiadomiony, kazał mu ściągnąć maga do wieży. Tak się stało. Awangel ściągnął maga w wyznaczone miejsce. Tam nastąpiła krwawa walka. Zły mag został zabity, a Mistrz ciężko ranny, natomiast Awangel znów wtrącony do lochów. Kiedy ta wieść doszła do mistrza, ten nakazał go uwolnić. Kiedy go uwolniono ten powiedział.
- Chcę być jednym z was, i odkupić swoje złe czyny.
Większość magów, sprzeciwiła się temu. Ale konający mistrz nakazał go przyjąć. Awangel uczył się pilnie. Był jednym z najzdolniejszych adeptów magii. Po ukończeniu szkoły ruszył w świat. Teraz szuka przygód. Jego motto życiowe "Życie nauczy cie wszystkiego samo".

Szawy PW
2 stycznia 2006, 22:31
Imię: Reven Bloodmoon
Rasa: Człowiek
Profesja: Paladyn
Wiek: 24
Bóstwo: ŚwiatłoEkwipunek:
- Buława Paldyńska 3d3
- Zbroja skórzana KP5
- księga magii
Wygląd: Niczym się nie wyrożniajacy czlowiek o piwnych oczach i czarnych wlosach siegających lekko poniżej uszu. Wypalony znak 3 promieni na plecach.
Wzrost 185 cm, waga 80 kg.
Osobowość: porywczy, roztargniony, mściwy, cierpliwy, odważny ,gotowy w ostateczności oddać życie za słabszych lecz unika ostateczności, nieufny



Biegłości: Buława P1,Zbroja skórzana P1,Magia ciała P1
Atak (szansa trafienia): 70%
Obrażenia: 3d3
KP:6
Zaklęcia: Leczenie(2 pm)
PŻ: 35/35
PM: 14/14

Ulubione zajęcie: tępienie nieumarlych
Umiejętność specjalna: precyzja (równowaga)
SŁABOŚCI: oderwany od świata i nie zwarza na towarzyszy, mania ratowania swiata
Historia: Gdy był dzieckiem jego rodzice zostali zabici przez nieumarlych, był wychowywany przez kleryka który z reszta uratowal mu zycie przed truposzami. Od tego czasu gardzi wszelkim zlem, czasem aż z przesada. Niektórzy uważają go za glupca, którym czasem jest...

BORYNA: OK,możez grać

Qui PW
6 stycznia 2006, 21:22
Imię: Qtogzog
Rasa: goblin
Profesja: rycerz
Wiek: 14 (dorosły goblin żeby nie było wątpliwości :P)

Ekwipunek:
-zardzewiały miecz 3d3
-zbroja skórzana KP5
-hełm poborowego KP6 (nie pytajcie gdzie zakopałem resztę poborowego :P)
-nędzny substytut pasa rycerskiego
-torba podróżna
-3 małe kamienie
-pożółkły kalafior
-niewielkich rozmiarów nieżywy szczur
-strzała
-upieczony fragment utłuczonego wilka

Wygląd:
wzrost: ok. 150cm (to duży goblin ;))
waga: ok. 60kg (j/w)
kolor skóry: zgniłozielony
włosy: zgniłobrązowe w niewielkiej ilości
oczy: posiada

Historia:
Qtozog od małego chciał zostać rycerzem. Niestety, biedak wiedział, że nikt nie będzie go chciał pasować, więc musiał zrobić to sam. Gdy już zdobył pas, co wcale nie było łatwe na zapadłej goblińskiej wsi, przystąpił do czegoś, co wydawało mu się ceremonią pasowania na rycerza. Pas jednak był dość stary i sfatygowany, więc nie dotrwał do końca rytuału. Rycerz jednak nie może się łatwo zrażać, toteż dzielny Qtozog udał się na poszukiwania bardziej trwałego pasa. W końcu udało mu się zakupić wyrób pasopodobny od wędrownego sprzedawcy dóbr wszelakich i nie tylko, w zamian za trzy skrzydła wrony, złamany dziób sępa, oraz niezwykle okrągły kamień.

Drugie podejście do ceremonii pasowania odniosło skutek (również w postaci potężnego bólu pleców) i Qtozog uznał, że jest rycerzem. Jako herb obrał sobie ulubioną broń i ulubione warzywo, i od tej pory jest rycerzem herbu Kalafior Przebity Mieczem (najlepiej na zgniłozielonym polu, lecz w chwili obecnej byłby szczęśliwy, gdyby ktoś mu namalował takie coś na jakimkolwiek polu, może z wyjątkiem zaoranego). Teraz rozpoczyna wędrówkę po świecie w poszukiwaniu złota, kosztowności, jakiegoś ostrzejszego narzędzia, może kawałka zbroi jak się jakiś trafi, no i generalnie wszystkiego co mu w rękę wpadnie, ze szczególnym uwzględnieniem w chwili obecnej czegoś do odrdzewienia miecza.


Osobowość:
Życiowa filozofia Qtozoga w sporej części zawiera się w zdaniu "Nie wpychaj palców między drzwi, nosa też nie, ani jakiejkolwiek innej części ciała, no chyba że jest to absolutnie konieczne, lub też istnienie realna szansa na uzyskanie z tej czynności wymiernych korzyści". Oczywiście sam Qtozog nigdy tego tak elokwentnie nie wyraził, ale taki instynkt samozachowawczy siedzi mu głęboko w trzewiach.

Biegłości:
-Miecz P1
-Zbroja skórzana P1
-Tarcza P1
-Kulturystyka P1

Atak: 75%
Obrażenia: 3d3
KP: 12
PŻ: 51/51

PM - nie dotyczy/nie dotyczy
Zaklęcia - nie dotyczy

Holgar PW
16 stycznia 2006, 13:20
Imię: Holgar
Płeć: mężczyzna
Rasa: krasnolud
Profesja: rycerz
Wiek: 34 lata

Ekwipunek:
- proste łachy, szmaty
- stare buty

Wygląd:
Wygląda jak pospolity krasnolud - niski wzrost, długa do pasa kędzierzawa, brązowa broda, piwne oczy (jak zwykł mawiać "od piwa"). Jego cechą charakterystyczną jest blizna na lewej ręce, powstała gdy ten dopiero zaczynał nauki kowalstwa u ojca (uderzył się w rękę młotem). Wydaje się gruby, ale tylko niewielka część to tłuszczyk - pod nim znajdują się mięśnie.

Osobowość:
Z reguły to dobry krasnolud, ale ogarnia go szał, gdy widzi jakieś drogocenne kamienie czy złoto, wtedy jego charakter zmienia się nie do poznania. Większość uważa go za dobrego towarzysza, nawet wiedząc, że nie wskoczy w ogień za swoją drużyną (co to, to nie- jego broda mogłaby się spalić). Na codzień wesoły, lubi trochę wypić dobrego piwa (można powiedzieć, że ma przepity głos od tego).

Historia:
Pochodzi z odległej krainy, z wioski, która zwie się po prostu Dwarven Village, u podnóża gór Ślepych (prawie nikt nie wie gdzie to jest i zapewne się nie dowie ze względów bezpieczeństwa tamtejszych krasnoludów). Jego ojciec - Quel, jest wysoce szanowanym kowalem i jednocześnie zbrojmistrzem, zaś jego matka nie posiada w sobie czegoś nadzwyczajnego (może poza brodą). Holgar miał wielkie szczęście, ojciec poświęcał mu więcej czasu na nauczanie niż reszcie uczniów, toteż Holgar był najlepszy w swoim fachu spośród rówieśników. Niestety w końcu nadszedł ten moment, gdy ojciec przekazał mu swoją całą życiową wiedzę, więc został on zmuszony wyruszyć w drogę do nieznanych mu krain w celu zdobycia nowego doświadczenia. Do wyprawy był świetnie przygotowany (miał dwa objuczone kuce, a w jego ekwipunku znajdowały się: niezbędne do pracy narzędzia, tudzież młotki, młoty, szczypce, rękawice itp. oraz wysokiej jakości broń i pancerz). Szczęscie mu dopisało i załapał się na rejs statkiem do Blackshire - siedziby najwspanialszych kowali i zbrojmistrzy na całym świecie. Niestety to co dobre nie trwa długo. Nie mógł wiedzieć, że statek zmierza w wogóle inne miejsce (oczywiście mu nieznane) i gdy już było widać brzeg lądu, dostał w tył głowy czymś bardzo twardym i stracił przytomność (sprawcą tego był ten sam kapitan, z którym przez całą drogę rozmawiał i nawet się polubił). Gdy Holgar oprzytomniał, zobaczył że wokół niego siedzi pełno ludzi, ale nikt na niego się nie patrzył. Holgar był w tawernie...

Umiejętności:
Naprawa przedmiotów P1
Identyfikacja przedmiotu P1
Zbroja skórzana P1
Buława P1

Zdolności specjalne:
Kowalstwo
Premia do używania młota +1

Atak: 50%
Obrażenia: 1d3
KP: 0
PŻ: 55/55
PM: 0

Zaklęcia: brak

Nevendar PW
16 stycznia 2006, 19:56

Karta Postaci



Imię i nazwisko: Nevendar

Płeć: Mężczyzna

Rasa: Elf

Profesja: Druid

Wiek: 120 lat

Wyznanie: Księżyc

Wygląd:
Ma blond włosy, bardzo długie, krótką brodę. Ma na sobie skurzaną zbroje i pas z jednym doskonałym rubinem i 2 rubinami bez skazy. Nosi też na sobie skurzane spodnie, buty ze skury niedźwiedzia. Na rękach ma metalowe karwasze, zawsze nosi ze sobą laskę zakończoną ostrzem. W swojej wędrówce towarzyszy mu kruk.

Osobowość: Neutralny

Historia:
Urodziłem się we wsi Moon. Rodzice wychowali mnie na dobrego człowieka. Nie mam siostry ani brata. Pobierałem nauki u Wielkiego Druida. Nauczył mnie wszystkiego, co umiał, ale nie spodziewał się, że uczeń przerośnie mistrza. Ostatecznie postanowiłem udać sie w podróż poza moją wieś. Co nocy nękały mnie sny o tym, że mój nauczyciel nieżyje. W końcu sny ustały. Czułem, że coś złego się stało, więc postanowiłem wrócić do miasteczka i sprawdzić, co się stało. Okazało się, że mój mistrz nie żyje, a na jego miejscu pojawił się czarny kruk (odtąd kruk podróżuje ze mną). Mistrza zabił mój najlepszy przyjaciel. Żyję teraz tylko po to, by się zemścić.
Wyznanie: Księżyc

Ekwipunek:
-3 kawałki upieczonego mięsa
-buty ze skóry niedźwiedzia KP0
-metalowe karwasze KP0
-skórzane spodnie KP0
-kij zakończony ostrzem 1d3,
-płaszcz KP0
-Zbroja skórzana KP5,
-księga magii (służąca również jako notes),
-pióro,
-atrament,
-torba

Umiejętności drugorzędne:
-Kij P1,
-Zbroja skórzana P1,
-Magia ognia P1,
-Magia umysłu P1
Atak (szansa trafienia): 60%

Obrażenia: 1d3

KP: 6

Zaklęcia:
Ognisty pocisk (2 PM), Usunięcie strachu (2 PM)

PŻ: 28/28

PM: 19/27

Umiejętność specjalna:
Wyczuwanie zagrożeń
temat: Wasze postaci

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel