Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Valley
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3

Dragonar PW
10 maja 2009, 19:29
To było prześmieszne, bardzo śmieszne... -_-
Po prostu miasto przestało mi się podobać. Z samymi elfami, czy z różnorodnymi stworzeniami.

Dragonar PW
25 maja 2009, 16:33
Kolejne jednostki:


Lizards Rider


Draegloth

Doczekałem się jeźdźca - ale ten nie wygląda zbyt dobrze...

Mitabrin PW
25 maja 2009, 17:12
hmm pooglądałem te animacje i stwierdzam że są dobre(a przynajmniej lepsze od pierwotnych animacji miasta nad którym między innymi ja pracuję :P) w każdym bądź razie autor tego miasta popełnia jeden błąd, gdyż miasto w którym są mroczne elfy(albo drow'y nie widzę różnicy) bardzo przypomina homm5 który nie jest "kochany" przez dość dużą ilość fanów homm3

Dragonar PW
25 maja 2009, 19:11
Jest różnica - drowy to krzyżówka elfów z trollami, a mroczne elfy... to mroczne elfy. :P
Samo Valley nie przypomina mi jakoś Lochów z HFoMM5... Jeździec Bazyliszka to jeden z nielicznych dobrych pomysłów Ubiwału. ;)

vinius PW
25 maja 2009, 21:23
Cytat:
Jest różnica - drowy to krzyżówka elfów z trollami, a mroczne elfy... to mroczne elfy. :P
Zależy, w jakim universum :P bo na przykład w znanym i lubianym Forgotten Realms drowy(drowowie?)=mroczne elfy.
Cytat:
albo drow'y nie widzę różnicy
Odliczam sekundy do reakcji lokalnych słowników ortograficznych i strażników w jednej osobie ;).
A coby nie spamować zanadto, jednostki w mej opinii nie za bardzo pasują do grafiki, jaka prezentuje H3 - wprawdzie są tej samej wielkości, pod dobrym kątem i w odpowiednich proporcjach, jednakże przez użycie takiej liczby kolorów (nie za duża?) widać mocno (i w mieście też), że to przerabiane z grafiki 3d*.

*ja wiem, że przecież cała dwuwymiarowa grafika H3 była robiona na podstawie modeli 3d, ale ta wygląda całkowicie inaczej (tutaj zdecydowanie inne tekstury).

Alamar PW
27 maja 2009, 09:37
Władca Smoczków:
Doczekałem się jeźdźca - ale ten nie wygląda zbyt dobrze...
Wygląda jak zrzynka z Warhammera, szczególnie ten hełm.

Władca Smoczków:
Jeździec Bazyliszka to jeden z nielicznych dobrych pomysłów Ubiwału
Taak... poszukaj sobie jednostki Cold One w WFB. :P
To tyle co do "oryginalności" Ubi.

Vinius:
drowy(drowowie?)
drowy (i zgubiłeś odstęp :P)

Vinius:
cała dwuwymiarowa grafika H3 była robiona na podstawie modeli 3d, ale ta wygląda całkowicie inaczej (tutaj zdecydowanie inne tekstury)
Zapewne inny program graficzny (czytaj: gorszy).

Field PW
27 maja 2009, 19:42
Pomijając fakt, że ta jaszczurka to taki bazyliszek jak z koziego zadu trąba :P

Alamar PW
27 czerwca 2009, 22:06


Poza tym przetasowanie w jednostkach:

1 Shadow
2 Duelist
3 Bat Man (czyżby miał być drowem w pelerynie nietoperza? ;P)
4 Lizard Rider
5 Drider
6 Draegloth
7 Tarasque (no i ładna imba będzie ;P)

Rabican PW
27 czerwca 2009, 23:10
Na gniew Bogini, to już przechodzi lisze pojęcie... Że drowy nie mają nic wspólnego z MM - wszyscy wiemy, ale co ma Tarask wspólnego z drowami? Przypadkiem czytałem dzisiaj podręcznik Underdark (FR) do D&D 3.5 i nie było tam o nim najmniejszej wzmianki. Rozumiem, że ludzie się jarają sadystycznymi elfami o atramentowej skórze i białych włosach, jednak wypadałoby zachować odrobinę konsekwencji, czyż nie? (nota bene ten jeździec jaszczurki też jest z innej bajki, w Podmroku popularne są odmienne wierzchowce, głównie rothé).

Z drugiej strony patrząc, dedekowy Tarask ma naprawdę sporo ciekawych umiejętności i w WoG-u mógłby na przykład prócz regeneracji zmartwychwstawać jak feniks - nietypowe, przyznaję. Pytanie tylko: skoro autor wsadza już to bydle do swojego projektu, to dlaczego zamiast miasta drowów nie zrobi np. miasta istot z Podmroku? Czyż illithidy, chityniaki, choldrity, kuo-toa, duergarzy, derro, svirfnebliny (niewolnicy or sth), tanarukki, orogi etc. nie są znacznie ciekawszą alternatywą wobec rasistowskiego miasta mrocznych elfów?

Pozdrawiam serdecznie.
R.

Alamar PW
27 czerwca 2009, 23:28
Dlaczego? Może dlatego, że obserwator wyszedł mu jak przekolorywanka z BG2? ;P
A tym jaszczurkom to do wojennego młotka bliżej (i HV rzecz jasna) niż do drowów. Co chyba każdy wie, o ile interesuje się trochę fantasy.

Oh, i chyba nie muszę wspominać czemu akurat tylko drowy wybrał sobie autor? Jak ktoś się nie domyśla, niech spojrzy na drowki jego autorstwa. ;P

Rabican PW
28 czerwca 2009, 01:28
Alamarze, obyłbym się bez tych truizmów, naprawdę. Lamentuję, ponieważ sam jestem fanboyem Podmroku i jego mieszkańców (tak, drowów też) - i przez to tym mocniej drażnią mnie próby wybiórczego (opartego pewnie na NWN lub podobnej grze) i chyba niezbyt przemyślanego wtłoczenia go do MM. Jak inaczej nazwać te ciągłe zmiany listy jednostek, bynajmniej nie na lepsze?

Autor zdaje się dysponować niejakimi umiejętnościami; mógłby sklecić coś sensownego (choć niekoniecznie praktycznego), tymczasem tworzy spontanicznie, bez żadnego planu, odrobiny pomyślunku czy konsultacji z porządnym źródłem bądź osobą obeznaną z D&D - jakie są skutki, wszyscy widzą. Gdyby od początku lista jednostek przedstawiała się np. w ten sposób:

1. Shadow -> Twilight
2. Duergar Crossbowman (ranged) -> Derro Sorcerer (ranged)
3. Kuo-Toa Monitor -> Kuo-Toa Whip
4. Drider -> Choldrith
5. Arachne -> Yochlol
6. Illithid (ranged) -> Ullitharid (ranged)
7. Drow Judicator -> Chosen of Lolth -> Draegloth

i były one równie estetycznie wykonane, to z zainteresowaniem - aczkolwiek wciąż bez większej nadziei - zaglądałbym do tematu przy okrągłym stole, by przynajmniej nacieszyć oczy i pomarzyć, że zagram sobie kiedyś Podmrokiem w WoG-u. A jeżeli mod by jakimś cudem wyszedł - z rozkoszą położyłbym na nim łapy. Ale nie, autor nie może przemyśleć pomysłów przed realizacją.

Oczywiście reaguję zbyt emocjonalnie, jednak czyste rasowo miasto w stylu HV, do tego z gromadą drowów w środku i listą jednostek zmieniającą się co pięć minut (a i tak lepszą wymyśliłem na poczekaniu), jest ponad moje siły. Czy naprawdę dedekowskie mroczne elfy muszą mieć fandom na poziomie Pottera czy Twilight? Lepiej by było, gdyby Władimir pozostał przy MM...


Pozdrawiam serdecznie.
R.

Dragonar PW
20 sierpnia 2009, 13:59

Animacja ruchu jednej z jednostek.

Field PW
20 sierpnia 2009, 15:09
Ktoś jeszcze ma skojarzenia z tym panem? :/


Jin PW
20 sierpnia 2009, 16:37
Eddy!!!
On jest podobny do eddego z guldie gear.

Alamar PW
20 sierpnia 2009, 16:58
Cytat:
Ktoś jeszcze ma skojarzenia z tym panem? :/
Nie


Mitabrin PW
7 grudnia 2009, 19:16
Dziś Vladimir-Maestro pokazał nowe animacje, co oznacza, że projekt nie jest martwy:


Drwal PW
7 grudnia 2009, 19:25
Bardzo fajna ta jednostka, którą pokazał Mitabrin, ciekawe tylko jak wyglądają wszystkie klatki, no i jak to się reprezentuje w grze.

Dragonar PW
8 grudnia 2009, 14:38
Ładne i dobrze wykonane. Wygląda jak połączenie czarnego smoka i wiwerny. Projekt może martwy nie jest, ale prace nad nim nieco powoli postępują...

Mitabrin PW
8 grudnia 2009, 15:57
Cóż, Vladimir-Maestro robi to całkowicie sam (i to z modeli 3D), poza tym o ile mi wiadomo on głównie moduje M&M a to miasto to taka "fucha na uboczu". :P

Mitabrin PW
28 grudnia 2009, 12:44
Maestro zastanawia się nad czyby nie zmienić oświetlenia modeli przez co nie byłby takie czarne.
strona: 1 - 2 - 3
temat: Valley

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel