Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: ERMowe jednostki
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3

Kryształowy smok PW
1 stycznia 2006, 18:02
Grałem w mapę "Ogród wolności" i tam strzelec miał na imię Egeral, krzyżowiec miał na imię Laezzis itd.
I jeszcze daj mi link do tej mapy.:)

vinius PW
1 stycznia 2006, 18:15
Powiedz, skąd wziąłeś tą mapę? To bardzo ważne! Zostały bowiem złamane prawa autorskie do niej i podły członek jakiejś z gildii map podszył się pod Lounera (ale jest frajerem, bo na mapie są załączone informacje o prawdziwym autorze). Tak więc proszę Ciebie, podaj strone, abyśmy mogli ja potępić na wieki wieków. Amen.

Kryształowy smok PW
1 stycznia 2006, 18:39
http://www.bractwo.kartografow.prv.pl/ Tam była ta mapa.

vinius PW
1 stycznia 2006, 18:54
Zgadza się. Niech będa przeklęci!
Testowałem osobiście najnowszą wersję ogrodu wolności (kilka miesięcy temu), ale był pewien błąd, którego Louner nie mógł usunąć. Jednak, jeśli chcesz pograć, to spytam się Lounera, czy mogę udostępnić/lub sam udostępni gdzieś w sieci. Osobiście bardzo mi sie podobała ta mapka :).

Kryształowy smok PW
2 stycznia 2006, 13:33
No to może ktoś mi odpowie na moje pytanie?

Trang Oul PW
2 stycznia 2006, 13:39
Jeżeli zmienisz nazwę w plikach crtraits.txt, crtrait0.txt i zcrtrait.txt, to wszyscy miecznicy będą mieć tą nazwę.

Altair PW
2 stycznia 2006, 17:37
Najprościej to zobaczyć jak napisany jest skrypt w tej mapie i skopiować, zmodyfikować, przetestować jak to działa. Żeby to uczynić, trzeba choć elemetarnie znać ERM. Bez tego może być trudno.

Acid Dragon PW
2 stycznia 2006, 19:13
Jeszcze raz: owszem, jeśli w armii znajduje się JEDEN krzyżowiec, JEDEN strzelec, etc., to jak najbardziej taki efekt można uzyskać zmieniając globalnie nazwę jednostki i jest to dość proste. Jeśli jednak w armii znajdowałyby się dwa oddziały, po jednym krzyżowcu w każdym, albo krzyżowiec walczyłby z innym krzyżowcem, to oboje mieliby wtedy to samo imię.

Czy jest możliwe indywidualne nazwanie poszczególnych jednostek? raczej wątpię lub jest to bardzo trudne - trzeba by na przykład cały czas podczas gry sprawdzać, który krzyżowiec jest który i czy przypadkiem nie został przeniesiony do innego slotu.


Altair PW
2 stycznia 2006, 19:47
Tak i wszystko jest prawdą, ale jeśli chodzi o (jak mi się wydaje) nazywanie jednostek na mapie przygody (nawet takich samych), jest to możliwe. Należy tylko w chwili, gdy sprawdzamy nazwę jednostki (na mapie przygody) skryptem zmienić globalną nazwę i po zakończeniu tej akcji przywrócić prawdziwą nazwę globalną. Wtedy jest to do wykonania. Na polu bitwy... cóż Acid Dragon ma zupełną racje, to prawie niemożliwe.

Podobnie jest z przypisywaniem jednostek 1 - poziomowych do siedlisk wyższego poziomu. Normalnie w takim wypadku stworzenia 1 poziomu i tak przyłączą się za darmo, ale...
gdy zmienimy poziom np. Pikiniera z 1 na 2 (w chwili gdy bohater wejdzie do siedliska) Pikinierów da się kupić. Teraz po zamknięciu ekranu siedliska należy przywrócić Pikinierom 1 poziom.

Kryształowy smok PW
18 stycznia 2006, 19:25
http://nowebractwo.w.interia.pl/download/h3/ogrodw.zip
Zobaczcie w zdarzeniach czasowych zdarzenie o nazwie "imiona", a potem dajcie mi skrypt na jedną jednostkę.

Altair PW
18 stycznia 2006, 20:16
Już podaję:
ZVSE
!#VRz100:S^Nazwa^;

!#UN:G1/x/0/100;
!#UN:G1/x/1/100;

x - to numer jednostki np. dla strzelca 137, dla Pikiniera 0
Jeśli wpiszesz:
ZVSE
!#VRz100:S^{Nazwa}^;

!#UN:G1/x/0/100;
!#UN:G1/x/1/100;

to nazwa będzie na żółto

Kryształowy smok PW
19 stycznia 2006, 10:59
Co mam zrobić, żeby na przykład arcylisze miały 35 atak, 35 obrona, 189 życie, 64 obrażenia, 18 szybkość i 40 strzały?

Trang Oul PW
19 stycznia 2006, 13:02
ZVSE
!!MA:A65/35; [atak]
!!MA:D65/35; [obrona]
!!MA:P65/189; [życie]
!!MA:E65/64; [obrażenia maksymalne]
!!MA:M65/64; [obrażenia minimalne]
!!MA:S65/18; [szybkość]
!!MA:N65/40; [liczba strzałów]

Jest to zmiana globalna, czyli działa na wszystkie arcylisze na mapie.

Kryształowy smok PW
24 stycznia 2006, 17:40
Co mam zrobić, żeby na przykład:
kapłan wojny był na tle inferno?

Altair PW
24 stycznia 2006, 17:45
Wpisz:

ZVSE
!#MA:O169/3;

EDIT: To co podałem trzy posty temu (jeśli chodzi o nazwę pojedyńczej jednostki), tylko bez linijki !#UN:G1/x/1/100;



Kryształowy smok PW
24 stycznia 2006, 17:50
A co zrobić żeby TYLKO jeden arcylisz miał na imię Król Liszów i JEDEN Król Liszów ekh:) arcylisz miał zmienione statystyki?

vinius PW
24 stycznia 2006, 19:32
A czytać inne posty to nie łaska? Już o tym gadaliśmy. Podobno niemożliwe (ale się spytam, kogo trzeba).

MCaleb PW
24 stycznia 2006, 21:30
(Nie znam sie na ERMie, ale mam pewien pomysł)
Może gdyby stworzyć nową jednostkę na bazie starej (czyli wszystkie statystyki takie jak oryginał, włącznie z wyglądem i tłem), ale zmienić tylko imię? Wtedy za pomocą ERMa (lub edytora map, jeżeli istnieje też taka możliwość) wstawić "nową" jednostkę tam, gdzie się chce i po kłopocie. Działałoby?

vinius PW
25 stycznia 2006, 12:13
Problem - też się na ERMie nie znam, ale jak wiadomo, jest mało miejsca na nowe jednostki.

Altair PW
25 stycznia 2006, 13:03
Na polu bitwy nie mogą istnieć dwa takie same oddziały, które się inaczej nazywają. Nazwy można zmieniać TYLKO globalnie. Za pomocą ERM NIE MOŻNA dodać do gry nowej jednostki.
strona: 1 - 2 - 3
temat: ERMowe jednostki

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel