Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 63 - 64 - 65 ... 162 - 163 - 164

Quba Drake PW
29 kwietnia 2009, 15:06
Cytat:
Ok ale robiłem to w paitcie

No i co z tego ^^ Ja w paincie zrobiłem 7/9 moich projektów. Sam program ma mało funkcji, jednak trzeba wszystko umiejętnie wykorzystać.

Dragonar PW
1 maja 2009, 23:35
ZOBACZ

Oto mój projekt Kwasowej Hydry. Wzorowałem się na hydrze z (F)HoMM5. Być może zrobię całą animację. Jak Wam się podoba ta jednostka?

ziomal121 PW
1 maja 2009, 23:41
Te czaszki mi nie pasują ale takto jest ok ;]

Dragonar PW
2 maja 2009, 00:21
Kwasowa Hydra kolekcjonuje czaszki przez siebie zabitych. ;) Z jakiego powodu nie pasują?

Goldenraz PW
2 maja 2009, 09:35
Mi też nie pasują. Wszystkie są w tą samą stronę obrócone i wyglądają jak narysowane na niej, nie jak zebrane z poległych. Ale tu dużo zależy od animacji, gdyby taka była.

Dark Dragon PW
2 maja 2009, 13:19
A mnie się podoba, ale powinny być czymś spięte... łańcuchem albo czymś takim ;)

Dragonar PW
2 maja 2009, 13:25
Tam już jest taki jakby łańcuszek, ledwo widoczny. Trudno na jednostce narysować widoczny łańcuch...

Cichy PW
2 maja 2009, 15:53
Heh... 2 lata temu przedstawiłem w tym temacie podobny projekt, tylko trochę nie wyszedł...


Dragonar PW
2 maja 2009, 21:10
Dlaczego nie wyszedł? Bardzo ładnie wygląda. :) Jeśli to miało zastępować Hydrę Chaosu to ok, ale jeżeli Piekielną Hydrę to chyba za mało zmian...

Cichy PW
3 maja 2009, 09:51
Cytat:
Dlaczego nie wyszedł?
Dosyć trudno zrobić, żeby czaszki były w jednym miejscu... ale z drugiej strony, z tym przekolorowaniem to nawet nie jest zły pomysł :).

Dawno nie robiłem żadnych jednostek, może się skuszę xD?

Dragonar PW
3 maja 2009, 11:51
Cichy:
Dawno nie robiłem żadnych jednostek, może się skuszę xD?
Skuś się! :P Twój Berserk wyglądał całkiem, całkiem... :) Masz jego plik *.def?

Cichy PW
4 maja 2009, 16:03
Niestety nie potrafię robić defów (za każdym razem wywala błąd). Jeśli chcesz, możesz zrobić def tego krasnala ;p.

A co do hydry - skusiłeś mnie ;d chyba zacznę robić po 5 klatek dziennie (dobre i to).

Dragonar PW
4 maja 2009, 16:14
A masz wyciągnięte klatki Krasnala, czy mam je eksportować z pliku *.gif?
Możesz zrobić moją hydrę, jeśli chcesz. Kolorowałem ją w IrfanViewie, używając zamiany kolorów na: RGB -> RBG. Wszystko robi się jednym kliknięciem. :)

Cichy PW
4 maja 2009, 18:37
Klatki krasnala najlepiej eksportuj z *.gif - ciekaw jestem, jak może wyglądać w grze :)

A hydrze zrobiłem już animację chodu, pojutrze pokażę ;p. Nie wiem jak to się stało ale sam wpadłem na zmianę palety w IrfanView xD.

PS Tylko jak będziesz robił plik DEF to uwzględnij dodanie cienia. Jak widzisz, krasnala zrobiłem bez cienia, bo tak najłatwiej się przerabia };->

Cichy PW
6 maja 2009, 15:15
Kilkuklatkowa animacja chodu gotowa. Ale na razie nie nazwę tego animacją ;D. Czaszki trochę za bardzo żywe wyszły...

Dragonar PW
6 maja 2009, 15:25
Trochę się czaszki ruszają i za bardzo oddalone są od siebie - szczególnie trzecia od reszty.
Ale jednak: 9/10 punktów. Oby tak dalej! :)

vinius PW
6 maja 2009, 16:21
A to czaszki przypadkiem nie miały się ruszać :P ?

Goldenraz PW
6 maja 2009, 19:07
Jak dla mnie, dużo lepsze takie niż nieruchome ;)

ziomal121 PW
6 maja 2009, 22:08
Czaszki powinny się ruszać bo jeśli czaszki są wewnątrz Hydry to muszą ruszać się razem z nią, a jeśli na zewnątrz to i tak muszą się ruszać, aż ponieważ skóra się naciąga itp...

PzDr.
M

Cichy PW
7 maja 2009, 07:26
No widzę że kilka osób mnie tu motywuję ;p jak znajdę chwilę wolnego czasu to poprawię czaszki :)
strona: 1 - 2 - 3 ... 63 - 64 - 65 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel