Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [MOD] Zmienienie tła miasta - "Mod Kulexa"
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Kulex PW
13 stycznia 2008, 18:10
Te portrety powinny mieć 256 kolorów (8 bitów).
Jak korzystasz z photoshopa, to trzeba "Image > mode > indexed color" i wybrać "local (perceptual)".

windowsx PW
13 stycznia 2008, 19:56
A te nie mają?

Kulex PW
13 stycznia 2008, 20:54
Sprawdzałem i mają zaznaczony RGB mode, a powinno być indexed color.

windowsx PW
14 stycznia 2008, 15:54
A mógłbyś to zrobić za minie? Nie mam PhotoShopa. A jak zapisywałem grafiki na Paincie to wybrałem "Bitmatę 256-kolorową". Potem przekonwertowałem na PCX'a i to jest efekt.

Kulex PW
14 stycznia 2008, 21:01
Uznałem, że nie warto tworzyć moda, to jest niebezpieczne, bo można stracić zasoby
gry, poza tym pracuję w Two Islands.

windowsx PW
14 stycznia 2008, 21:08
A przynajmniej mógłbyś mi pomóc???

Tarnoob PW
15 stycznia 2008, 08:46
Taaa, wiedziałem, że tak to się skończy – kolejna niedokończona mrzonka zagrzewa miejsce w mojej kolekcji…

Ludziu, czy ty słyszysz (czytasz?), co ty mówisz (piszesz?)? Nie rozumiesz, że pracując dla Two Islands, a je­d­no­cześ­nie prezentując takie właśnie gadżety tylko ich rozbudowujesz? Co prawda twoje dotychczasowe pro­duk­ty trudno nazwać całym modem, aczkolwiek warto by było nad czymś takim popracować – nie traktuj tego jako własny projekt, lecz konsekwencje zobowiązania, jakiego się podjąłeś. Jeżeli w zmianach teł miast i do­da­wa­niu obiektów czujesz się dobrze, to bardzo dobrze – jestem wręcz przekonany, że zespół TI tylko na to czeka.

Na większość śmiałych projektów patrzę z politowaniem i/lub pogardą, ale tutaj naprawdę dostrzegam drze­mią­cy w Tobie potencjał. Zmień tylko swoje podejście to tego zbitka zacnych plików, a coś da się z tego wydusić. I na pewno będzie ciekawiej.

Dragonar PW
31 stycznia 2009, 23:20
Nazwy plików *.def Cytadeli na mapie przygody:

- AVCFORT1.def
- AVCFORT2.def
- AVCFORT3.def
- AVCFORT4.def
- AVCFORZ0.def
- AVCFTRC0.def
- AVCFTRT0.def
- AVCFTRX0.def

Wystarczyło pogrzebać trochę ResEditem w pliku h3sprite.lod.

PS.: Jak coś Ci się uda zrobić, to wyślij mi proszę rezultaty, albo zaprezentuj na forum - jestem ciekawy co chcesz zrobić z Cytadelą. :)

Dragonar PW
2 marca 2009, 17:16
Ma ktoś jakieś ładne, podwodne tło? Chciałbym zmienić w tło mieście, ale nie mogę znaleźć podwodnego...
strona: 1 - 2
temat: [MOD] Zmienienie tła miasta - "Mod Kulexa"

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel