Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 50 - 51 - 52 ... 81 - 82 - 83 | |
Altair |
Na mój gust to trzeba poprawić ten fragment. Zamiast: !?AE1&v998=166/y10=26; !!HE-1:Fd1/d1/d1/d1; !!HE26&v998=166/y10=26:Fd1/d1/d1/d1; !?AE0&v998=166/y10=26; !!HE-1:Fd-1/d-1/d-1/d-1; !!HE26&v998=166/y10=26:Fd-1/d-1/d-1/d-1; Wpisać: !?AE1&v998=166; !!HE-1:N?y10; !!FU&y10<>26:E; !!HE-1&v998=166:Fd1/d1/d1/d1; !?AE0&v998=166; !!HE-1:N?y10; !!FU&y10<>26:E; !!HE-1&v998=166:Fd-1/d-1/d-1/d-1; oraz ten: !!HE-1:N?v1; !!HE-1:N?y10; !!DO3534/0/6/1&y10=26:Pv1; na !!DO3534/0/6/1:Pv1; EDIT: !!DO3534/0/6/1:Pv1; jest potrzebna na wypadek gdyby ktoś w edytorze ustawił strażników artefaktu. Twój główny błąd polegał na nie usunięciu linijek !!HE-1:Fd1/d1/d1/d1; i !!HE-1&v998=166:Fd-1/d-1/d-1/d-1; oraz nadmiarowym warunku y10=26. :) |
ziomal121 |
Raczej to nie na temat ale zaryzykuję... Jest taka sprawa, że w folderze gry w Data wszedłem sobie w "S"(to są chyba skrypty)i tam zauważyłem takie obrazki jak w grze czyli np.skrzynia jaką można złowić w studni, maga w wieży jakiejś tam (nie pamiętam ;p)itp.No i mam pytanie...czy można te obrazki podmienić na własne i takie będą w grze? Proszę o odp. Pozdro |
aivin |
Dzięki za cenną uwagę i pomoc. Zapewne przyda się przy kolejnych skryptach :) EDIT Dokonałem kilku modyfikacji artefaktu i prawie wszystko działa mi już poprawnie. Jest mały jeszcze problem. Wprowadziłem następującą zmianę, oto fragment kodu: !!HE-1:N?y9; !!IF&1000/v3<1/y9<>26:Q897/8/166/1^Znajdujesz Amulet heroesa 26^; !!IF&1000/v3<1/y9=26:Q897/8/166/1^Dotykasz...^; Odpowiada ten fragment oczywiście za informację jaka się pojawia podczas podnoszenia artefaktu. Pierwszy IF jest dla heroesów innych niż 26, a drugi - dla heroesa 26. Wszystko jest ok, działa dobrze, jeśli artefakt jest podnoszony z mapy. Chciałbym jednak by heroes 26 otrzymał informację ^Dotykasz...^ nie tylko podczas podnoszenia artefaktu z mapy, ale również w przypadku przekazywaniu go z okna "spotkania 2 heroesów". Jest to dla mnie niezwykle istotne ponieważ artefakt ten ma mieć dodatkowe atuty tylko po zbadaniu go przez heroesa 26, dlatego chciałbym by gracz grający tym heroesem i otrzymujący artefakt od innego gracza (bo tak najpewniej będzie), wiedział co właśnie otrzymał. :) Wiem że można by było jeszcze tą zmianę opisać w tym fragmencie kodu: !#VRz881:S^{Amulet (heroesa 26)} Amulet ten ma niezwykłe właściwości gdy jest w posiadaniu (heroesa 26)^; !#UN:A166/10/z881; ...aczkolwiek miałem problem ze wprowadzeniem zmiany w opisie artefaktu. Nie potrafiłem ustawić tak by heroes 26 klikając prawym przyciskiem myszy na artefakt miał inną informację od całej reszty heroesów, Warunek !!HE-1:N?y9; w tym przypadku nie został przyjęty. |
aivin |
Mam jeszcze jedno pytanie, w jaki sposób sprawdzić czy dany stwór został już zabity czy jeszcze stoi na polu np. nr 143/132/1 ? Może komendą !$OB143/131/1:C?v333; z czego potem v333=1 to jest v333=0 to nie ma ? |
aivin |
Pomijając już moje wcześniejsze posty, z którymi to problemami już sam się jakoś uporałem mam pytanie z innej beczki. Otóż chciałbym zamieścić obraz jpg/bmp większy niż 100x100 pikseli. Wiem że istnieje jakiś sposób gdyż obrazy takie pojawiły się przecież chociażby opisując zastosowanie 8 surowca w grze. Niestety polecenie !!IF:D#/$1...$15; wyraźnie określają że obraz nie może być większy niż 100x100. Jednak dzieje się podobnie gdy staram się dodać obraz za pomocą !!IF:B#/$1/$2; . W grze dodany obraz większy zostaje zciachany do rozmiarów 100x100 od jego środka; a tu w ERM helpie nie jest opisane żadne ograniczenie. Czyżby trzeba użyć jakiejś specjalnej komendy by gra przyjęła coś większego od 100x100pikseli? |
Acid Dragon |
Nie znam odpowiedzi, ale jeśli ktoś wie, to z chęcią poznam, bo sam byłbym zainteresowany umieszczeniem w NU nieco większych wizerunków dodatkowych budynków ;). Pamiętam, że w swoim czasie nie znalazłem rozwiązania. |
Altair |
Jedyne rozwiązanie to komenda !!IF:B#/$1/$2; Właśnie nią wykonano podgląd "zastosowań mithrilu". |
Acid Dragon |
Ano tak - coś kojarzę, tylko, że wtedy nie da się dopisać textu pod obrazkiem bodajże. Jedynym rozwiązaniem byłoby wpisanie textu w samą grafikę. |
Ciekawski |
psrzepraszaam że wam przerwe ale wiecie gdzie może jest Forum jak zrobić animacje na defmaker_pl ? ja usune ten post proszęę o odpowiedz :)) ??? |
Dragonar |
Czy da się zrobić, aby konkretny skrypt (plik *.erm w folderze Data/s) działał, gdy zWoGifikujemy mapę i także, gdy tego nie zrobimy? |
avatar |
Poniekąd odpowiedź masz w /Heroes3/Documentation/Mapmaker Tools.txt |
Aerodaktyl |
Hello! Potrzebuję takiego skryptu, który sprawi, że po upływie każdego tygodnia i miesiąca nic się nie wydarzy. Nie pojawią się na mapie żadne stworzenia, zasoby i tym podobne tylko zwykły tekst np "Kolejny tydzień minął". Taki sam skrypt jest w kampanii "Przebudzenie bogów". Wystraczy tylko, że ktoś mi go napisze od początku do końca, albo powie gdzie można taki skrypt znaleźć. Interesuje mnie tylko on i nic pozatym. Jesteście mądrzy, więc może znajdzie się ktoś, kto się zlituje i mi pomoże. Zdobędę tylko ten skrypt i już mnie nie ma :-) |
Altair |
Oto skrypt taki jak w kampanii: ZVSE !#VRz950:S^Kolejny tydzień minął^; !#UN:K1/1; !#UN:M1; !#UN:K2/950; |
Aerodaktyl |
Bardzo dziękuję za skrypt :-) |
Kamar |
Witam! Mam problem, otóż chcę zrobić, że jak zginie jeden z np. 8 bohaterów to gra się kończy (porażka). Lepsze wytłumaczenie: Jest 3 bohaterów: Katarzyna, Roland, Gelu, Gelu ginie - porażka, Roland ginie - porażka lub Katarzyna ginie - porażka. Altair Pls help ;P. Proszę o skrypt z bohaterami X, Y, Z itd. Z góry dzięki! @Edit1: Mam nowy problem: Chciałbym aby nowym warunkiem zwycięstwa, było: a)Znalezienie KILKU artefaktów (np. Ostrze Armagedonu, Eliksir Życia, Hełm Alabastrowego Jednorożca) b)Znalezienie KILKU zasobów (np. 5 rtęć, 432 siarka, 15015015 złoto) |
Aleee |
!#TM60:S1/999/1/1; everyday timer for red player (last number: one bit is one color than blue=2, tan=4 etc) !?TM60; everyday checking !!FU60:P; starting function 60 !?BA1; after-batle checking !!FU60:P; starting function 60 (any receiver needs trigger. I use there two triggers: when battle ends and when new day begins. But there is also a way to cheat: kill your hero yourself and then immediately buy it in a tavern. No triggers can check it so game won't be finished. But who cares?) !?FU60; if function 60 started !!HExx:O?v5100; checking owner of hero xx !!HEyy:O?v5101; checking owner of hero yy !!HEzz:O?v5102; checking owner of hero zz !!IF&v5100=-1|v5101=-1|v5102=-1:M^some message about loss^; if at least one of them has no owner (is dead) !!UN&v5100=-1|v5101=-1|v5102=-1:Q0; the same - loss exactly !!FU60:E; function 60 ended |
Dragonar |
Da się napisać skrypt, który podmieniałby pliki 'tpcasstr.pcx' i 'crbkgstr.pcx' w 'h3bitmap.lod'? Chyba podobnie, jak z portretami bohaterów... |
avatar |
Hmm... z tego co mi wiadomo skryptami nie da się nic podmienić w plikach lod. Chyba że masz na myśli trwałą zamianę programem lodman. |
Dragonar |
Nie, to właśnie nie ma być trwała zamiana... |
Aleee |
ERM cannot work with LODs |
strona: 1 - 2 - 3 ... 50 - 51 - 52 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel