Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 58 - 59 - 60 ... 162 - 163 - 164 | |
Alamar |
"Użyj Google Luke" - tak ciężko wpisać szukaną frazę? |
Dragonar |
Udało mi się. Oto gif Leśnego Centaura. Tylko to 5 klatek, ale co tam. PS.: "Użyj Google Luke" - dobry tekst ;P |
Dragonar |
Jednostka: Ważko-Wiwerna - :P |
jankes_begbie |
Skrzyżowanie nietoperza z dżdżownicą i zieloną ceratą chirurgiczną? ;-p Nie mogłem się powstrzymać ;) Ale maszkara przednia. Pasuje jako ewentualny rezerwowy dla stworów z FORTRESS |
Dragonar |
W miejscu gdzie jest dżdżownicowato było skrzydło ważki. Ta "zielona cerata chirurgiczna" to miałbyć kwas. :D |
Quba Drake |
Toż to krewny mojego Wężusia ;]...Ale ten ma coś z brzuszkiem:P |
Dragonar |
Jednostka Błędny Ognik Przynależność: Bastion Umiejętności specjalne: - lata - morale nie ma wpływu - atakuje i wraca na miejsce - pod wpływem zaklęcia: tarcza powietrza Jest to jednostka z Might and Magic VIII. Wyciągnąłem klatki animacji i konwertuję je, aby pasowała do Heroesów III. Ten gif przedstawia to, co udało mi się dzisiaj przerobić. Prawdę mówiąc - potwora robię od dzisiaj, więc to wszystko co zrobiłem. ;) Stwór ma przynależność do Bastionu, bo w MM VIII były w Murmurwoods - raczej leśnym miasteczku. Jak Wam się podoba? Od razu piszę, że stworki, które nie ruszają nogami podczas poruszania się, nie wyglądają na gifie tak fajnie. W grze będzie to wyglądać bardziej efektownie. :) |
Klekot |
Jak dla mnie bomba : D tylko jak bedzie wygladalo kiedy atakuje ? bo tego chyba nie przerobiles |
Dragonar |
Zapomniałem dodać - jednostka atakuje wręcz (nie strzela). Jeszcze nie zrobiłem animacji ataku. Będzie leciał taki magiczny pyłek... Na gifie przedstawione jest 12/38 klatek. Jednostkę robię dopiero od 2 godzin. :P Jak zrobię kolejne 12 klatek to podam link do drugiego gifa. Ważne - czy jednostka musi być ustawiona na każdej klatce idealnie w tym samym miejscu błękitnego tła, czy nie? Idealnie się chyba nie da... |
Tarnoob |
Klatki powinny być względem siebie jak najmniej przesunięte. Raz wyciągłem blastergeya z MM7, to mi chodził jak z padaczką. Cytat: Z MM7. I MSZ dlatego bardziej kojarzy mnie się z Bracadą (tam wszędzie tego było pełno), niźli AvLee.
Jest to jednostka z Might and Magic VIII |
Dragonar |
Tarnum: Może i ogniki były też w MM7, ale mi chodziło o to, że klatki wyciągnąłem z MM8.Z MM7. ------------------------------------------------------------------------------- Błędny Ognik ************************************ ZOBACZ - cała animacja ************************************ POBIERZ - plik *.def ************************************ UWAGA!.: Plik *.def Błędnego Ognika jest odrobinę wadliwy - nie za bardzo potrafię składać defy jednostek. Służy do przetestowania. Przed wprowadzeniem stwora do gry skopiuj w bezpieczne miejsce plik 'h3sprite.lod' (znajduje się w folderze 'data'). Jeśli ktoś wie, co dokładnie zrobiłem źle w złożeniu tego defa to proszę - niech napisze. ------------------------------------------------------------------------------- |
Nivelus |
Jak dla mnie fajna jednostka i czy to na pewno cała animacja? nie widze tu animacji ataku, ruchu i obrazen widze tylko jak stoi i umiera... EDIT:aha rozumiem tylko ona cala jest otoczona takim pylkiem:P |
Dragonar |
To są wszystkie sklejone klatki (38 klatek). Na gifie nie widać jak ta jednostka idzie, bo ona lata i nigdy nie ląduje (unosi się w powietrzu). A jak ma wyglądać animacja obrażeń u takiej magicznej kuli? Jak dostaje to robi się trochę mniejsza. Atak jest (leci magiczny pyłek), tylko, że animacja jest za szybka. Proszę o przetestowanie defa Błędnego Ognika. Jak ktoś napisze, co źle zrobiłem to to poprawię. |
Ginden |
Tak, musi być dokładnie w tym miejscu ustawiona. |
Nivelus |
Wladco moge przetestowac twego "ognika" lecz niewiem dokladnie jak podmieniac jednostki o te sprawy jestem zielony a nie mam czasu szukac po tematach jak podasz jakiegos linka przetestuje. |
Dragonar |
Ściągamy TO i umieszczamy w folderze Data (plik: h3sprite.exe). Nazywamy plik *.def tak jak plik *.def jednostki, za którą chcemy nasz plik podmienić. Przeciągamy nasz plik na ten program i wszystko podmienione. |
Trox |
Moim pomysłem jest Malefikus: Malefikus Poziom: 6 Atak: 20 Obrona: 13 Obrażenia: 20-30 Wytrzymałość: 100 Szybkość: 8 Walczy wręcz Zdolności specialne: Nieskończoność kontrataków Siedlisko: Gildia wojowników Koszt:1200złota Nie znam się na efektach więc nie pokażę jak wygląda. |
Dragonar |
Def mumii nosi nazwę - "Cmummy.def". Pamiętaj - jeśli masz NU to będziesz ulepszał Zombie do Błędnych Ogników. ;) W FU też. |
Dragonar |
Nivelus: No nie... jak możesz mieć FU, a nie mieć NU?! FU instalujemy NA NU!mam FU ale jeszcze NU nie mam Kolejność jest taka: Heroes III -> WoG -> NU -> FU Ewentualnie po WoGu można zainstalować łatkę spolszczającą, łatkę na nie animowane drzewa, stare ikony, wyglądy jednostek, polskie czcionki... Nivelus: Po prostu przeciągamy...Wladco nierozumiem jak przeciagamy nasz plik na ten program ??? |
Dragonar |
Ma się pokazywać czarny ekran i plik ma zostać. Zajżyj sobie teraz do gry i sprawdź jak wygląda mumia... :) U Ciebie wgrywanie defa powinno wyglądać tak. EDIT: Chyba znowu ten przeklęty def się nie udał. Spróbuję jakoś to poprawić. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 58 - 59 - 60 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel