Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Tworzenie Monsterów
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Asker PW
9 kwietnia 2009, 19:45
Witam.
Mam pilne pytanie, nie wiem czy już taki topic tu był, ale chciałbym wiedzieć jak zedytować lub dodać jednostkę w WoG'u.
Wytłumaczcie mi to najlepiej na podstawie któregoś programu z wog.acidcave.net

Trang Oul PW
9 kwietnia 2009, 19:58
Dodać jednostkę potrafi jedynie Mistrz Slava.
Natomiast każdy może podmienić jednostkę. Animację tworzymy w Paincie, tudzież innym programie graficznym (tak, musimy sami narysować te kilkadziesiąt klatek, chyba że mamy gotową animację), następnie za pomocą Defmakera tworzymy plik def. Podmieniamy jedną z istniejących jednostek wg poradnika. Teraz zostaje nam zmienić statystyki nowej jednostki, za pomocą ERM albo w pliku txt.

Asker PW
9 kwietnia 2009, 20:08
Taa...
A jaki ma być rozmiar klatki animacji ?
I gdzie/jak klikać żeby coś otworzyć, coś otworzyć i podmienić ?

Trang Oul PW
9 kwietnia 2009, 22:29
450x400, paleta 256-kolorowa. Na Kreegana, przyjrzyj się czemuś, co zostało już stworzone, tak uczy się większość użytkowników.
Jeżeli dobrze zrozumiałem Twoje drugie pytanie, to potwory do podmiany są w h3sprite.lod.

Asker PW
10 kwietnia 2009, 09:37
OK. Tylko jeszcze nie wiem, jak to zapisać na wszystkich spritach żeby się podmieniło ...
temat: Tworzenie Monsterów

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel