Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 51 - 52 - 53 ... 81 - 82 - 83 | |
Altair |
Oto skrypty: Cytat: a)Znalezienie KILKU artefaktów (np. Ostrze Armagedonu, Eliksir Życia, Hełm Alabastrowego Jednorożca) ZVSE !?HM-1; !!OW:C?y1; !!DO158/0/155/1:Py1; !$OB5; !!OW:C?y1; !!DO158/0/155/1:Py1; !?FU158; !!HEx16:O?y1; !!FU&y1<>x1:E; !!HEx16:A2/nr_artefaktu1/?y2/?y9 A2/nr_artefaktu2/?y3/?y9 A2/nr_artefaktu3/?y4/?y9; !!UN&y2>0/y3>0/y4>0:Q1/1; Cytat: b)Znalezienie KILKU zasobów (np. 5 rtęć, 432 siarka, 15015015 złoto) ZVSE !#TM61:S1/999/1/255; !?TM61; !!OW:R-1/1/?y1 R-1/3/?y2 R-1/6/?y3; !!UN&y1>=5/y2>=432/y3>=15015015:Q1/1; !?HM-1; !!OW:R-1/1/?y1 R-1/3/?y2 R-1/6/?y3; !!UN&y1>=5/y2>=432/y3>=15015015:Q1/1; |
nicolas |
Który skrypt jest odpowiedzialny za zostawianie artefaktów poprzez kliknięcie PPM? Działa w ogóle to komuś? Bo mi nie :( |
Dog Master |
Potrzebuję skryptu, który sprawi, że jak wjedzie się do budynku pojawi się tylko tabliczka z napisem. EDIT: Potrzebuję jeszcze takiego skryptu, który sprawi, że jakiś budynek będzie przenosił do podziemi. EDIT2: Potrzebuję skryptu, który sprawi, że jak wjedzie się do budynku to nic się nie stanie |
Dog Master |
Przepraszam, ale kiedy dostane tę skrypty??? |
zhentarim |
1. ZVSE !#VRz270:S^Nazwa obiektu^; !#OBx/y/p:S; !#OBx/y/p:H270; !?OBx/y/p; !!IF:M^Tekst^; Aby w budynku mającym już właściwości pojawił się text należy napisać skryp na wyłączanie właściwości obiektu. 2. ZVSE !#VRv801:S0; !#VRz200:S^nazwa obiektu^; !#HTt/p:T200; !?OBt/p; !!HE-1:Px/y/p; Gdzie: x, y, p - współrzędne do teleportacji, t - typ obiektu, p - podtyp obiektu. 3. ZVSE !?OBnr; !!OB998:S; Gdzie: nr - numer budynku. |
Dog Master |
Dziękuję zhentarim. Mam jeszcze kilka pytań: 1. Jaki jest numer budynków: Gospodarstwo, Stajnie Centaurów i Klasztor? 2. Jaki jest typ i podtyp Karczmy? EDIT: Poproszę jeszcze o skrypt, który sprawi jak bohater wjedzie na współrzędne x/y/p zabrało mu 1 piekielnego ogara. |
Altair |
Numery wszystkich obiektów są w poradniku ERM. Wystarczy poszukać. http://www.erm.acidcave.net/download.php?id=4 |
zhentarim |
Po wejściu na zdarzenie bohater traci 1 piekielnego ogara. ZVSE !?LEx/y/p; !!HE-1:C1/46/-1/1; Gdzie: x, y, p - współrzędne zdarzenia. |
Dog Master |
Przepraszam, że znów zawracam głowę, ale skrypt na teleportowanie do podziemi mi nie działa!! Więc proszę jeszcze raz o skrypt, dzięki któremu "karczma", pędzie przenosiła do podziemi, a z podziemi "wejście do podziemi" pędzie przenosić do karczmy. |
zhentarim |
Spróbuj tego skryptu, powinien zadziałać. Zostały w nim wyłączone funkcje obiektów, ale możesz je przywrócić kasując 2 i 5 linijkę. ZVSE !?OB95; !!OB998:S; !!HE-1:Px/y/p; !?OB103; !!OB998:S; !!HE-1:Px2/x2/x2; Gdzie: x, y, p - współrzędne gdzie ma teleportować karczma x2, y2, p2 - współrzędne miejsca gdzie ma cię przenosić "wejście do podziemi" w tym wypadku będzie to współrzędne karczmy |
Dog Master |
Dziękuję za skrypty. Nie chcę zawracać głowy, ale potrzebuję 2 skrypty: 1. Ten skrypt, na sprawić, żeby bohater nie mógł się ruszać z miejsca. 2. Zmiana nazwy budynku. |
zhentarim |
1.Bohater traci punkty ruchu: ZVSE !?LEx/y/p; !!HEx/y/p:W0; !!TRx/y/p:P0; Gdzie: x, y, p - współrzędne zdarzenia 2.Zmiana nazwy budynków ZVSE !#VRz&&&:S^nazwa^; !#OBx/y/z:H&&&; Gdzie: &&& - trzeba wstawić dowolną liczbę, musi ona być taka sama w pierwszej linijce jak i w drugiej. |
Dog Master |
Dzięki za skrypty. Nie chciałbym zawracać głowy, ale potrzebuję jeszcze jeden skrypt. Ma on sprawić by miasto nie miało przychodu dziennego. |
zhentarim |
Oto skrypt o który prosiłeś. Przejrzyj w mapach kampanii WoGa, czy niema jakiś skryptów które będą Ci potrzebne bo jest ich tam bardzo dużo. ZVSE !#HEnr:Y4/il/999/1; Gdzie: nr-numer bohatera il-ilość pieniędzy - czyli trzeba wpisać taką sumę jaki wynosi przychód dzienny w danym zamku. Niestety, aby skrypt poprawnie działał nie możesz w trakcie gry budować ratusza bądź inną budowlę dający dzienne zyski. |
Dog Master |
Zhentarim łatwo powiedzieć. Gdzie one są??? Nie mogę ich znaleść. EDIT : Oczywiście chodzi o kampanie woga |
avatar |
Przecież powiedział. Przejrzyj w mapach (w edytorze map) kampanii woga (w edytorze kampanii). Kampanie wyciągniesz z gry stosując dowolny wyciągacz plików z H3. Szukaj plików zc1.h3m, zc2.h3m itd... |
Dog Master |
Przepraszam, że znów zawracam głowę, ale nie mogę znaleść żadnego wyciągacza plików do Heroes 3. |
Goldenraz |
Jest w skarbcu ;) Wchodzisz na stronę główną -> Skarbiec -> Programy i tam masz, m.in. Modhomma i Resedita |
Dog Master |
Avatar. Jest problem. Wogóle nie mam plików zc1.h3m, zc2.h3m!!! |
zhentarim |
Nie musisz stosować wyciągaczy plików do H3, aby znaleźć te kampanie. Na stronie Wake of Gods Tournament możesz je znaleźć. Link jest podany w Kwasowej Grocie. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 51 - 52 - 53 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel