Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 63 - 64 - 65 ... 162 - 163 - 164 | |
Quba Drake |
Cytat: Ok ale robiłem to w paitcie No i co z tego ^^ Ja w paincie zrobiłem 7/9 moich projektów. Sam program ma mało funkcji, jednak trzeba wszystko umiejętnie wykorzystać. |
Dragonar |
ZOBACZ Oto mój projekt Kwasowej Hydry. Wzorowałem się na hydrze z (F)HoMM5. Być może zrobię całą animację. Jak Wam się podoba ta jednostka? |
ziomal121 |
Te czaszki mi nie pasują ale takto jest ok ;] |
Dragonar |
Kwasowa Hydra kolekcjonuje czaszki przez siebie zabitych. ;) Z jakiego powodu nie pasują? |
Goldenraz |
Mi też nie pasują. Wszystkie są w tą samą stronę obrócone i wyglądają jak narysowane na niej, nie jak zebrane z poległych. Ale tu dużo zależy od animacji, gdyby taka była. |
Dark Dragon |
A mnie się podoba, ale powinny być czymś spięte... łańcuchem albo czymś takim ;) |
Dragonar |
Tam już jest taki jakby łańcuszek, ledwo widoczny. Trudno na jednostce narysować widoczny łańcuch... |
Cichy |
Heh... 2 lata temu przedstawiłem w tym temacie podobny projekt, tylko trochę nie wyszedł... |
Dragonar |
Dlaczego nie wyszedł? Bardzo ładnie wygląda. :) Jeśli to miało zastępować Hydrę Chaosu to ok, ale jeżeli Piekielną Hydrę to chyba za mało zmian... |
Cichy |
Cytat: Dosyć trudno zrobić, żeby czaszki były w jednym miejscu... ale z drugiej strony, z tym przekolorowaniem to nawet nie jest zły pomysł :).Dlaczego nie wyszedł? Dawno nie robiłem żadnych jednostek, może się skuszę xD? |
Dragonar |
Cichy: Skuś się! :P Twój Berserk wyglądał całkiem, całkiem... :) Masz jego plik *.def?
Dawno nie robiłem żadnych jednostek, może się skuszę xD? |
Cichy |
Niestety nie potrafię robić defów (za każdym razem wywala błąd). Jeśli chcesz, możesz zrobić def tego krasnala ;p. A co do hydry - skusiłeś mnie ;d chyba zacznę robić po 5 klatek dziennie (dobre i to). |
Dragonar |
A masz wyciągnięte klatki Krasnala, czy mam je eksportować z pliku *.gif? Możesz zrobić moją hydrę, jeśli chcesz. Kolorowałem ją w IrfanViewie, używając zamiany kolorów na: RGB -> RBG. Wszystko robi się jednym kliknięciem. :) |
Cichy |
Klatki krasnala najlepiej eksportuj z *.gif - ciekaw jestem, jak może wyglądać w grze :) A hydrze zrobiłem już animację chodu, pojutrze pokażę ;p. Nie wiem jak to się stało ale sam wpadłem na zmianę palety w IrfanView xD. PS Tylko jak będziesz robił plik DEF to uwzględnij dodanie cienia. Jak widzisz, krasnala zrobiłem bez cienia, bo tak najłatwiej się przerabia };-> |
Cichy |
Kilkuklatkowa animacja chodu gotowa. Ale na razie nie nazwę tego animacją ;D. Czaszki trochę za bardzo żywe wyszły... |
Dragonar |
Trochę się czaszki ruszają i za bardzo oddalone są od siebie - szczególnie trzecia od reszty. Ale jednak: 9/10 punktów. Oby tak dalej! :) |
vinius |
A to czaszki przypadkiem nie miały się ruszać :P ? |
Goldenraz |
Jak dla mnie, dużo lepsze takie niż nieruchome ;) |
ziomal121 |
Czaszki powinny się ruszać bo jeśli czaszki są wewnątrz Hydry to muszą ruszać się razem z nią, a jeśli na zewnątrz to i tak muszą się ruszać, aż ponieważ skóra się naciąga itp... PzDr. M |
Cichy |
No widzę że kilka osób mnie tu motywuję ;p jak znajdę chwilę wolnego czasu to poprawię czaszki :) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 63 - 64 - 65 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel